بازدید 4144

استقرار ناوگان اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار ناوگان امدادرسانی اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر در شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه یکم دی ماه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶ 21 December 2019

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار ناوگان امدادرسانی اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر در شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه یکم دی ماه به دلیل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، میر شهاب الدین قوامی در گفتگو با خبرنگار مهر، از استقرار ناوگان امدادرسانی اورژانس تهران در ۲۸ نقطه پرتردد شهر در شنبه ۳۰ آذر و یکشنبه یکم دی ماه به دلیل آلودگی هوا خبر داد و اظهار داشت: در ۲۶ نقطه از میادین و معابر پر تردد آمبولانس و در میادین انقلاب و امام خمینی (ره) اتوبوس آمبولانس مستقر می‌شود.

قوامی در ادامه با بیان اینکه از سالمندان و بیماران می‌خواهیم در صورت عدم ضرورت از تردد در فضای باز خودداری کنند گفت: افرادی که دارای بیماری‌های دستگاه تنفسی مانند عفونت‌های ریه و تنگی نفس هستند، سالمندان، بیماران قلبی و افرادی که تحت درمان شیمی درمانی هستند، بیشترین آسیب را در اثر استشمام آلاینده‌های هوا می‌بینند.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود گروه‌های حساس در روزهایی که شاخص آلودگی هوا بالا است از تردد در شهر خودداری کنند و در صورتی که مجبور به‌حضور در شهر هستند، حتماً از ماسک‌های فیلتردار استفاده کنند تا از ورود این ذرات آلاینده به داخل بدنشان جلوگیری شود.

قوامی خاطرنشان کرد: از شهروندان خواهشمندیم در روزهای آلوده از خودروی شخصی و تک سرنشین استفاده نکنند و با استفاده بیشتر از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شرایط حضور و فعالیت گروه‌های حساس و بیمار را در شهر فراهم کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران عنوان داشت: شهروندان در صورت نیاز به خدمات فوریت‌های پزشکی با شماره تلفن ۱۱۵ تماس و یا به اکیپ‌های مستقر در میادین و معابر پرتردد مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان