بازدید 25280
۲

داماد ۴۷ ساله پادشاه نروژ خودکشی کرد

کد خبر: ۹۴۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 26 December 2019

داماد سابق پادشاه نروژ در ۴۷ سالگی در حالی خودکشی کرد که خانواده و رسانه‌های این کشور درباره علت این اقدام وی سکوت کرده‌اند.

به گزارش تابناک به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های نروژی اعلام کردند «آری بن» نویسنده و هنرمند و همسر سابق «مارتا لویز» دختر پادشاه نروژ که پدر سه فرزند وی است در ۴۷ سالگی خودکشی کرد.

شبکه تلویزیونی NRK گزارشی از خانواده داماد پادشاه نروژ نشان داد که در آن پدر و مادر این هنرمند و نویسنده از خودکشی پسرشان ابراز ناراحتی و تاسف کرده و از مردم درخواست کردند که در روز‌های پیش رو به مسائل شخصی و خانوادگی آنان احترام بگذارند.


پادشاه و ملکه نروژ نیز در پیامی مرگ آری بن را که در سال ۲۰۰۰ با دخترشان ازدواج کرد و پس از ۱۴ سال از وی جدا شد تسلیت گفتند. مارتا لویز پس از برادرش و دو پسر وی در مرتبه چهارم برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی نروژ است. آری بن نویسنده معروف نروژی بود که چندین رمان، نمایشنامه و داستان کوتاه از وی منتشر شده است.

 

منبع:برنا

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
تا انجا که میدونیم ولیعهد نروژ یک پسر ویک دختر داردو همسرش هم از شوهر سابقش یک پسر دارد که در مرتبه سلطنتی نیست بهر حال جهت اطلاع بود تا متهم به اطلاع رسانی غلط نشوید
ازخوشی زیاد خودکشی کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر