بازدید 3372

انهدام باند بزرگ سرقت وسایل خودرو در کردستان

کد خبر: ۹۴۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ 24 December 2019

کردستان فرمانده انتظامی استان کردستان از انهدام باند بزرگ سرقت و دستگیری سه نفر از اعضای باند سرقت وسایل داخل خودرو در سنندج خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سردار علی آزادی اظهار کرد: در پی افزایش سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در برخی از نقاط سنندج موضوع شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بازرسی‌های میدانی مأموران آگاهی از محل‌های وقوع سرقت و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه‌دار و راهنمایی برخی از مالباختگان، عوامل اصلی یک باند سرقت شناسایی و با هماهنگی قضایی و اخذ نیابت متهم در شهرستان بوکان آذربایجان غربی طی یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شد.

سردار آزادی عنوان کرد: متهم برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی کردستان منتقل و با ارائه شواهد و مدارک از سوی مسئولان متهم مجبور به بیان حقیقت شده و به 45 فقره سرقت با همکاری دو همدست خود در سنندج و دیگر نقاط اعتراف کرد.

وی اعلام کرد: در بازرسی‌های مأموران آگاهی همدستان وی طی عملیاتی دستگیری و در بازرسی مخفیگاه آنان یک خودرو سرقتی، یک‌رشته دستبند و اموال مسروقه زیادی کشف‌شده است.

فرمانده انتظامی استان کرستان در پایان یادآور شد: متهمان برای انجام مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان