بازدید 33383
۴

بازگشت پرحاشیه رضا رشیدپور به تلویزیون و واکنش‌ها

کد خبر: ۹۴۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 22 December 2019

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون نه تنها مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت. بلکه انتقاد‌هایی را هم به دنبال داشت. برخی کاربران در فضای مجازی مدعی شده اند که رشیدپور برای اجرای ویژه برنامه "شب آرام" یک میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است. ادعایی که از سوی مدیر روابط عمومی شبکه ۳ تکذیب شد. کورش کمره‌ای گفته که هنوز با تهیه کننده این برنامه قراردادی بسته نشده و شایعه دستمزد رشیدپور با واقعیت فاصله بسیار زیادی دارد. اما کاربران این تکذیب را نپذیرفته اند.

به گزارش تابناک، فرارو نوشت: یک سال است که رضا رشیدپور برنامه‌ای در تلویزیون نداشته و در این مدت بار‌ها با نیش وکنایه به صداوسیما تاخته است. با این وجود او به تازگی باز هم به سیمای ملی برگشته و ویژه برنامه دو قسمتی"شب آرام" را به مناسبت "شب یلدا" روی آنتن شبکه سه برده است. گرچه این ویژه برنامه تمام شده، اما انتقاد کاربران فضای مجازی و برخی رسانه‌ها به او و حرف هایش همچنان ادامه دارد. البته دستمزد رشیدپور برای اجرای این برنامه و ظاهرش هم جنجال آفرین شده است.

بازگشت پرحاشیه رضا رشیدپور به تلویزیون و واکنش‌ها

رضا رشیدپور در حالی به قاب تلویزیون برگشته است که شایعه ممنوع تصویری او در طول یک سال اخیر میان کاربران فضای مجازی دست به دست می‌شد. رشیدپور هم در واکنش به این ادعا‌ها گفته بود که معمولاً ممنوع الفعالیتی را به ما ابلاغ نمی‌کنند. اما در حال حاضر پیشنهادی از سوی صداوسیما به من نشده است.

تقریباً ۱۱ سال است که رضا رشید پور در صداوسیما برنامه اجرا می‌کند و هر بار هم برنامه اش به علتی متوقف می‌شود. اما باز چیزی نمی‌گذرد که تلویزیون به سراغش می‌رود و او نیز با آغوش باز می‌پذیرد. این بار هم پس از انتقادی‌های فراوانش در طول یک سال اخیر دوباره به تلویزیون برگشته است. اما این بازگشت با واکنش‌های متفاوتی همراه بود.

 

رضا رشیدپور بار‌ها در توئیترش از مدیریت علی فروغی در شبکه سیما انتقاد کرده بود. اما پس از مدتی این توئیت‌ها را از صفحه اش پاک کرد. یک کاربر در توئیتر در این باره نوشته است که " برای هرکی تو شبکه سه صداوسیما بد شد، برا رضا رشیدپور بد نشد. یه چند تا توئیت زد و ویژه برنامه‌ی شب یلدا از شبکه۳ علی فروغی داره پخش می‌شه! "

 

رضا رفیع مجری و طنزپرداز نیز در واکنش به بازگشت رضا رشیدپور به شبکه سه، در اینستاگرامش نوشت: "به نظرم، در تیتراژ برنامه هم اگر آهنگ معروف همه چی آرومه، من چقدر خوشحالم، پخش بشه که دیگه نور علی نور خواهد بود! فروغی بیشتر خواهد داشت،‌ای مجری رشید. "

رشید پور در حالی به شبکه سه برگشته است که توقف برنامه "حالا خورشید" با اجرای او، همزمان با توقیف برنامه "نود" با اجرای عادل فردوسی پور اتفاق افتاد. اما عادل همچنان در ممنوع الفعالیتی به سر می‌برد و رشید پور به قاب تلویزیون برگشته است.

بازگشت پرحاشیه رضا رشیدپور به تلویزیون و واکنش‌ها

کاربران فضای مجازی گفته اند که عادل می‌توانست با سیاست‌های صداوسیما کنار بیاید، ولی کنار نیامد و برای همین همچنان محبوب است. اما رضا رشیدپور کنار می‌آید و روز به روز بیشتر از چشم مردم می‌افتد.

بازگشت ناموفق رضا رشیدپور به قاب تلویزیون

رضا رشیدپور در ویژه برنامه "شب آرام"

بازگشت تلخ رشیدپور!

بازگشت رضا رشیدپور به تلویزیون نه تنها مورد استقبال مخاطبان قرار نگرفت. بلکه انتقاد‌هایی را هم به دنبال داشت. اولین واکنش مخاطبان به مهمانان برنامه بود. رشیدپور در ویژه برنامه " شب آرام" سلبریتی‌های پیشکسوت منتقد را به برنامه دعوت نکرد وترجیح داد که تعدادی از پیشکسوتان کم حاشیه سینما وتلویزیون را به این برنامه دعوت کند. اقدامی که ازسوی کاربران فضای مجازی به سیاست جدید صداوسیما در قبال سلبریتی‌ها ربط داده شد. برخی کاربران هم گفته اند که رشید پور با انتقاد‌هایی دم دستی در این برنامه، می‌خواست پیاده کردن سیاست صداوسیما را پنهان کند.

 

البته این واکنش و برداشت کاربران، به جنجال اخیر صداوسیما با سلبریتی‌ها بر می‌گردد. جنجالی که باعث شد برخی از بازیگران و مجری‌های مطرح، تلویزیون را تحریم کنند. کاربران فضای مجازی گفته اند که صداوسیما در طول یک سال اخیر بسیاری از چهره‌ها را ممنوع التصویر و ممنوع الفعالیت کرده است و حالا هم شبکه ۳ ودیگر شبکه‌ها با دعوت کردن هنرمندان کم حاشیه هم می‌خواهد اقدام متقابل کند و هم برنامه را بدون انتقاد پیش ببرد.

مهم‌ترین حاشیه رضا رشید پور در این ویژه برنامه، اسم بردن از عادل فردسی پور بود که واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت. او در این باره گفت که " مدیران تلویزیون منو ببخشن، اون چیزی که در قلبمه میگم؛ امیدوارم کدورت‌ها برطرف بشه و عادل فردوسی پور به تلویزیون برگرده. "

تندترین واکنش را کیهان به اظهارات رشیدپور نشان داده ونوشته است که " این فرد که خط مشی سیاسی مشخص و ثابتی ندارد، دو بار آرزو کرد که یک گزارشگر برکنار شده ورزشی، بر سر کار بیاید. "

یک کاربر هم در توئیتر نوشته است که "نام بردن از عادل فردوسی پور با ترس ولرز، اسمش شجاعت نیست آقای رشید پور! "

این تنها حاشیه برنامه "شب آرام" و رضا رشید پور نبود. برخی کاربران در فضای مجازی مدعی شده اند که رشیدپور برای اجرای این ویژه برنامه، یک میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است. ادعایی که از سوی روابط عمومی شبکه ۳ تکذیب شد. کورش کمره‌ای گفته که هنوز با تهیه کننده این برنامه قراردادی بسته نشده و شایعه دستمزد رشیدپور با واقعیت فاصله بسیار زیادی دارد. اما کاربران این تکذیب را نپذیرفته اند.

حضور دوباره رشید پور در قاب تلویزیون با ظاهری متفاوت و محاسن بلند همراه بود. البته این ظاهر متفاوت بهانه‌ای شد تا کاربران فضای مجازی به او حمله کنند و رشیدپور را با حسن روحانی مقایسه کنند. این انتقاد‌ها به دلیل حمایت‌های رضا رشید پور از روحانی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری بود.

البته برخی دیگر از کاربران هم گفته اند که، رضا رشیدپور با محاسن بلند خواسته تا خودش را دلخواه صداوسیما کند.

یک کاربر دیگر نیز در توئیتر نوشته است: "امیدوارم ریش گذاشتن مجری‌های معروف شبکه سه در این یک سال اخیر اتفاقی باشه... "

رشیدپور تاکنون به هیچ کدام از انتقاد‌ها پاسخ نداده و تماس فرارو با او نیز با خاموشی تلفن همراهش بی پاسخ ماند.

این اولین بار نیست که رضا رشید پور از صداوسیما انتقاد می‌کند و دوباره به قاب تلویزیون برمی گردد. البته به نظر می‌رسد که آخرین بار هم نخواهد بود، گرچه او این بار هم بازگشته، اما کمتر کسی از این بابت خوشحال است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
اصولا یک قرار گذاشته ایم و آن اینکه هیچ جوره دست از سر هم برنداریم تا کشورمان به چنان وضعی برسد که ... دیگران سر از تنمان بردارند .
جان فردوسی پور نیست؟ پس در شبکه ورزش کی هست؟
برو بابا جمعش کنید خاله زنک بازی هاتون را
تابناک مجبور نیستی هر حرفی را اینجا منتشر کنی حتی از سایت های ناجور
ایشون گریم دارد و باید ریش داشته باشد
رشیدپور ادم ریاکاری بود. خدا رو شکر که لو رفت و همه فهمیدن حتی خواجه حافظ شیرازی.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان