بازدید 4644
۱
واعظ آشتیانی:

استراماچونی برگردد هم دیگر برای استقلال مربی نمی‌شود

کد خبر: ۹۴۶۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 25 December 2019

امیررضا واعظ آشتیانی در ارتباط با وضعیت تیم استقلال بعد از رفتن آندره‌آ استراماچونی و استعفای امیرحسین فتحی اظهار داشت: من از همان روز اول هم گفتم استرامناچونی برنمی‌گردد، متاسفانه مسئولان باشگاه فقط حرف می‌زنند. از آن بدتر این است که حرف‌های اعضای هیئت مدیره باشگاه با هم متناقض است و استراماچونی اصلا نمی‌داند با چه کسی باید طرف حساب باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل سابق استقلال که از سیاست وارد این باشگاه شده بود، در ادامه در خصوص اظهارنظر‌های مسئولان سابق استقلال تصریح کرد: برخی مدیرعاملان سابق باشگاه فقط برای دیده شدن مصاحبه می‌کنند، متاسفانه در استقلال همه اظهار نظر می‌کنند و این یک آفت برای باشگاه است. هر مربی بخواهد بیاید از خود می‌پرسد آیا من در چنین فضایی باید کار کنم؟ باز هم می‌گویم استراماچونی نمی‌آید و اگر هم بیاید دیگر برای استقلال مربی نمی‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در پایان پیرامون عملکرد مدیریت استقلال خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال نه درایت دارند، نه مدیریت بلد هستند و نه اصلا فکر می‌کنند. متاسفانه همه در استقلال در حال تخریب یکدیگر هستند و یک نفر باید بیاید این وضعیت را درست کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این هم برای خودش داره زور میزنه. هیچکدام این مدیران به درد نمی خورن دو تا باشگاهو بدبد دست مردم و ببینید چی میشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل