بازدید 12956

صعود دقیقه۹۲ لیورپول به فینال جام جهانی باشگاه‌ها

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه فیرمینیو توانست گل پیروزی را برابر لیورپول به ثمر رساند تا این تیم به فینال راه پیدا کند.
کد خبر: ۹۴۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 19 December 2019

لیورپول با پیروزی برابر مونتری به فینال جام جهانی باشگاه‌ها راه پیدا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه‌ها یک دیدار برگزار شد. در این دیدار لیورپول، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا به مصاف مونتری رفت که این دیدار با پیروزی دو بر یک لیورپول به پایان رسید.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه فیرمینیو توانست گل پیروزی را برابر لیورپول به ثمر رساند تا این تیم به فینال راه پیدا کند. دیگر گل لیورپول را در این دیدار نبی کیتا به ثمر رساند. لیورپول با پیروزی در این دیدار باید در فینال به مصاف فلامینگو، قهرمان لییرتادورس برود.

جام باشگاه‌های جهان-انگلیس-لیورپول-مونتری-مکزیک-فلامینگو

شرح گل‌ها
لیورپول ۱-۰ مونتری | نبی کیتا (دقیقه ۱۲): محمد صلاح پشت به دروازه ایستاده بود. در یک لحظه چرخید و پاسی فوق العاده به عمق دفاع مونتری ارسال کرد. نبی کیتا فراری خوب انجام داد و در مصاف تک به تک با ورو، بغل پایی مهار نشدنی روانه دروازه کرد تا قرمز‌ها خیلی زود پیش بیفتند.

لیورپول ۱-۱ مونتری | فونس موری (دقیقه ۱۴): در شلوغی محوطه جریمه، توپ مقابل پای خسوس گالاردو افتاد تا شوتی محکم راهی دروازه کند. آلیسون به خوبی مانع گلزنی شد، اما در ادامه توپ مقابل پای فونس موری افتاد تا پس از چرخش، دروازه خالی را باز کند.

لیورپول ۲-۱ مونتری | روبرتو فیرمینو (دقیقه ۹۲): الکساندر آرنولد، پایه ساز پیروزی‌های لحظات پایانی لیورپول طی دو فصل اخیر، ارسال عالی به مقابل دروازه انجام می‌دهد تا فیرمینو با یک اشاره، تیمش را به فینال رقابت‌ها برساند.

لیورپول دقیقه۹۲ به فینال جام جهانی باشگاه‌ها صعود کرد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر