بازدید 4954

بررسی‌درآمد‌حاصل‌از‌افزایش‌قیمت‌بنزین‌توسط‌سازمان‌بازرسی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تکلیف رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور درباره بررسی درآمد و هزینه کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸ 26 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام حسن درویشیان در دیدار خود با آیت الله علم الهدی که در جریان سفر وی به استان خراسان رضوی انجام شد با اشاره به امیدی که پس از انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه در بین مردم نسبت به تحقق عدالت و رسیدگی به مشکلات آن‌ها ایجاد شده، اظهار داشت: همه ما باید جهادی کار کنیم و دست به دست یکدیگر دهیم تا از این فرصت بوجود آمده به خوبی استفاده کرده و باعث افزایش امید مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی شویم.

وی با اشاره به تکلیف آیت الله رئیسی به سازمان بازرسی کل کشور درباره بررسی درآمد و هزینه کرد منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: سازمان بازرسی میزان درآمد دولت از اجرای این طرح و نحوه پرداخت آن به مشمولین را به صورت مرتب رصد می‌کند و نواقص موجود را به دستگاه‌های مربوطه جهت رفع آن‌ها اعلام و پیگیری می‌کند به عنوان نمونه طبق بررسی‌هایی که داشتیم به بیش از ۹۲ هزار خانوار (۱۵۷ هزار نفر) زیرپوشش کمیته امداد کمک هزینه معیشتی پرداخت نشده و با پیگیری‌هایی که داشتیم مقرر شد از این ماه به لیست دریافت‌کنندگان اضافه شوند و معوقه‌ی ماه گذشته نیز به آن‌ها پرداخت شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به ارائه لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان کرد: یکی از راهکار‌هایی که برای جبران کسری بودجه وجود دارد، تمرکز بر وصول معوقات مالیاتی است و ما حاضریم در این زمینه به دولت کمک کنیم.

وی در زمینه نگرانی‌های مقام معظم رهبری درباره کاهش رشد جمعیت نیز اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به سازمان رسیده است هنوز برخی از اقدامات پیشگیرانه‌ای که وزارت بهداشت در گذشته در راستای سیاست کنترل جمعیت انجام می‎داد، در برخی مراکز بهداشتی کماکان ادامه دارد که پیگیری این موضوع در دستور کار سازمان بازرسی است.

درویشیان ضمن معرفی فتوحی به عنوان بازرس کل جدید این استان نیز گفت: امیدواریم آقای فتوحی را از رهنمودها، ارشادات و حمایت‎های خود بهره‌مند کنید تا همچون سوابق گذشته در انجام این وظیفه مهم نیز موفق باشند.

آیت الله علم الهدی نیز خطاب به حجت الاسلام و المسلمین درویشیان گفت: توان، دقت و قدرت پیگیری شما در مسائل اجرایی بالاست و این موضوع قابل تقدیر است البته تعداد نیروی انسانی شما برای این حجم از کاری که بر عهده‎ی شماست کافی نیست و لازم است در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام فتوحی به عنوان بازرس کل استان خراسان رضوی گفت: امیدواریم آقای فتوحی نیز همچون شما موارد متعدد استان را پیگیری کنند و انتظار داریم با هماهنگی دیگر مسئولان و مدیران استانی وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان