بازدید 5645

۷۲ کشته و زخمی در تیراندازی‌های آمریکا در ۲۴ ساعت

کد خبر: ۹۴۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 24 December 2019

۶۵ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در آمریکا دست کم ۲۰ نفر کشته و ۵۲ نفر زخمی شده اند

به گزارش تابناک به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۶۵ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها دست کم ۲۰ نفر کشته و ۵۲ نفر زخمی شده اند.
در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر هامپتون در ایالت ویرجینیا دو نفر زخمی شدند. در جریان یک آدم ربایی در شهر فونیکس در ایالت آریزونا یک نفر کشته شد و سه نفر دیگر زخمی شدند. در این حادثه و با دخالت پلیس آدم ربا کشته شد. دو نفر در تیراندازی در شهر بروکتون در ایالت ماساچوست زخمی شدند. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر لاس وگاس شمالی در ایالت نوادا نیز دو نفر زخمی شدند. در حمله به خانه‌ای در شهر چنل ویو در ایالت تگزاس نیز سه نفر کشته شدند و یک نفر زخمی شد.
۸ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت یکشنبه تا دوشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس ۱۲۴ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۳۳ نفر کشته و ۱۱۰ نفر زخمی شده اند. ۲۴ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۸۹ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۳ نفر کشته و ۱۶۲ نفر زخمی شده اند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار