بازدید 10348

چرا وزیربهداشت اسامی دانشجویان آقازاده را اعلام نکرد؟!

تا نام آنها را اعلام نکنید این مساله حل نمی‌شود. از سوی دیگر اسامی این ۱۳۴ نفر چیست؟ چرا نباید نام آنان اعلام شود؟ مگر مرتکب جرم نشده‌اند؟ پرونده آنان در کجا است؟
کد خبر: ۹۴۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 24 December 2019

به گزارش «تابناک»، عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: «دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت گفت: حدود ۱۳۴ دانشجوی آقازاده و خانم‌زاده که از طریق پول و جایگاه والدین خود وارد دانشگاه شده بودند را از دانشگاه بیرون کردیم. پولدارها به شرط دانایی و نخبگی می‌توانند بر صندلی دانشگاه بنشینند. من پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود و اگر اینجا به عنوان وزیر ایستادم به خاطر این بود که من فقیرزاده هم توانستم درس بخوانم. باید فضایی ایجاد شود تا همه بتوانند تحصیل کنند نه فقط آقازاده‌ها درس بخوانند.»

مساله امروز این نیست که این ۱۳۴ نفر از دانشگاه اخراج شده‌اند. مساله این است که آنان چگونه وارد شده بودند؟ آیا مجاز بودند؟ اگر بودند چرا اخراج شده‌اند؟ اگر مجاز نبودند، همین‌طوری که سرشان را نینداختند پایین و وارد دانشگاه شوند، حتما کسانی به آنان کمک کرده‌اند و کسانی نیز در وظیفه نظارتی خود کوتاهی کرده‌اند یا حتی کسانی توصیه به این تخلف کرده‌اند. اینها را اعلام کنید. و الا اخراج این افراد که کمترین گام است.

به‌علاوه سال‌های گذشته چه می‌شود؟ تا آنها را اعلام نکنید این مساله حل نمی‌شود. از سوی دیگر اسامی این ۱۳۴ نفر چیست؟ چرا نباید نام آنان اعلام شود؟ مگر مرتکب جرم نشده‌اند؟ پرونده آنان در کجا است؟ نپرداختن به این پرسش‌ها و عدم درج نام آنان، بهترین دلیل است که هیچ اراده‌ای برای حل این تخلفات وجود ندارد. همچنان که مجازات مشارکت‌کنندگان مستقیم در قتل خاشقجی نیز به ‌تنهایی کفایت نمی‌کند. اینها لازم است ولی کافی نیستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۲۳
منتظر اجرای عدالت هستیم .
به هر حال باید از یک قدم اساسی برداشته شده تشکر کرد . می توانست تبانی کرده و بی خیال شود . .............. مگر با افرادی که از دانشگاه مجازی هاوایی مدرک گرفته و از مزایای آن استفاده می کنند برخورد شد >؟................ مگر با مدارک جعلی دکترا در شعبات خارجی دانشگاه آزاد برخورد شد ؟ ..................
آقای عباس عبدی:
در طی این ۴۰ سال آیا هرگز به اشتباه خودمان اعتراف نموده ایم؟
آبروی فردی را با درج نام وی در رسانه ها بردن (هتک حرمت) دردی را از بی کسان و غریبان دوا نمی کند. دوا می کند؟
بیماری مزمنی را که همه جامعه را مبتلا نموده و یا در خطر ابتلا قرار داده است را می توانید درمان کنید؟ همه از مشکلات و معضلات کم و بیش خبر دارند.
جانا سخن از جانب ما می گویی
چون تلخ بر و شکر دها می گویی

از طیب مدام پر کنم جام ترا
چون از دهنت راز شفا می گویی
باید نباید از اول انقلاب همین را شنیدم ولی عمل چیز دیگری میگوید.
چون قرار نیست بایقه سفیدها و آقا زاده ها برخورد شود و این اخراج هم بخاطر فشار مردم بوده است.
دادستان باید به عنوان مدعی العموم ورود پیدا کند .
حال وضعیت این صندلی های خالی و صاحبان واقعی آن چه می شود ؟
باید سازمان سنجش حقوق قانونی 134 دانشجوی واجب شرایط واقعی را رعایت کند و اسامی پذیرفته شدگان جدید را اعلام کنند که بیایند در رشته هایی که امتیازش را آورده اند ادامه تحصیل دهند .
خیلی از این دانشجویان به علت این رانت کثیف به جای پزشکی در رشته های کارشناسی مجبور به ثبت نام شده اند
"من پدرم راننده کامیون و مادرم قالیباف بود و اگر اینجا به عنوان وزیر ایستادم به خاطر این بود که من فقیرزاده هم توانستم درس بخوانم. باید فضایی ایجاد شود تا همه بتوانند تحصیل کنند نه فقط آقازاده‌ها درس بخوانند."( این اعتراف یک دنیا معنی داره.!!!)
ننگ بر این سیستم آموزشی . پولدارها همه چیز را برای خود می خرند ( سربازی ، دانشگاه ، روابط مفسده اداری و ....). واقعا به نه خط رسیده ام و به جز مرگ چیزی از خدا نمی خواهم
همش شعار
وقتی قانون اجازه می دهد اسم قاضی متخلف با عکس چاپ شود چرا اینها نه
سلام
ضمن تشکر از پیگیری این مبحث.این اقدام و اخراج افرادی که با پول وارد دانشگاه شده و از رانت استفاده کرده اند اقدام مبارکی است.ولی قدم اول است.باید مشخص شود از سالهای گذشته تا کنون چه افرادی و با چه رانت هایی وارد رشته های برتر دانشگاهها شده اند.این حق مردم است و مطالبه آنها.
چه فرزندان با استعدادی از این سرزمین از تحصیل محروم شدند به واسطه نداشتن رانت و آشنا و پول و........
شما را به خون شهدا رها نکنید و تا آخر مطالبه گری را ادامه دهید.در پناه حق باسید..
شاید دانشگاه انها تعویض شود آقازاده آبرو دارد ...................اعلام اسامی بعد از دادگاه
چون اخراجی در کار نبوده.
اگر هم بوده بورس کانادا داده اند.
گر حکم کنند که مست گیرند، در شهر هر آنکه هست گیرند.
اینم دلیلش-
پس‌دروغ‌است
براي اين كه افراد حريم دارند و جز در موارد خاص نمي توان اسم افراد متخلف و مجرم را اعلام كرد.
علی برکت الله.
چون حريم امن دارند
وقتی مدرک و اسم ارائه نمیدهند یعنی دارند باز سرپوش میزارند
چون فقط خبر میدن ولی زورشون نمیرسه اخراج کنن. حرفهای اینا فقط مصرف داخلی داره ؟؟؟!!!
اونایی که اینگونه وارد شدند و اونایی که اونارو اینگونه وارد دانشگاه کردن در مقابل جوانی که حقش ضایع شد و صندلیش رو ازش گرفتن و دادن به این دردانه ها عذاب وجدان گرفته اند؟ شاید هم نه!
این هم اسامی آنها
ت.و
چ ت
ل س
ن ح
ل ا
س ا
ه
د
و ت
خ
خ
خخخخخ
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان