بازدید 5001

انتخابی فوتبال المپیک ۲۰۲۰ با استفاده از VAR برگزار می‌شود

کد خبر: ۹۴۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 23 December 2019

با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، سیستم کمک‌داور ویدیویی در همه بازی‌های رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا استفاده خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد که در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰، از سیستم کمک‌داور ویدیویی استفاده خواهد کرد. این سیستم پیش‌تر از مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ استفاده شد، اما مسابقات انتخابی المپیک که ۱۶ روز دیگر برگزار خواهد شد، نخستین تورنمنتی خواهد بود که VAR در همه ۳۲ دیدار آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شیخ سلمان رئیس AFC در این باره گفت: فوتبال آسیا در سطح جهانی قرار دارد و اطمینان می‌دهیم که به ادامه کار به عنوان یک کنفدراسیون الگو برای همراه‌سازی آخرین تکنولوژی و بهترین عملکرد در نقاط مختلف پیشرفت فوتبال ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: کار‌های باورنکردنی انجام نشده‌ای در در جام ملت‌های آسیا داشتیم و استفاده از VAR تصمیمی بود که جاه‌طلبی AFC را برای پیشرفت مداوم مسابقات ما نشان داد تا فوتبال جهان، موفقیت غیرقابل انکار و کیفیت داوران مسابقات ما را ببینند. مطمئنم موفقیت‌های خود را توسعه می‌دهیم و مسابقات زیر ۲۳ سال آسیا، فرصت دیگری برای برجسته کردن استاندارد‌های قابل توجه داوری آسیا نشان می‌دهد.

مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو محسوب می‌شود، از روز ۱۸ دی آغاز خواهد شد و تیم فوتبال امید ایران در گروه C. رقابت‌ها، با تیم‌های ازبکستان، کره جنوبی و چین همگروه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان