بازدید 9773
۱
گزارش

۲پنالتی روی واران؛ رئال خواهان انتشار مکالمه داوران ال کلاسیکو + عکس

باشگاه رئال مادرید معتقد است که در سال های اخیر بارها از ناحیه داوری در ال کلاسیکو ضربه خورده و این مساله یک بار برای همیشه باید تمام شود. رئیس کمیته داوران اسپانیا سال گذشته در جلسه توجیهی وی ای آر مکالمه داور وسط و داور وی ای آر ال کلاسیکو را منتشر کرد و باید دید همین اتفاق در مورد بازی اخیر دو تیم رخ خواهد داد یا خیر؟
کد خبر: ۹۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ 20 December 2019

 ال کلاسیکوی چهارشنبه شب در نوکمپ با تنش های داوری به اتمام رسید. تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و بدون گل به کار پایان دادند ولی رئالی ها به شدت از داور بازی و نیز تیم وی ای آر گلایه داشتند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخیو راموس و کاسیمیرو در میکسدزون نوکمپ، دو خطای لنگله و راکیتیچ روی واران را پنالتی دانستند و از اینکه چگونه وی ای آر از داور نخواسته برای بازبینی صحنه برود نیز متعجب بودند

. باشگاه رئال در سایت رسمی خود نیز به این قضیه واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از صحنه خطا عنوان کرد که نه داور و نه وی ای آر خطا روی واران را ندیدند. رئال معتقد است که سه امتیاز نوکمپ را به خاطر اشتباهات داوری کسب نکرده اند.

طبق ادعای برنامه خوگونس شبکه لاسستا که امروز تیتر یک نشریه آاس نیز بوده، باشگاه رئال مادرید قصد دارد از کمتیه داوران درخواست کند تا نوار مکالمه بین داور وسط(هرناندس هرناندس) و داور وی ای آر(دی بورگوس) منتشر شود. اتفاقی که احتمالا رخ نخواهد داد چرا که طبق قانون، این کمیته مجاب به انتشار این مکالمه نیست ولی می تواند با اختیار خود این کار را انجام دهد. 

کمیته داوران اسپانیا پیش از این از لزوم شفافیت داوری ها و وی ای آر خبر داده بود و باشگاه رئال قصد دارد برای روشن شدن دلیل عدم دخالت وی ای آر در دو صحنه مشکوک خطا روی واران، از مکالمات دو داور آگاه شود.

باشگاه رئال مادرید معتقد است که در سال های اخیر بارها از ناحیه داوری در ال کلاسیکو ضربه خورده و این مساله یک بار برای همیشه باید تمام شود.

فصل گذشته وی ای آر در خطای واران روی سوارز مداخله کرد و داور پس از بازبینی دستور به پنالتی برای بارسا داد. همان گل زمینه برتری پرگل بارسا(5-1) و اخراج لوپتگی را فراهم کرد ولی در بازی چهارشنبه شب، اتفاق مشابه برای رئال رخ نداد.

ولاسکو کاربایو رئیس کمیته داوران اسپانیا سال گذشته در جلسه توجیهی وی ای آر مکالمه داور وسط و داور وی ای آر ال کلاسیکو را منتشر کرد و باید دید همین اتفاق در مورد بازی اخیر دو تیم رخ خواهد داد یا خیر؟

۲پنالتی روی واران؛ رئال خواهان انتشار مکالمه داوران ال کلاسیکو + عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جالبه تو اسپانيا به چه دليلي ( كه خب قطعا براي ما مشخص نيست) خيلي راحت به نفع بارسلونا ميگيرن... خصوصا تو الكلاسيكو؟؟؟؟؟ به هر حال بارسلونا بارها و بارها ( مثل بازي با پاريسيها) از افتضاحات داوري چون نميشه گفت يه به نفع گيريه ساده بوده استفاده و واقعا اسمش همين افتضاحه استفاده كرده....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل