بازدید 6092
۱

۲مدیرعامل سابق و بازنشسته پرسپولیس درهیات‌مدیره پیکان!

کد خبر: ۹۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ 15 December 2019

عصر امروز حمیدرضا گرشاسبی و علیرضا رحیمی دو مدیرعامل سابق پرسپولیس در کنار مصطفی کیائی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان با حضور در باشگاه رسما معارفه و کار خود را آغاز کردند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، عصر امروز حمید رضا گرشاسبی که بدلیل بازنشستگی از پرسپولیس بطور اجباری کنار رفت، علیرضا رحیمی مدیرعامل سابق سپاهان و پرسپولیس و همچنین مصطفی کیائی اعضای جدید هیات مدیره باشگاه پیکان با حضور در باشگاه رسما معارفه و کار خود را آغاز کردند. در این جلسه معارفه که با حضور حاج فتح علی‌های قائم مقام مالی اقتصادی و کمیزی مدیریت خدمات مدیران شرکت ایران خودرو و مدیران ارشد باشگاه بهمراه شیعی مدیر عامل باشگاه پیکان انجام شد مدعوین با هیات مدیره جدید آشنا گردیدند.

شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضا سابق هیات مدیره و خوش آمد گویی به اعضای جدید ابراز امیدواری کرد که با تجربیات و تلاش و همفکری هیات مدیره بتوان به پیشرفت و اعتلای پیکان کمک شایان نمود. در این جلسه برنامه ها و اهداف گروه صنعتی ایران خودرو تئوسط آقایان فتح علی ها و کمیزی مطرح گردید در اولین جلسه هیات مدیره بعد از بحث و تبادل نظر به اتفاق آرا آقای حمید رضا گرشاسبی بعنوان رئیس هیات مدیره و آقای علیرضا رحیمی بعنوان نائب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟
چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟
هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟
چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟
همه چی به مسخره گرفته شده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر