بازدید 3386

نیمار هدف اول بارسلونا در تابستان ۲۰۲۰

کد خبر: ۹۴۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 24 December 2019

مدیران باشگاه بارسلونا قصد دارند پروژه بازگرداندن نیمار به نوکمپ را دوباره در تابستان آینده کلید بزنند.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا که به باشگاه بارسلونا نزدیک است، با انتشار گزارشی مدعی شد مدیران این باشگاه قصد دارند تابستان ۲۰۲۰ بار دیگر شانس خود را برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ امتحان کنند. مهاجم بزریلی پاری‌سن‌ژرمن همچنان نسبت به بازگشت به نوکمپ علاقه‌مند است، برای همین باشگاه بارسلونا خود را آماده مذاکره با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری برسر نیمار با پیشنهادی ۱۸۰ میلیون یورویی می‌کند.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا هم پیش از این گزارش داده بود، نیمار پیشنهاد تمدید قراردادی که از سوی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به وی شده بود را رد کرده، این در حالی است که قرارداد فعلی وی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۰ اعتبار دارد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد تمدید سه ساله را به ستاره برزیلی خود داده، اما نیمار در فکر بازگشت به بارسلونا است و قصد دارد پروژه نیمه‌تمامی که در تابستان اخیر کلید زد را تکمیل کند.

نیمار ۲۷ ساله تابستان اخیر پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن در فکر بازگشت به بارسلونا بود و حتی مذاکرات سطح بالایی هم بین مدیران دو باشگاه انجام شد، اما در نهایت با اصرار ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این انتقال عملی نشد. این مهاجم برزیلی که تابستان ۲۰۱۷ در ازای ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا جدا و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، در تابستان اخیر همچنین مورد توجه دو باشگاه رئال مادرید و یوونتوس هم قرار داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر