بازدید 47541
افشای سور یک شومن یا یک تسویه حساب با حلقه قدیمی صداوسیما؟

«دورهمی» مهران مدیری، شبی نیم میلیارد تومان با اسانس مردم‌داری!

صداوسیما توقع دارد همه ارکان کشور به این مجموعه که خود را نماینده کل ملت می‌داند پاسخگو باشند؛ اما خود حاضر به شفافیت نیست، طبیعی است که نقدها رو به فزونی می‌گذارد و دور از انتظار نیست در ارتباط با مهران مدیری نیز یک تکذیبیه صادر و به شکل مبهمی همه چیز رد شود و مهران مدیری هم در مواجهه بعدی با رسانه‌ها و منتقدین با شوخی و خنده از کنار این داستان‌ها عبور می‌کند.
کد خبر: ۹۴۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸ 22 December 2019

«دورهمی» مهران مدیری شبی نیم میلیارد تومان!برنامه دورهمی در شرایطی همزمان با شب یلدا به آنتن شبکه نسیم بازگشت، که ارقام تکان دهنده‌ای از هزینه این برنامه منتشر شد که اگر درست باشد، هر شب بیش از نیم میلیارد تومان هزینه روی دست مردم می‌گذارد؛ رقمی که قطعاً با ژست‌های مردم‌داری مدیری و عوامل این برنامه نمی‌تواند تطابق داشته باشد و حالا افشایش نیز با گمانه‌زنی‌هایی درباره یک تسویه حساب درون سازمانی همراه است.

به گزارش «تابناک»؛ «مصطفی احمدی، تهیه‌کننده دورهمی ابتدا برای ساخت این سری از برنامه مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان برای هر قسمت را پیشنهاد داد؛ که با موافقت مرتضی میرباقری، معاون سیما همراه بود. پس از آن مسئولان رده‌بالاتر سازمان صداوسیما نسبت به بالا رفتن نرخ برنامه‌سازی در این مجموعه، متعاقب عقد چنین قراردادی، حساسیت نشان دادند و قرار شد این مبلغ یا حتی مبلغی بالاتر از آن به شکلی دیگر در اختیار سازندگان دورهمی قرار بگیرد... قرارداد ساخت سری تازه دورهمی در معاونت سیما به شکلی تنظیم شده؛ که برای هر قسمت حدودا ۳۵۰ میلیون تومان به تهیه‌کننده پرداخت شود و علاوه بر آن، ۳۰ درصد از درآمد تبلیغات بازرگانی قبل، حین و بعد برنامه هم به آن‌ها تعلق بگیرد»؛ این بخشی از گزارشی است که به تازگی از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شده است.

ادعای مطرح اینقدر قابل توجه است که اسباب شگفتی را فراهم آورد، چون اگر قرار باشد رقم آگهی را نیز در نظر گرفت، این برنامه هر شب بیش از نیم میلیارد تومان روی دست مردم هزینه می‌گذارد. در دور پیشین برنامه دورهمی این موضوع طرح شد که مهران مدیری برای هر شب اجرا، سی میلیون دستمزد می‌گیرد که مهران مدیری نیز با شوخی و خنده هیچ‌گاه حاضر نشد دقیقاً اعلام کند چه میزان دستمزد دریافت کرده و تهیه کننده نیز همچون دیگر برنامه‌های تلویزیون حاضر به ارائه جزئیات مالی برنامه نشد.

«دورهمی» مهران مدیری شبی نیم میلیارد تومان!

این وضعیت از قضا جزو نقاط ضعف و شائبه برانگیز رسانه ملی است. در دیگر کشورها، رسانه‌های متصل به بودجه‌های دولتی نظیر بی بی سی، لیست حقوق پرسنل و به خصوص مدیران و مجریان مشهورشان را منتشر می‌کنند که همین شفافیت بعضاً باعث اعتراضاتی در بدنه این مجموعه‌ها و وادار شدن به تعدیل و بازنگری در دستمزدها شده است. مدیران صداوسیما با توجه به آنکه می‌دانند انتشار این اطلاعات می‌تواند چه موجی را در پی داشته باشد، هیچ گاه در این زمینه شفاف عمل نکرده‌اند و قاعدتاً برنامه سازان نیز علاقه‌ای به شفافیت داوطلبانه ندارند و بدین ترتیب، همیشه این ابهامات صرفاً با یک تکذیب یا پاسخ کلی و مبهم رفع می‌شود.

نمونه دیگر این مسائل درباره برنامه شب یلدا شبکه سه با اجرای رضا رشیدپور بود که ادعا شده رشیدپور برای تولید یک برنامه یک میلیارد تومان دریافت کرده و در نهایت از سوی یکی از عناصر دست‌چندم این شبکه این موضوع رد و تاکید شد رشیدپور هنوز برای برنامه‌ای که ساخته و پخش شده، قرار امضاء نکرده و بنابراین رقم صحت ندارد! با این حال اعلام نشد رقم چقدر بوده است؟ درباره سریال پایتخت نیز ارقامی منتشر شد که از سوی مجموعه اوج تکذیب شد اما این مجموعه یا صداوسیما حاضر به ارائه شفاف اطلاعات مالی نشد.

اینکه صداوسیما توقع دارد همه ارکان کشور به این مجموعه که خود را نماینده کل ملت می‌داند پاسخگو باشند اما خود حاضر به شفافیت نیست، طبیعی است که نقدها رو به فزونی می‌گذارد و دور از انتظار نیست در ارتباط با مهران مدیری نیز یک تکذیبیه صادر و به شکل مبهمی همه چیز رد شود و مهران مدیری هم در مواجهه بعدی با رسانه‌ها و منتقدین با شوخی و خنده از کنار این داستان‌ها عبور می‌کند و البته استفاده از اسانس مردم‌داری در ارائه محصول فراموش نخواهد کرد. این ساده‌ترین روش ممکن است که می‌توان در پیش گرفت و از کنار ماجرا تا حاشیه بعدی عبور کرد.

در این میان سوای اینکه این اطلاعات به شکل بعید تایید یا طبق معمول تکذیب شود، این شائبه نیز مطرح است که هدف از انتشار این اطلاعات چه بوده است؛ افشای سور یک شومن یا یک تسویه حساب با حلقه قدیمی صداوسیما؟ آیا پروژه زدن مدیران قدیمی تلویزیون که پیش از این با ماجرای سخنرانی‌ها و موضع‌گیری‌های گروهی رخ داد، این بار به شکل دیگری در حال وقوع است یا این اطلاعات با نیت اصلاح وضعیت صداوسیما و جلوگیری از ویژه خواری افشا شده است؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱۱
کولبری کنید ملت ما سلبریتی هستیم ژنمون خوبه
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
نود درصد مردم ایران با درامد زیر یکی دوتومن در ماه زندگی میکنند و یکی مثل این جوانان کرد کولبر برای مقدار کمی پول جانشان را از دست دادند و خانواده هاشان عزادار شدن .مردم با گرسنگی و نداری دست و پنجه نرم میکنند و زمستان را با وعده به زن و بچه هاشان سر میکنند اونوقت مثل مدیری و رشیدپور باید در ماه یک میلیارد بگیرن .در برنامه هاشان نداری مردم را تمسخر کنند
کارگر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
من یک کارگرم این کولبر ها مثل اینکه چند برابر من کارگر درامد دارند دست من زیر دستگاه امد بیمه هم نبودم خدا به حالم رحم کرد هر کاری خطری دارد ولی همین کولبری و قاچاق فاتحه خیلی کارها را خوانده است سیستان بود یک چیزی چون از بی ابی مشکل دارند ولی مناطق کولبر ها سرمای برفش ادم کش است و جان می دهد برای باغداری و ماهی و چه و چه
با این دلسوزی برای کولبری چند نفر کارگاهی را از نان خوردن می اندازید
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
در ایام تحریم ونبود بودجه کافی برای تامین کالاهای اساسی وضروری پرداختن حق الزحمه میلیاردی از کجا می اید؟
چرا برای پرداخت هزینه معیشتی افراد جامعه وحقوق ومزایای کارمندان وکارگران پول نداریم ولی برای برنامه های بی محتوا وفوتبالیستهای هزینه های گزافی خرج میشود ؟ آقای نوبخت چرا مدیریت نمیکنید؟اگر بلد نیستید از ژاپنیها یاد میگرفتید؟
برنامه ای مضحک و بی محتوا
ایشون هم جیبش رو پر میکنه میره کانادا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
میرن اونجا بچه شون رو هم به دنیا میارن اقامت دائم کانادا هم میگیرند بعد به ریش ما هم هر هر می خندند.
بیشتر این عزیزان بنده پول هستند هر جا پول باشد آنها آنجا آماده خدمت هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
توی صدا و سیما تنها برای این برنامه های شاد نیست که خوب پول میدند . برای سخرانها و مداحان هم خوب پول میدند که هیچ موقع در مورد آنها صحبت نمیشه
آیا در این کشور هنوز انسان تاثیرگذاری مونده که به جای زخم زدن به مردم جلوی ولیچار وادای روشنفکربازی این جماعت لمپن وسیلیبرتی ها نجومی رابگیره، توی این شرایط بد اقتصادی این جماعت قلیل با دریافت دستمزدهای نجومی چه جیز را ثابت میکنه .دهن مجی به مردم است.
روزهای پایانی سلبریتی ها

سلبریتی ها بدانند هیچوقت هنرمند نبوده اند و نیستند و بزودی سفره ای که دولت های بی عرضه اصلاحات و اصولگرایان برایشان پهن کرده بود جمع آوری خواهد شد و " سلبریتی ها می مانند و مردم متنفر از سلبریتی ها "
در حالی که بیشتر مردم شرایط سختی را تحمل می کنند حتی یک ریال از بیت المال را هزینه این مسخره بازی ها کردن حرام است
خلاصه نزدیک انتخاباته ، بهنوان سیاهی لشکرم شده چند تا صف انتخاباتی باید درست کنیم .
شبی 500000000 تومان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی جالبه. کل برنامه در واقع اینه که 4 تا از دوستان و هنرپیشه ها رو دعوت می کنند و با هاشون گپ می زنند و یک دکور که از قبل ساخته شده و هیچ هزینه ای نداره رو استفاده می کنند و شبی 1.5 میلیارد تومن جیرینگی می گیرند. کلی هم تازه برای اول مارکت و فلان و بهمان تبلیغات می کنند و درامد بیش از ا.5 میلیاردی هم از اون طرف می گیرند. کلی هم از بابت تبلیغات بین و قبل و بعد برنامه می گیرند. جالب نیست؟
دو زار هم شاید مالیات ندن؟ عوایدش رو بده به مردم اهواز اگر راست میگن که اینقدر مهربون و مردمی هستند. اونها که الان به این درامد نیازی ندارن.
به خدا من با شبی 1 میلیون هم بهتر از مدیری اجرا می کنم

499 تا دیگه هم مال خودتون و در جای مناسب صرف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
درد ما هم همین موضوع هست
همه به خاطر منافع خودشون مبهم رفتار میکنند از روحانی بگیر تا مدیری! .. ژست مردم داری هم یک ژست پوپولیستی نخ نما شده است اما مردم مثل معتادان به این ژست ها تسنه تماشا هستند ..
مال مفت و دل بی رحم.
این مملکت افتاده دست .....
کاش میتونستم حق خودم رو از بیت المالی که داره از جیب مردم درصدا و سیما هزینه که نه، بلکه بریز و بپاش میشه رو بگیرم؛ قول میدم تا آخر عمرم هم تلویزیون و این برنامه های مسخره و بی محتواش رو که یه مشت آدم سفارشی و بادی به هر جهت هی برای هم نوشابه باز میکنن بیخبر از درد مردم نبینم. بخدا من که راضی نیستم بالاخره این پول منم هست....بخدا راضی نیستتتتم...
سود زیاده و اینطور تقسیم میشه.
عدالت به معنی این نیست که جامعه کلا با هرچی پولداره دشمن بشه،باید با اونهایی دشمن شد که پول مفت میگیرن یا اختلاس میکنن.
تمام مردم باید با توجه به شغلشون درآمد بالا برای:
خرید خونه
خرید ماشین خارجی
مسافرت داخلی و خارجی
پس انداز
و...
داشته باشن.
تا وقتی این فاصله بین مردم و یک عده ی قلیلی ثروتمند اشرافی وجود داره این نگاه منفی به هر کسی پول زیاد درمیاره وجود داره.
من دوست دارم اگر امثال مدیری چنین پولی در میارن و میتونن یک ماشین دو سه میلیاردی سوار بشن پایین ترین قشر جامعه یعنی کارگرها حداقل بتونن یک ماشین دویست سیصد میلیونی سوار بشن.
حرف های من تخیلات نیست.در کشورهای حاشیه خلیج فارس یا اروپا و آمریکا همینه.
نمیشه یکی شبی چند میلیارد درآمد داشته باشه و یکی ماهی حداکثر 2 میلیون!این خود جنایت علیه بشریته.
اونوقت میشه لطفا بفرمائید بقیه برنامه هایی که دائم میزنیم هر شبکه یک مجری بیخودی با یه مهمان و کارشناس الکی ساعتها حرف میزنن هزینه ندارن؟ رایگانه؟
آخه حضور تکراری هنرمندان تو برنامه های تلویزیون چه جذابیتی داره بابا کار نوع انجام بدید.
وقتی خود صدا و سیما به هیچ جا نباید پاسخگو باشه همینه
اگر ما نخواهیم این آدم های تکراری ببینیم باید چه کار کنیم؟؟
خسته شدیم از مهران مدیری و حرفها و و حرکات همیشگی و تکراری اون، خسته شدیم از جملات و لحن صحبت کردن اون
چرا در مملکت ما همه چیز باید با زور باشه دست حکومت تو اون باشه، حداقل توی سرگرمی بزارید چهار تا آدم جدید وارد بشه تا با حرفها و شوخی های تازه مردم شاد بشن
ماباید مهران مدیری و امثال ایشون رو چند سال دیگه ببینیم؟
خودتون خسته نشدین؟
برنامه دیشبش که خیلی سخیف بود. شوخی هایی از جنس آنچه در اینستاگرام و انیمیشن ها می بینیم که چاشنیشون مسائل جنسی بود. میتونید برنامه رو ببینید و دقت کنید.
در تاريخ صدا و سيما تنها يك نفر و يك برنامه ريزي بودجه دريافتي و هزينه ها و دربافتي مجري را به دقت و شفاف اعلام كرد و آن هم عادل فردوسي پور در برنامه نود بود .
هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیره . مردم داری کیلوئی چنده ؟ وقتی یه پسر چهارده ساله از فقر توی برف جون میده ، دادن این پول به این افراد ظلم به اون پسر و بقیه جامعه است . چطور می خواهید پاسخگو باشید ؟ وا... مردم راضی نیستند . مگر خندیدن دقیقه ای چند است ؟ پول را به مردم بدهید خودشان لبخند می زنند و نیازی به مطرب ندارند.
حیف وقت و پول که بزاری واسه لودگیهای مدیری
دلم میخواست مطلبی بنویسم ولی دیدم طرف ارزشش را نداره
الان خود شما درآمد ماهیانه حاصل از تبلیغات در سایت خود را شفاف بیان می کنید؟
آیا میدانید در مطالب تبلیغی و ... مطالب ... وجود دارد؟
مشکل از خود ماست که تنور برنامه های بی محتوای این چندتا به اصطلاح شومن رو داغ میکنیم..بعد باعث میشیم در این شرایط بد کشور از بیت المال پولهای هنگفتی به جیب اینها بره
نوش جانش؛ مهران مدیری مرد ارزشمندیه
مهرا مدیری ماهی 2 میلیون حقوق بگیره ببینم بازم پوستش اینقدر شاداب میمونه
مردم اینقدر ازازن پولها از جیبشون هزینه شده که یک میلیارد وپانصد میلیون ریمی نیست براشون البته مدیزان صداوسیما هم خیلی خیلی کار میکنن وزحمت میکشن ..مثل زحمت حذف عادل فردوسی پور!
اگر واقعیت داشته باشد توگلویشان گیر کند وبرای خانواده شان سرطان باشد.چون مردم دراوج فقرونداری دارند تحمل همه ناراحتی هارا میکنند ولی این ازخدا بیخبران با سرمایه هایشان وبا درامدهای نجومیشان به ریش همین مردم میخندند
بیچاره مردم
برای این برنامه مسخره که با چاشنی مردم فریبی و انتقاد از اوضاع فعلی نیز همراه است یک تومان هم خیانت به مردمی است که اکثراً نمی توانند به راحتی از پس مخارج زندگی برآیند. به علاوه این ها با امکانات این مردم معروف و به قول خودشان سیلیبریتی می شوند بعد با بادی گارد و فخر فروشی دم از مردم می زنند. همه چیز را به خدا واگذار می کنیم ما کاری از دستمان نمی آید
حداقل لبخند به لب مردم میاره همه با علم به اینکه این برنامه هزینه بالایی برای ساخت داشته بی صبرانه منتظر شروع اش بودند
مهران مدیری عزیز همیشه خودش بوده ، با وزش باد عوض نمیشه
خوش بحال اقای مدیری با این پول مفتی که میکیره حقوق من در ماه ۲ونیم میلیون است
بره شبکه های اونور ابی کمتر از این بش میدن؟

یک فیلم فکستنی هر بازیگر بالاتر از کل این مجموعه پول میگیره
کدام برا مردم جذاب تره؟
قطعا برنامه مدیری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
بله قطعا کمتر میدن
بره شبکه های اونور ابی کمتر از این بش میدن؟

یک فیلم فکستنی هر بازیگر بالاتر از کل این مجموعه پول میگیره
کدام برا مردم جذاب تره؟
قطعا برنامه مدیری
مهران مدیری شبی 80 میلیون دستمزد میگیره. بعد واسه مردم فقیر اشک تمساح میریزه! آخه اگه امثال شما انقدر حریص نبودن که ثروت ملی به همه میرسید و کسی فقیر نمیشد که الان اشک تمساح میریزید.
ایشون در ازای فحش دادن به دولت آنتن می گیره. خلاصه کلام.....
اینا بفکر خودشون هستند نمیدونم کی مردم متوجه میشن پشت این لبخندهای تصنعی منافع شخصیه فقط
ولشون کنید سلبریتی ها رو
انصافا" مملکت نیست برادر مملکت نیست
صدا و سیما هر روز بیشتر از دیروز به مردم خیانت می کند
نوش جونش ، پول زحمت کشیدنه ، اختلاس که نکرده ، شما منبع خبر و مستندات قرارداد رو دیدید؟؟ یا فقط برای له
کردن تیتر زدید؟
نوش جونش ، پول زحمت کشیدنه ، اختلاس که نکرده ، شما منبع خبر و مستندات قرارداد رو دیدید؟؟ یا فقط برای له
کردن تیتر زدید؟
مدیری دوستت داریم
مهران مدیری هم خیلی وقته فهمیده کره کدوم طرف نون مالیده شده!!!!!
درود بر مهران مدیری عزیز کاش کاندیدای مجلس میشد..
وضعيت را طوري كرده اند دين ايمان كشور شده فقط پول
#شفافیت اقتصادی
رامبد جوان و مدیری خیلی وقته ذات خودشونو نشون دادن
کسایی دارن از فقر و تورم و گرانی حرف میزنن که ماشین چند میلیاردی سوار میشن
همین اخبار باعث خشم وانفجار کف خیابان ها می شود. دوستانی که تنها به وقت اعتراضات مردم سینه سپر می کنند کجایند تا بزنند توی گوش مسببین این قرارداد ها هر کسی که می خواهد باشد .در اوضاعی که ملیون ها تحصیلکرده وجوان بیکار داریم این خبر ها یعنی رساندن کارد به استخوان مردم.ا
مشکل مردم نیم میلیاردی که مهران مدیری میگیره نیست
مشکل مردم اون پنجاه میلیونی هستش که طرف برنامه سیاره برای شبکه بوق که ۲۰۰ هزار نفرم بیننده از قسمت اول تا آخرش نداره
کنایه دیشب مهران مدیری به روحانی معلوم به مذاق برخی خوش نیومده
پول خوب برای کار خوب آرزوی ما ایرانی هاست نوووش جون مهران
کوفت بشه اون پولی که آدمایی که میگیرن که حقوق میگرن و اگه نیسان اصلا نبودشون حس نمیشه
نمدونم چرا شما سیاسیون از مهران مدیری بدتون میاد و از عادل فردوسی پور همشهری پورمحمدی رفسنجانی اینقدر خوشتان می آید.
بر تخلفات یکی چشم می پوشید و از دستمزد دیگری ناراحتید؟!
اونا چون از بلاد كفر هستن شفاف اعلام ميكنن ما نميتويم دشمن داريم
مالیاتش کجاست؟
هنرمندها هم مثل کارمندان می‌توانند با افزایش درآمد پلکانی مالیات بدهند
بابا محض رضا خدا دست از سیاسی بردارید مردم کمرشون داره خورد میشه هر روز فشار و بدبختی بیشتر
مرگ خوبست لیکن برای همسایه !

اینقدر که صدا وسیما در ارتباط با شفافیت رای نمایندگان برنامه ساخت .

علی القاعده خود نیز نباید مخالفتی با شفافیت قراردادها یش . علی الخصوص قراردادهایی که

بینندگان زیادی دارد داشته باشد . کلا شفافیت خوبست واز یکجا بایستی شروع شود .
جوانان ایرانی دارند می میرند آنوقت مهران مدیری تو این شرایط فقط شبی دویست میلیون تومان می گیرد و اراجیف بخورد مردم می دهد .
کی این برنامه ها را نگاه میکند مردم نان خوردن ندارند
جالبه جرقه این صحبت هااز روزنامه فرهیختگان شروع شد که مسئول آن برادر فروغی مدیر شبکه سه میباشد...
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
لطفا در مورد این مدیر جوان حرف نزنید جناب حداد بدش میاد
کثافتکاری پشت کثافتکاری!!!!
اینه حال و روز ما.
به جای شوخی کردن با مشکلات جامعه آنها را حل کنید. کسی از شما دورهمی نمیخواد. همه ما حل مشکلات را میخواهیم.
با هر نیتی که افشاگری شده، کار درستیه! باز حالا اگر برنامه مدیری واقعا ارزشش را داشت، یه چیزی! ببین توی این وضعیت اقتصادی چطور پول را دور می ریزند و پاسخگو نیستند!
درود بر مدیری که لبخند را روی لبان ملت می اورد.....
وقتی تمام افرادی که سرشون به تنشون می ارزد رو از کشور فراری دادید در نتیجه یک مشت باقی می مونند، قضیه خیلی ساده است.
رشید پور که ادعای وطن پرستی و مردم دوستی و دفاع از مظلومان رو داره هربار یک فقیری رو سوژه میکنه که ای مورد ظلم واقع شده جالبه از پول نفت میبره مالیات هم نمیده
خدایا ما را از دست این متولیان از خدا بی خبر نجات بده
همه آمین بگویید و لایک کنید
تابناک عزیز یکی از درآمدهای مشروع اینه و از مالیات معاف !! البته این نون هنرش میخوره!!! ولی راستی چرا پزشکان فرار مالیاتی میکنند ، لطفا یک تیتر باید! آنها که در درمان بیماران هنر و علم ندارند و فقط دزدی میکنند! بجای نشر و تقویت افراد بی خاصیت از سرمایه های واقعی کشور و ملت خبر منتشر نمائید، لطفا!!!!!
فقط برای ساخت کلاه قرمزی پول ندارید!
درسته که در امریکا ممکنه یک مجری درآمدش خیلی بالا باشه ولی در این در این وضعیت نا بسامان اقتصادی می بایستی یک تناسب بین درآمد افراد باشد. مسئولین می بایستی توجه کنند این فشارها و بی عدالتی ها بالاخره روی روح و روان مردم تاثیر می گذارد و ایجاد تنفر از صاحبان قدرت و مقام و هنرمندانی که دم از حقوق مردم می زنند می شود . (به چه دلیلی می بایستی برای اجرای یک برنامه چنین پولهایی به مجریان و تهیه کنندگان داد؟)
زحمات تمام عمر یک انسان در ایران = کار یک ساعت مدیری ---اری اینجا ایران است
اینها که تیترهای انحرافی هست.مردم تامین شن بیکاری و این گرانی افسار گسیخته نباشه اصلا شبی یک میلیارد هزینه بشه.
این که مهران مدیری ادعای مردمداری را در می آورد شکی نیست سالهاست همه مسئولین هم همین کار را انجام می دهند مردم دارانی حتی از رنج مردم جوک می سازند
سالهاست که خوب میدونه چطوری باید بدوشه .
از فیلم های مستهجنش تا برنامه دورهمی بی محتوا
البته مردمی که امثال مهران مدیری براشون بشن سلبریتی حقشون هست که جیب امثال اینها رو هم پر کنند .
تو هر شغلی حرفه ای ها پول خوبی می گیرند. یه عده هم الاف تو هر صنفی هستن.از پزشک جراح و مهندس سد سازی و غیره.والا هرکی کار بلده بسم الله همش حرف و زدن همدیگه
این بازم بر میگرده به شیوه مدیریت کشور
چون اجازه نمیدید شبکه های خصوصی تشکیل بشن
اينم شيوه اي از رنگ كردن مردمه ديگه.
مشکل پولی که مهران مدیری میگیره نیست کارش صحیح هست یا نه کاری ندارم ولی چون تیکه به رئیس جمهور انداخته دوستان دارن می کوبنش
مالیات رو از پزشکان ایثارگر لب مرز بگیرید و اینها رو معاف کنید کلا مجلس و دولت به هم میاند
مهم پول واجرا نیست مهم اینه همینکه تکه میندازه به دولت واصلاح طلبان کفایت میکنه .....آخ پول در آوردن چه اسونه
تلویزیون ملی شده محل درامدزایی و شهرت یک سری افراد که تخصص انچنانی هم ندارد
پزشک عزیزی که متخصص بیماریهای پوست با مجوز طبابت در شهر کرج است به واسطه کارشناسی در برنامه تلویزیونی عمل جراحی زیبایی چشم با قیمتهای گزاف در تهران انجام می دهد
عملی که حیطه فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیم چشم است

سهم آقای مدیری از سلامت جامعه ....
سهم تلویزیون از آموزش های بی کیفیت کنکور
همه جای تاسف داره
بعد میگن چرا ملت از سلبریتی ها متنفرن؟واقعا که نفرت انگیزین دروغگو
تابی جون چرا از دست دور همی ناراحتی ..... این که مردم را برخلاف همه ارکان پمی خنداند باعث ناراحتی تو شده است. یا نه انتقاد مدیری از مسئولین باعث این ناراحتی شده .... یک دور همی می ارزد به کل سایت ها و فیلم های شما اصول گرایان بی عمل .....
خارج از کشور برای تماشای تلویزیون از مردم حق پخش میگیرن. آقا من دوست ندارم مسخره بازیای تلویزیون رو نگاه کنم به کی بگم؟ چرا از حق من میریزین تو حلق یسری که هیچ سودی واسه جامعه ندارن.
بعد از مدتها که تلویزیون هیچ برنامه سرگرم کننده ای نداشت مهران مدیری و رشید پور چند ساعت برنامه قابل تحمل ساختند اشکالی ندارد بقدری که مخاطب جمع می کنند پول بگیرند مالیاتش را هم بدهند
ملتی که به مدیری و رامبد جوان بخندد این نصف حقش است
ببین صدا و سیما به کجا رسیده که هم باید پول زیاد بدهد هم منت بکشد
سلام
عجب!!!شب نیم میلیارد تومان؟موخم سوت میکشه خدایا!چه جور ی لب خند بر لبان خشکیده وچین وچروک خورده یک کارگر مستضعف.ظاهر بشه؟!!!باد آورده را باد میبره.
عزیز دلم درست پول معقول بگیرند برنامه خوب بسازند
سلام بخداگناهه
از دکوراسیونها یا همان چیدمان برنامه های تلویزیون معلومه که سازمان ولخرجیه و بسیار اهل ریخت و پاش و به اصطلاح کلاسه
چند نکته
1- اگر جماعتی که با نشستن بر صندلی قدرت فرزندانشون رو به کانادا میفرستن مثل همین آقا مهران در جای خودشون قرار میگرفتن ایران هم کانادا میشد
2- کسی که در ماه پند میلیارد میگیره چطور میتونه زبان کسی بشه که ذر ماه کمتر از 2 میلیون در آمد داره؟
حق مردم ایران همین است که امثالی چون مدیری به ریششان بخندد .
چهره مردم دوستی به خودت بگیر و جیبشان را بزن

به همین راحتی
مدیری از ابتدا با لمپل گونه طنزی سعی در عادی سازی آنچه واقعا فساد است داشت.
مردم مردم ایران ایران تیکه کلامشونه بعد به خاطر پاسپورت کانادا میره کانادا بچشو دنیا بیاره
هر برنامه طنز و اراجیف گویی که ارزشمند نیست اگر توجه کنید و ریشه ایی ببینید تمامی برنامه های مدیری نه تنها مشکلی را حل نکرد بلکه مردم را نیز نسبت به یک سری از موارد بی اهمیت کرد به نظر من عنوان کردن بد بختی مردم و یا جامعه که با خنده ختم شود مانند سم در بدن انسان است . نگرش است که تغییر حاصل می کند .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان