بازدید 15809
۹

بی ادب‌ترین مردم در کدام شهر آمریکا قرار دارند؟

کد خبر: ۹۴۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ 26 December 2019

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی بی‌ادب‌ترین شهر در این کشور را معرفی کرده است.

به گزارش تابناک، در تازه‌ترین نظرسنجی که درباره بی‌ادب‌ترین شهر‌های ایالات متحده انجام شد، ساکنین نیویورک بی‌ادب‌ترین مردم آمریکا لقب گرفتند.

«طبق گزارش مجله بیزینس اینسایدر، ۳۴ درصد از پاسخ دهندگان به یک نظرسنجی اظهار داشتند که ساکنان نیویورک غیردوستانه‌ترین رفتار را با دیگران دارند. این آمار تقریباً دو برابر بیشتر از شهر لس آنجلس بود که در آن ۱۹.۷ درصد از ۲۰۰۰ فرد بالغ، که در ماه‌های اکتبر و نوامبر مورد بررسی قرار گرفتند. در بررسی شهر لس آنجلس مردم می‌گفتند که این شهر، محل زندگی عبوس‌ترین شهروندان کشور است!

واشنگتن در رده سوم این لیست جای دارد و پس از آن شهر‌های شیکاگو، بوستون، دیترویت، بوفالو، بالتیمور، فیلادلفیا و سانفرانسیسکو قرار گرفتند.

ساکنان نیویورک زندگی دشواری را در کنار ۹ میلیون همشهری خود می‌گذرانند. آن‌ها در برابر افرادی که آرام راه می‌روند، گردشگران و کسانی که کوله پشتی‌های بزرگی حمل می‌کنند، نمیتوانند با متانت رفتار نمی‌کنند. جالب اینجا است که توریست‌های نیویورک، مردم محلی را مشکل اصلی می‌دانند. هنگامی که رئیس جمهور آمریکا جان آدامز در سال ۱۷۷۴ از این شهر بازدید کرد، در دفتر خاطرات خود چنین نوشت: «با وجود تمام ثروت، شکوه و جلال، این شهر از توسعه اخلاقی برخوردار نیست.»

گزارش نیویورک تایمز از او چنین نقل می‌کند: «من از زمانی که به شهر آمدم، یک فرد با شخصیت و یک مرد با ادب را ندیده ام.»

مردم این شهر با صدای بلند و بسیار سریع صحبت می‌کنند. اگر از شما سؤالی بپرسند، قبل از اینکه بتوانید سه کلمه از پاسخ را بیان کنید، آن‌ها ناگهان صحبت شما را قطع می‌کنند و به سخنان خود ادامه می‌دهند!»

 

منبع:جام نیوز

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
یعنی هر شهری که لیبرال دموکرات هست بد ترین مردم رو داره اونوقت ادعاتی همچیشونم میشه
تابي جون يعني چي خبرات تموم شده ؟ يه جا هست به نام ايران خيلي خبرا است تورم و گروني و سيل و بي كاري و هزاران درد و مرض ؟؟؟ يكم بهت بر بخوره تابي جون !
کلا همه جا با شهرای بزرگ مشکل دارن
خیلی مطلب بی ارزش و جانبدارانه ای بود. بس کنین این تخریب بچه گانه ی حریف رو......!
البته همه میدونند که با ادب ترین مردم دنیا در شهرهای ایران بخصوص تهران زندگی میکنند. همه مردم از راننده تاکسی، مغازه دار، دست فروش، عابر پیاده، خیلی بشاش و مهربون هستند و بهتون احترام میزارن... اما متاسفانه این آمریکایی ها....
دارودسته نیویورکی ها گویای همه چیزاست ملت هزارطایفه هزار نگ واقعا پیشرفتشان عجیب است سلطه شان برجهان باسلاح وبمب اتم بودوهست اماواقعا ملت عجیبی هستندالبته خیلی مانده به گردمابرسند
اشاره کرده اید که منبع خبر یک روزنامه آمریکایی است، آیا امکان لینک خبر یا نام روزنامه نبود!! چقدر اطمینان دارید که به ترجمه اخبار اعتماد کنیم؟!
مردم تهران با ادب هستند !!!!!!!! ؟
با امریکایی ها زیاد چت کردم (واسه تقویت زبان انگلیسی) باسواد و باشعورترین و روشنفکرترین امریکایی ها، نیویورکی ها بودند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان