بازدید 4145
۲

بررسی‌شکایت‌از‌مقصران‌آلودگی‌‌هوا‌در‌کمیسیون‌حقوق‌عامه

کمیسیون حمایت از حقوق عامه، در نخستین نشست رسمی خود راه‌های قانونی طرح دعوا علیه مقصران آلودگی هوا را بررسی می‌کند
کد خبر: ۹۴۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۹ 23 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، کمیسیون حقوق عامه مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد اولین جلسه این کمیسیون ظهر روز سه‌شنبه هفته جاری در محل مرکز وکلا برگزار می‌شود.

در فراخوانی که از سوی کمیسیون حمایت از حقوق عامه خطاب به اعضای آن صادر شده، موضوع نشست مذکور "بررسی علل و عوامل آلودگی هوا و راهکار‌های قانونی لازم برای طرح دعوی علیه مسئولین ذیربط" عنوان شده است.

در پی افزایش آلودگی هوا و تعطیلی مکرر مدارس و دانشگاه‌های پایتخت و برخی کلان‌شهرها، تناقض رفتاری و گفتاری مسئولان در این زمینه به مناقشه برخی اقشار اجتماعی از جمله حقوقدانان و فعالان رسانه تبدیل شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
تحریم = سوخت بی کیفیت = آلودگی هوا = بیماری
ایدئولوژی زندگی مون رو به گند کشیده.
آقایون اجازه بدند که خودروهای برقی بدون عوارض غیر متعارف وارد بشه. کمتر از 5 سال زمان خواهد برد که تمام خودروهای بنزینی از رده خارج میشوند و مشکل آلودگی هوای کلان شهرها حل خواهد شد.
مقصر اصلی آلودگی هوا خودروهای بی کیفت داخلی است که مصرف بنزین آنها حداقل دو برابر استانداردهای روز دنیا است (هر صد کیلومتر 3 لیتر)
حتی با وجود مصرف پایین بنزین خودروهای اروپایی اونها هم به خودروهای برقی رو آوردنند، اونوقت ما تو ایران برای خرید خودرویی مثل سمند سه سال تو صف وامیستیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل