بازدید 8919

۴ مصدوم حاصل تصادف در محور فولادمحله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از بر جای ماندن چهار مصدوم به دنبال وقوع تصادف در محور شهمیرزاد- فولادمحله خبر داد و گفت: بالگرد به کمک مصدومان این حادثه آمد.
کد خبر: ۹۴۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 20 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، مظفر محمدخانی اظهار کرد: ظهر امروز تصادف رخ‌به‌رخ دو دستگاه خودروی پراید و نیسان در کیلومتر ۴۵ محور شهمیرزاد به فولادمحله گزارش شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه، متأسفانه شاهد حریق خودروی نیسان بودند و در پی آن، پنج نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان شمار مصدومان حادثه امروز را چهار نفر اعلام کرد که انتقال آن‌ها توسط بالگرد اورژانس، عوامل هلال‌احمر و دو کد اورژانس به مراکز درمانی صورت گرفته است.

محمدخانی تیم‌های همکار در عملیات امداد و نجات در این سانحه را جمعیت هلال‌احمر، اورژانس، پلیس راه، آتش‌نشانی و نیروی انتظامی اعلام کرد.

وی گفت: پایگاه عامل این حادثه، تیم امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد و تیم امداد و نجات جاده‌ای فولاد محله بود که با چهار نفر از نیرو‌های عملیاتی پایگاه شهمیرزاد و چهار نفر از نیرو‌های عملیاتی پایگاه فولادمحله به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی کرد.

۴ مصدوم حاصل تصادف در محور فولادمحله

انحراف به چپ پراید؛ علت وقوع حادثه

تقی کبیری، فرمانده پلیس راه استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: این حادثه حدود ساعت ۱۳ ظهر امروز در گردنه گونه‌سر محور شهمیرزاد- فولادمحله به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: در این حادثه، چهار نفر مجروح شدند که حال عمومی دو نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است؛ اما سر صحنه حادثه، فوتی وجود نداشته است.

فرمانده پلیس راه استان سمنان انحراف به چپ خودروی سواری پراید را علت وقوع حادثه بر اساس بررسی‌های کارشناسان پلیس راه اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ با همکاری نیرو‌های خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محور‌ها و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم‌وطنان مسافر اقدام می‌شود.

کنترل عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم‌های هوشمند ITS از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان انجام می‌شود.

در حال حاضر، ۵۶ دستگاه ترددشمار، ۵۹ سامانه ثبت تخلف و ۲۲ دستگاه دوربین نظارتی در محور‌های مواصلاتی استان فعال هستند.

سالانه دست‌کم ۱۵ میلیون مسافر و گردشگر از محور‌های ارتباطی استان سمنان تردد می‌کنند. حدود ۶۰۰ کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان