بازدید 5430

گفت‌گوی تلفنی جهانگیری با ۹ استاندار کشور

کد خبر: ۹۴۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ 19 December 2019

معاون اول رییس جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران ۹ استان کشور در جریان آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از آن، نحوه امدادرسانی و میزان آمادگی نیرو‌های امدادی قرار گرفت.

به گزارش تابناک، معاون اول رییس‌جمهور در تماس‌های تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمانشاه، کردستان، سیستان و بلوچستان، همدان، اصفهان و آذربایجان‌شرقی در جریان آخرین وضعیت بارندگی و خسارات ناشی از آن، نحوه امدادرسانی به مردم و میزان آمادگی نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی قرار گرفت.

جهانگیری صبح امروز (پنجشنبه) ضمن تشکر از اقدامات استانداران، ستاد‌های بحران و نیرو‌های امدادی، خواستار تلاش مجدانه همه دستگاه‌ها و بکارگیری همه امکانات برای رفع آبگرفتگی‌های معابر و خیابان‌ها و جلوگیری از آسیب به منازل و ساختمان‌های مسکونی شد.

در این تماس‌ها که در پی بارش‌های سیل آسای چند روز اخیر و برای دومین بار با تعدادی از استانداران انجام شد، معاون اول رییس جمهور با تاکید بر بکارگیری همه امکانات استان‌ها بر ممانعت از مسدود شدن راه‌های مواصلاتی این استان‌ها به منظور ارسال کمک از استان‌های همجوار، تصریح کرد: همه امکانات کشور برای کمک به مردم در مناطقی که دچار آسیب شده‌اند بسیج و در این زمینه دستورات لازم صادر شده است.

استانداران این استان‌ها نیز در این مکالمه‌های تلفنی گزارشی از میزان بارش ها، تخریب‌ها و نحوه امدادرسانی، آمادگی نیرو‌ها ودستگاه‌ها و نیز نیاز‌های خود برای کمک به مردم وحفظ زیر ساخت‌ها ارایه کردند.

منبع: ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر