بازدید 10979

ابراز خوشحالی اسرائیلی‌ها از پیام عجیب امارات

کد خبر: ۹۴۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ 25 December 2019

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از پیام‌های تبریک سفارتخانه‌های امارات در نقاط مختلف جهان به مناسبت عید یهودی تشکر کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه عربی ۲۱، این وزارتخانه با انتشار توییتی در حساب کاربری خود تاکید کرد: امارات عید "حانوکا" را به اسرائیل تبریگ گفت و ما این اقدام را ارج می‌نهیم.

صفحه یاد شده به نقل از مدیرکل وزارت خارجه این رژیم نوشت: از پیام‌های تبریک زیبایی که از طرف سفارتخانه‌های امارات در سراسر جهان به مناسب عید "حانوکا" دریافت کردیم، خرسند هستیم و این پیام‌های گرم و صمیمانه را ارزشمند می‌دانیم و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر در روابط اسرائیل-امارات در سال ۲۰۱۹ باشیم.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل از توییت عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات بابت تبریک عید حانوکا تقدیر کرده بود.

او در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفت: روز گذشته شاهد نشانه دیگری از گرمی روابط اسرائیل و کشور‌های عربی بودیم و عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات از ائتلاف جدیدی در خاورمیانه یعنی ائتلافی اسرائیلی-عربی سخن گفت.

وزیر خارجه امارات روز شنبه در توییتی مقاله منتشر شده در مجله انگلیسی "اسپکتیتُر" درباره همگرایی کشور‌های عربی و اسرائیل را بازنشر کرد.

نتانیاهو مدعی است، آنچه همگرایی اسرائیل و کشور‌های عربی تعبیر می‌شود، نتیجه مستقیم سیاست‌های اشغالگری اسرائیل است که "آن را به قدرت برتر در منطقه و جهان تبدیل کرده است".

وی در ادامه باز هم مدعی شد: "این گفته نتیجه پختگی رایزنی‌ها و تلاش‌های بسیاری است که در حال حاضر سزاوار سکوت هستند، تاکید می‌کنم در حال حاضر".

این اولین بار نیست نتانیاهو از همگرایی اسرائیل و کشور‌های عربی بدون اشاره به اسامی آن‌ها سخن می‌گوید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها