بازدید 6842

قتل مادربزرگ برای سرقت طلاجات در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دختر جوانی که به خاطر سرقت طلاجات مادربزرگ خود، وی را به قتل رسانده بود، در تحقیقات پلیس استان دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۳ 20 December 2019
به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید نورالدین حسینی در این باره اظهار داشت: در یکی از روز‌های مرداد ماه امسال گزارشی از قتل خانمی سالخورده در یکی از محله‌های شهر اراک به پلیس اعلام و با حضور کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقاتی تخصصی برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

وی افزود: در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که مقداری طلاجات و کارت‌های بانکی از منزل فرد مقتول سرقت شده است و سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از بستگان نزدیک فرد مقتول در این قتل به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده، سرانجام اسناد و مدارک لازم از دست داشتن نوه فرد مقتول در ارتکاب قتل به دست آمد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی، وی در عملیاتی دستگیر شد.

حسینی اضافه کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پلیس به این قتل اعتراف کرد و اذعان داشت که در حال سرقت مقداری طلاجات از منزل مادربزرگش بوده که او متوجه شده و به خاطر سرپوش گذاشتن به این سرقت، مادربزرگش را به قتل می‌رساند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: فرد قاتل با تکمیل تحقیقات پلیس برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر