بازدید 15453
واکنش

استوری امروز استراماچونی: استقلال دروغ می‌گوید! +‌ واکنش استقلال

مرد ایتالیایی نمی‌خواهد به استقلال برگردد و در عین حال نمی‌خواهد بار مسوولیت این رهاکردن تیم را برعهده بگیرد. درخواست‌های جدید او در ایمیل ارسالی به باشگاه، مشخص است و او غیر از افزایش دستمزد و شروط جدید، خواهان دریافت همه مبلغ قراردادش یکجا و بلافاصله بعد از پذیرش شروط شده، اما حالا باز هم این حقایق را کتمان می‌کند
کد خبر: ۹۴۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 24 December 2019

در اتفاقی عجیب و نادر، و در پی انتشار متن ایمیل واضح سرمربی ایتالیایی و پخش آن در برنامه زنده تلویزیون، آندره‌آ استراماچونی با انتشار پیامی به مدیران باشگاه استقلال حمله و آن‌ها را دروغگو خطاب کرد و مدارک منتشر شده از سوی این باشگاه را جعلی خواند!

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی ایتالیایی که بارها اعلام کرده بود بعد از دریافت 160هزاردلار از حقوق معوقه اش به استقلال برخواهد گشت، حالا بار دیگر مدعی تقاضاهای تازه ای شده است که همین موضوع قابل کتمان نیست اما حالا با استوری های عجیبش در فضای مجازی، حمله دیگری را طرح ریزی کرده است که بدون واکنش استقلال نبوده است.

خلاصه استوری استراماچونی به شرح زیر است اما به وضوح خیلی از این جملات و حرف ها، شبیه بهانه جویی و بازی با کلمات است. گویا مرد ایتالیایی نمی خواهد به استقلال برگردد و در عین حال نمی خواهد بار مسوولیت این رهاکردن تیم را برعهده بگیرد. درخواست های جدید او در ایمیل ارسالی به باشگاه، مشخص است و او غیر از افزایش دستمزد و شروط جدید ، خواهان دریافت همه مبلغ قراردادش یکجا و بلافاصله بعد از پذیرش شروط شده است!

حالا مشخص نیست استراماچونی چه چیزی را تکذیب می کند؟ او تیم را راها کرده و در این مدت استقلال پنج امتیاز در سه مسابقه از دست داده است ولی با اینحال برای بازگشت استرا صبر کرده تا او را با پرداخت حقوق ، به تهران برگرداند اما با وجود واریز قانونی مبلغ دستمزد طبق شرایطی که وکلای استراماچونی تعیین کرده بودند، حالا بار دیگر شرط گذاشته است!

استوری امروز استراماچونی: استقلال دروغ می‌گوید!

از روز اول برای ما مشکل درست کردند! در بازی اول من رو بدون مترجم به کنار زمین فرستادند.

آن‌ها هرگز پول من را منظم پرداخت نکردند و همین امر علیرغم هشدار‌های رسمی، باعث مشکلات سریالی زیادی برای من با مقامات ایتالیایی شد.

آن‌ها به من و بازیکنان دروِغ گفتند. آن‌ها به من گفته بودند کرایه خانه را تا آخر مدت حضورم پرداخت کرده اند، اما تا ماه نوامبر پرداخت کرده بودند.

آن‌ها هرگز مدارک لازم در مورد تیم و بازیکنان را در اختیارم نگذاشتند! 

آن‌ها بازیکنی که نمی‌خواستند را به خارج از کشور فرستادند، اما یک روز بعد او را برگرداندند.

آن‌ها درخواستی برای تعویق بازی ما با اینکه بازیکن در تیم ملی داشتیم به فدراسیون فوتبال ندادند، اما بازی‌هایی را به تعویق انداختند که به نفع رقبای ما بود.


بیشتر بخوانید: استقلال علیه استراماچونی مدرک رو کرد!


زمانی که من تصمیم به ترک ایران گرفتم آن‌ها جشن گرفتند و خوشحال شدند!! جلوی مردم می‌گفتند که نمی‌خواستند من بروم، اما ۵ ماه گذشته بود و مشکلات وجود داشت.

آن‌ها می گفتند من برای پیشنهاد جدید و پول تیم را ترک کردم که این‌ها درست نبود!

آن‌ها بسیار عصبی و گیج شدند وقتی برخی تلاش‌های بالادستی سعی در بازگرداندن من داشتند، آن‌ها فردی را از داخل باشگاه مستعفی اعلام کردند، در حالی که هنوز در تمامی تعاملات رسمی باشگاه با وکلای من حضور دارد.

آن‌ها اعلام کردند من خانه دیگری خواسته‌ام و صحت ندارد، آن‌ها اعلام کردند من پول بیشتری خواسته‌ام و واقعیت ندارد، آن‌ها اجازه دادند وکیل من به‌خاطر رفتار متقلبانه‌شان استعفا دهد.

آن‌ها هر کاری کردند و می‌کنند تا نگذارند من به آن‌جا برگردم و تلاش می‌کنند شخصیت من را نزد هواداران و مردم تخریب کنند، همچون کاری که با همکارانم و به تازگی برخی بازیکنان انجام داده‌اند.

من بار‌ها درخواست کردم که با هم یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی داشته باشیم تا برای مردم حقایق را توضیح دهم و آن‌ها هربار مخالفت کردند.

حالا یکی به آن‌ها نشان دهد یک راه منطقی برای پرداخت وجود دارد و ما از تمام این مشکلات عبور می‌کنیم و آماده‌ام برای همراهی بازیکنان قبلی و بازگشت به هواداران.

آن‌ها مدارک و اطلاعات جعلی منتشر کردند تا با آبروی من بازی کنند.

آن‌ها نمی‌خواستند آن‌جا باشم و نمی‌خواستند برگردم. من نمی‌دانم مربی خوبی هستم یا نه، اما یقین دارم فرد صادقی هستم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶
مرتیکه دلال
چه حقارتی پیدا کردیم به خاطر این فوتبال بی خاصیت مسخره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
دقیقا
چی میگه این بابا شوما چی میگید گند زدید رفت
حقه باز ! مگر مربیان وطنی چه مشکلی دارند ؟ بفرستید بروند دوره های مربیگری ببینند و برگردند ... بی گمان بهتر از استراماچونی خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
فقط یک مربی ایرانی با مدرک بین المللی که در سطح چندم آسیا موفق بوده به من معرفی کن
این مردک از ضعف مدیران ما دارد سوء استفاده می کند.
جمع کنید چرا اینقد منت استراماچونی رو می کشید. فاجعس واقعا. مشخصه قصد اومدن نداره و فقط داره از شرایط سو استفاده میکنه
اينجا اين چيزا عاديه
اگر راست میگویند کنفرانس مطبوعاتی بگذارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
اگر و هزار اگر....
نتیجه سومدیریت درمقابل باج خواهی اشکار بک مربی درجه دو
مثل همیشه،شما دروغ میگید نه بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
قسم میخورم که دروغ میگن
بابا جمع کنید این بساط افتضاح را سریع قراردادش را فسخ کنید با آبروی کشور و دل مردم بازی نکنید. خجالت هم خوب چیزیه. آبروی مملکت را بردید
دم خروس قبول کنیم یا قسم حضرت عباس
هركي تونست يك دقيقه با فتح ا...زاده صحبت كنه و حداقل سه تا دورغ از حرفهاش در نياره جايزه داره.بنده خدا استراماچوني
من به عنوان یک استقلالی خواهش میکنم لحظه ای به فکر بازگرداندن استراماچونی نباشید و سریعا با او قطع ارتباط کنید. قصد بازگشت ندارد و اهداف دیگیری دارد.
مدیرانی که بلد نیستند قرار داد ببندن
کاری ندارم مدیران استقلال دروغ می گویند یا استراماچونی. اما به خدا سوگند آبروی کشور را در برابر یک ایتالیایی که در اروپا به حقه بازی معروف هستند، به حراج نگذارید. من بودم همین امروز فسخ می کردم.
باید همه جا بی ارزش باشیم هم در سیاست هم فرهنگ و هم ورزش ...چرا اینقدر منت این دلقک رو می کشین آخه
از هفته های اول دنبال فسخ بود
از همون اول مشخص بود دنبال باج گرفتنه. تجمع تماشاچیان ساده استقلال هم حریص ترش کرد هیچ وقت یاد نگرفتیم با خارجیا چطور برخورد کنیم یا افراطیم یا تفریط
هیچکی کیروش نمیشه، اگه حرفی هم داشت میموند و همینجا میزد،
این دیگه مربی بشو نیست استقلال هم برای قهرمانی به فکر سال بعدی باشه امسال سپاهان قهرمانه ****بهترین گزینه برگردوندن قلعه نوعی به استقلاله ..هرچند ادم خوبی نیست ولی بهتر ازمنت کشی یه اجنبیه
هموطنان عزيز
همزمانى دم علم كردن دو مربىى خارجى و مواضع اين فرد تنها اين را ميگويد كه اين شخص بدنبال إيجاد نارامى است. سيا از هر راهى وارد ميشود!!!
بنده از رفتن استرا ناراحت شدم بخصوص که ضعف مدیریت در آن واضح و مبرن است. اما ادامه وضع فعلی (اینکه یک تیم در سه ازی بدون سرمربی اداره شود) و مربی اش هم همینطور ناز بکند، حاکی از ضعف بیشتر است. به نظرم سریعاً باید این قضیه با توافق تمام شود و مربی جدیدی استخدام شود. ولی با شناختی که از مدیران ایرانی دارم، جوری توافق می کنند که هم کار استرا اتمه یابد هم چند ماه دیگر ایشان شکایت کند که باشگاه ایرانی باید چند هزار غرامت دهد! مثل شفر!
هر چه قدر هم که شما از این بد بگید من حق رو به طرف خارجی میدم. چون میدونم اخلاقیات اونها مثل ما نمرده
بس کنید تو رو به خدا. به درک که نیومد. مربی درجه چندم حالا ناز میاره واسه ما. آبرومون رفت توی دنیا. بسه دیگه
استرای دروغگو یا مدیران دروغگو ؟؟؟
کدوم طرف راست می گه ؟؟
فهمیدن اینکه کی راست می گه کار سختی نیست . یک نگاه به صحبت های دو طرف در همین دو هفته اخیر بندازیم معلوم می شه کی راست کی دروغ؟
متاسفانه دروغگویی نزد مدیران ما کاملا نهادینه و عادیه و حتی اون رو کار بدی هم نمی دونن
چه این مربی برگردد یانه مهم نیست.چون برخورد بد همراه با رانت های مالی همیشه گریبان مربیان خارجی را گرفته چه در رده تیم ملی وچه باشگاهی.مدیران ورزش ما باید بروند دنبال گردو بازی.سوختن ورزشکار سوختن مربیان هموطن ومربیان خارجی اساس وشالوده دستگاه ورزشی کشور است وتا سیتم مدیریتی با دانش ودلسوز شکل نگیرد این داستان ها ادامه دارد.وبس
خدا را شکر هیت مدیره باشگاه راست می گوید وگفته بقیه دروغ است برای حل این مشکل باشگاه را منحل کنیدکسی در این کشور دروغ نمی گوید سردیگری کلاه نمی گذارد صداقت کو.......؟
خدا را شکر
کسانی مسئولین فوتبال ما میشن که به فالو میگن فولو
من مردان و زنانی می‌شناسم که اگر همسرانشان، این طور که این آقا ناز می‌کنه و از شرایط خاص حاکم بر کشورمان سوءاستفاده می‌کنه، ناز کنند؛ همین فردا طلاق می‌دهند یا می‌گیرند
استراماچونی بخاطر ضعف مدیران ما نه تنها باشگاه استقلال و وزارت ورزش بلکه کل ملت را سرکارگذاشت وبازی داد انهم ازنوع تحقیرامیزش
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر