بازدید 4150

قاچاقچی زن با ۱۰۰ کیلو حشیش دستگیر شد

کد خبر: ۹۴۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ 23 December 2019

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یک زن قاچاقچی اهل تهران که مقدار ۱۰۹ کیلو گرم حشیش را از یکی از شهر‌های جنوبی کشور تهیه و در صدد انتقال آن به تهران بود، خبر داد.

به گزارش میزان، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت:در پی دریافت اخبار و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در منطقه شمال پایتخت پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر فاتب رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی ادامه داد: با تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ماموران مشخص شد متهم خانمی با هویت معلوم است و به تازگی مقادیری حشیش از قاچاقچیان جنوب کشور تهیه و در محلی در شهرک سلیمانیه شهرستان کرمان دپو کرده و قصد دارد در فرصتی مناسب اقدام به انتقال این محموله به تهران نماید.

این مقام انتظامی افزود:با روشن شدن زوایای پنهان پرونده و با هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان سرانجام شامگاه بیست و پنجم آذرماه تیم‌های عملیاتی با اخذ مجوز از مرجع قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و پس از چندین ساعت گشت زنی و مراقبت نامحسوس و اطمینان از حضور وی در مخفیگاه با رعایت اصول شرعی و قانونی وارد منزل شده و وی را توسط دو همکار خانم دستگیر و در بازرسی از منزل مقدار ۱۰۹ کیلو گرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد:متهمضمن قبول بزه خود به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس کرمان منتقل و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر