بازدید 5869
تلاش می‌کنیم به انتخابات برچسب «مهندسی‌شده» نزنند

حدادعادل: رسیدن به لیست واحد دشوار است

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر این‌که «تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی‌شده بودن انتخابات عنوان نشود»، گفت: ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم که باید اجرا شود و باورداریم که این فرآیند یک روش منطقی بی‌طرفانه است.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ 26 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، غلامعلی حداد عادل در دهمین نشست تشکل‌های اصولگرا با جامعه روحانیت ضمن ارائه گزارشی از سازوکار فعالیت شورا و شکل‌گیری آن طی دو سال گذشته، اظهار کرد: تقریباً در تمام استان‌ها و در ۲۰۲ حوزه انتخابیه توانستیم شورا‌های ائتلاف نیرو‌های انقلاب را شکل بدهیم و فعال کنیم. ما توانستیم در تهران و در سراسر کشور مطالبات و مسائل مردم را لحاظ نماییم تا یک کار تشکیلاتی و فرایندی انجام شود.

وی شرایط کنونی برگزاری انتخابات را حساس ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی که فشار حداکثری با تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی اعمال می‌شود و مطالبات اقتصادی و اجتماعی جامعه بی‌پاسخ مانده، وظیفه شرعی و موکدی داریم تا نتیجه انتخابات در جهت تامین مطالبات بر حق مردم و موجب حفظ و تقویت نظام شود.

دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با تاکید بر این‌که «تلاش ما معطوف بر این است که برچسب مهندسی‌شده بودن انتخابات عنوان نشود»، افزود: شورای ائتلاف خودش تعیین مصداق نخواهد کرد و ما بنا نداریم لیست تهیه کنیم بلکه فرایندی را به‌عنوان فرمول کار تعریف کرده‌ایم که باید اجرا شود و بر این باوریم که این فرآیند یک روش منطقی بی‌طرفانه است.

حدادعادل با بیان این‌که تقریباً رسیدن به یک لیست واحد کاری دشوار است، افزود: وحدت شرط لازم برای پیروزی است، اما شرط کافی نیست و ما باید تلاش کنیم طیف‌های متدین و انقلابی را از لایه‌های مختلف جامعه به پای صندوق‌های رای بیاوریم و گفتمانی مدون طرح و عرضه کنیم که طیف‌های خاکستری جامعه هم به آن گرایش پیدا کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان