بازدید 10283
۴
پارس جنوبی با تاکتیک بحرینی، کالدرون را تا ثانیه آخر زجر داد

پرسپولیس باگل‌دقیقه۹۶ترابی درجم به صدر رسید

تک گل این بازی را ترابی در دقیقه ۵+۹۰ و حتی ثانیه ای داخل دقیقه نود بعلاوه شش به ثمر رساند. با این پیروزی طلسم نباختن‌های پارس جنوبی در جم شکسته شد. تیم میزبان در پنج دقیقه مانده به پایان بازی با کارت زرد دوم مگنو بلاتیستا ده نفره شد و همین موضوع خط دفاعی این تیم را با خلاء مواجه کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ 19 December 2019

تیم فوتبال پرسپولیس با وجود بازی سراسر هجومی و برتر ، با گل دیرهنگام ترابی ستاره هفته های اخیر خود موفق شد به زحمت پارس جنوبی جم را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، مصاف تیم‌های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم با برتری یک گله شاگردان کالدرون به پایان رسید. تک گل این بازی را ترابی در دقیقه ۵+۹۰ و حتی ثانیه ای داخل دقیقه نود بعلاوه شش به ثمر رساند. با این پیروزی طلسم نباختن‌های پارس جنوبی در جم شکسته شد. تیم میزبان در پنج دقیقه مانده به پایان بازی با کارت زرد دوم مگنو بلاتیستا ده نفره شد و همین موضوع خط دفاعی این تیم را با خلاء مواجه کرد.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود کرد. پارس جنوبی هم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، محمد کنعان‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه (۸۰- فرشاد احمدزاده)، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری (۷۷- سیامک نعمتی) و مهدی عبدی (۴۵- علی علیپور).

ترکیب پارس جنوبی: فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوری (۸۴- احمد بهاروند)، متین کریم‌زاده و رضا خالقی‌فر.

پرسپولیس و پارس جنوبی

بازهم مهدی ترابی فرشته نجات قرمزها شد، او در ثانیه های پایانی که پارسی‌ها منتظر سوت پایان بازی بودند، توپ را از علی پور گرفت و با یک ضربه نوک پا، دروازه دخسوس را فروریخت تا سه امتیاز مهم بازی به حساب تیم کالدرون ریخته شود و دوباره ارزش‌های خود را نشان بدهد.

شرح گل

دقیقه ۶+۹۰ گل برای پرسپولیس توسط ترابی: در آخرین ثانیه‌های بازی، کنعانی از قلب دفاع توپ را بلند و مستقیم ارسال کرد که نورالهی نتوانست ضربه سر را بزند، اما پشت مدافعان نوپ به علیپور رسید او با بغل پا توپ را به ترابی فرار کرده پاس داد تا این مهاجم آماده با دخسوس تک به تک شود و با نوک پا کار را تمام کند.

 

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و موقعیت‌های مختلفی را در ۱۵ دقیقه اول روی دروازه میزبان به وجود آورد. جدی‌ترین حمله پرسپولیسی‌ها روی کرنر ترابی رقم خورد که ضربه سر محمدحسین کنعانی‌زادگان با واکنش دخسوس برگشت داده شد.

بعد این فرصت بازی کمی آرام شد و پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و تیم بدون مربی پارس جنوبی هم دلخوش به ضدحملات بود. با این وجود موقعیت زیادی در ادامه این نیمه به وجود نیامد تا ضعف خط هافبک دو تیم باعث شود فرصت‌های زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشود. با وجود سرد و بی‌روح بودن بازی، کرنر رسن روی دروازه، توپ را به کنعانی زادگان رساند که شوت محکم این بازیکن با برخورد به مدافع پارس جنوبی به بیرون رفت.

در نیمه دوم پرسپولیس باز هم بازی را هجومی آغاز کرد و با به بازی آمدن علیپور به جای مهدی عبدی، حملات‌ تیم میهمان زهردارتر شد. نخستین حمله پرسپولیس در نیمه دوم روی ریباند سانتر ترابی ایجاد شد که شوت داخل محوطه این بازیکن با وانش دخسوس به کرنر رفت. ۵ دقیقه بعد باز هم پرسپولیس فرصت داشت تا روی پاس زیبای ترابی به گل برسد، اما ضربه علیپور از زاویه بسته به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۴، جنجالی‌ترین صحنه بازی رخ داد. جایی که سانتر پرسپولیسی‌ها را مگنو با کتف خود دور کرد، اما داور اعلام پنالتی کرد. این امر موجب اعتراض بازیکنان پارس جنوبی به داور و داور کنار خط شد و سرانجام، صفایی بعد از مشورت با کمک‌های خود بخصوص داور پشت خط دروازه، پنالتی را برگرداند!!

در ۱۵ دقیقه پایانی کالدرون احمدزاده و سیامک نعمتی را به جای وحید امیری و محسن ربیع‌خواه به میدان فرستاد تا تیمش هجومی تر بازی کند. این فشار حملات با اخراج دقیقه ۸۵ مگنو باتیستا بازیکن برزیلی پارس جنوبی با خطا ضربه آرنج روی صورت سیامک نعمتی و دریافت کارت زرد دوم همراه شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
وقتی نمیتونن گل بزنن داور به دادشون میرسه ومانع اصلی گلزدن را اخراج میکنه .؟؟؟؟؟؟؟
امسال هم قهرمانیم
بکویید بعد از وقت اضافی .!!!!!!
آشکارا حق تیم های نه چندان مشهور را بدو نور چشمی پایتخت ( پرسپولیس -استقلال ) میدهند ، متاسفانه . بعد میگند فوتبال ایران رشد نمیکنه . ...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر