بازدید 5307
۴

تخلیه آب از مناطق آبگرفته خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده

کد خبر: ۹۴۵۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 21 December 2019

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: بخش قابل توجهی از آب‌ها در شهر‌های مختلف استان خوزستان تخلیه شدند و مابقی نیز تا ۲۴ ساعت آینده تخلیه خواهند شد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بازدید از مناطق آسیب دیده در بارندگی اخیر استان خوزستان اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیری که در استان خوزستان اتفاق افتاد، متأسفانه برخی از مناطق شهرستان‌های اهواز، کارون و برخی شهر‌های جنوبی استان مانند آبادان و خرمشهر دچار آبگرفتگی شدند.

وی با بیان اینکه این آبگرفتگی به دلیل باراش خیلی سنگین باران در زمان کم اتفاق افتاد، افزود: یکی از مناطقی که بسیار دچار مشکل شد، شهرستان کارون و شهر کوت عبدالله بود که بخش قابل توجهی از این شهر دچار آب گرفتگی شد. مناطقی مانند اطراف چهارراه زند در مرکز اهواز، کوی معین زاده، شهرک دانشگاه در اهواز، کیانشهر، کوی حلبی، عین دو و باهنر بخش عمده‌ای از مناطقی بودن که دچار آب گرفتگی شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: می‌توان گفت که کل شهر اهواز دچار این مشکل شده، اما بخش‌هایی که به صورت عمده آب دچار ماندگاری شد و خروج آب به سختی اتفاق می‌افتاد که ما همچنان به رغم اینکه چندین روز از بارندگی گذشته همچنان این ماندگاری در برخی مناطق وجود دارد و تلاش‌های برای تخلیه در حال انجام است.

سردار شاهوارپور عنوان کرد: در همین راستا سپاه و بسیج با همه توان و امکانات که در اختیار داشت از جمله حضور بسیجیان با امکاناتی که برای نجات مردم، چون در برخی موارد یک متر آب وارد منازل شده بود امداد گری کردند.

وی تصریح کرد: در بحث پخت و توزیع غذا استفاده از ظرفیت‌های خیران، شرکت‌ها و نهاد‌هایی که در مناطق امکان کمک داشتند درخواست کمک شد و از ظرفیت‌های خود سپاه نیز برای کمک به ویژه در بخش غذای سالم، بهداشتی، آب معدنی و پمپ‌هایی که در مجموعه بود استفاده شد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه این عملیات تاکنون در مناطق ادامه دارد، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از آب‌ها تخلیه شده و مناطق از زیر آب خارج شدند و تا یکشنبه با توجه به هم افزایی و استفاده از کمک استان‌های همجوا و مرکز آب‌ها به طور کامل تخلیه خواهند شد.

سردار شاهوارپور بیان کرد: اکنون مشکل عمده خساراتی است که به خانه و وسایل مردم وارد شده و باید مانند زمان سیل، تسهیلاتی برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: گروه‌های جهادی یکی از ظرفیت‌های ما در این راستا هستند که مخلصانه در خدمت مردم بودند از شب اول در همه امور که احساس می‌کنند تمام قد با امکانات شخصی در حال کمک رسانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: طبق گزارش هوا شناسی این بارندگی در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است، اما باید برای بارندگی‌های دیگر نیز تمهیدات و آمادگی‌هایی وجود داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
ما همیشه بجای پیشگیری به فکر درمان هستیم
سرعت عمل بی نظیری داشتن.. خدا قوت. انشالله که یک در دنیا صد در اخرت نصیبتون بشه... ادم رو غرق در شادی میکنید...درسته یک هفته داره میکذره و هر روز میگن نهایتا تا ۲۴ ساعت اینده ولی خب شما بیاید خودتون رو مقایسه کنید با کشورهای شاخ افریقا.. کلی امتیاز داره این کشور.. حالا یسری مشکلات هم هست که میشه خداروشاکر بود و اینقدر ایراد نگرفت... تازه ببینید اگر بنزین ارزون بود و تعداد ماشین بیشتری داخل خیابونها بودن و به نسبت همین تعداد بیشتر داخل اب گیر میوفتادن چفدر بد میشد...
این 5روز است که وعده 24 ساعت می دهند ولی ................
چه عجله ای دارید میزاشتین تا تابستان خشک میشد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار