بازدید 28902
تاملی بر بحران جدید و عجیب کشور؛

کشف نشدن عامل توزیع کیک‌های آلوده در کشور، پیام ترسناکی مخابره می‌کند

آیا یافتن منشا کیک و کلوچه‌های آلوده اینقدر دشوار است؟ مگر نه اینکه نظام توزیع کالا مشخص است و مغازه داران و فروشگاه‌ها، کالا‌های مورد نیازشان را از شرکت‌های پخش تامین می‌کنند و با کشف هر اشکالی می‌شود سراغ پخش کنندگان رفت و زنجیره را تا انتها یعنی خط تولید پی گرفت؟
کد خبر: ۹۴۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 15 December 2019
تابناک اجتماعیچه کسی فکرش را می‌کرد که پس از انبوه شایعات درباره وجود ضایعات مختلف در محصولات غذاییِ شرکت‌های مختلف، این ماجرا در قالب بحرانی وسیع در کشور بروز و نمود پیدا کند؟

به گزارش «تابناک»؛ چند روزی است که انتشار تصاویری از کشف قرص در کیک و کلوچه‌های تولیدی چند شرکت صنایع غذایی مشهور در کشور، بسیاری از ایرانیان را به هراس انداخته است؛ ترسی که انتشار سلسله اخبار مختلف در این خصوص، تشدیدش می‌کند و عجیب نیست اگر بشنویم روی بازار این محصولات اثر منفی گذاشته است.

ماجرا تا آنجایی بیخ پیدا کرده که هرچه زمان بیشتری می‌گذرد، به جای حل و فصل و فیصله ماجرا، ابعاد آن پیچیده‌تر می‌شود و استان‌های بیشتری درگیر ماجرا می‌شوند؛ از کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، هرمزگان و آذربایجان غربی گرفته تا کهگیلویه و بویراحمد و البرز که روز گذشته خبر کشف کیک‌های آلوده در آن‌ها منتشر شد.

البته نگرانی‌ها بی دلیل هم نیست، چون اخبار منتشره حکایت از مسموم شدن شماری از هموطنانمان دارد که از کیک و کلوچه‌های آلوده مصرف کرده اند. مسمومیتی که در برخی موارد به صورت خواب آلودگی بروز و نمود یافته و در مواردی، تهوع و ناراحتی‌های گوارشی را موجب شده و البته بیشتر در گروه سنی کودکان رقم خورده است.

 
کشف نشدن عامل توزیع کیک‌های آلوده در کشور پیام ترسناکی مخابره می‌کندکشف نشدن عامل توزیع کیک‌های آلوده در کشور پیام ترسناکی مخابره می‌کند

همین کافی است تا والدین نگران سلامت فرزندانشان شده و بستر برای شکل گیری شایعات هم فراهم آید و کیک‌های آلوده به غولی بزرگ تبدیل شوند که کسی قادر به توقف آن نیست. غول بی شاخ و دمی که یکی می‌گوید حاوی مخدر است و دیگری مدعی است جنس قرص‌های قرار گرفته در آنها، آنتی بیوتیک یا خواب آور و امثال اینهاست.

شاید عجیب به نظر برسد، اما تامل در اظهارات مسئولان مختلف نشان می‌دهد که از ترامادول تا آنتی بیوتیک، همه این ادعا‌ها درباره جنس قرص‌های جاسازی شده در کیک و کلوچه ها، همه از زبان افراد مسئول بیان شده اند و حتی به تاکید مدیرکل نظارت بر فرآورده‌های غذایی وزارت بهداشت، در برخی کیک‌های آلوده «قرص برنج» هم مشاهده شده، که مرگبار است!

البته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا روایت دیگری، دست کم برای قرص‌های کشف شده در کیک‌ها در استان‌های هرمزگان، کرمان و آذربایجان غربی بیان و تاکید کرده که «هیوسین» در خوراکی‌ها کشف شده، نه قرص مخدر یا روانگردان یا آن گونه که وزارت بهداشتی‌ها مدعی شده اند، قرص خواب آور یا مرگبار یا حتی آنتی بیوتیک!

اکنون به این نکته توجه کنید که به گفته دبیرکل کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران، سیزده برند معتبر کشور درگیر ماجرای کیک‌های آلوده شده اند؛ اقدامی که این مقام تاکید دارد «خرابکارانه» بوده و استاندار آذربایجان غربی آن را «دسیسه» خوانده است؛ «دسیسه بدخواهان و سودجویان برای ضربه زدن به تولید ملی و برهم زدن آرامش جامعه» که نهاد‌های نظارتی و امنیتی پیگیر کشف و حلش هستند.

اما آیا یافتن منشا کیک و کلوچه‌های آلوده اینقدر دشوار است؟ مگر نه اینکه نظام توزیع کالا مشخص است و مغازه داران و فروشگاه‌ها، کالا‌های مورد نیازشان را از شرکت‌های پخش تامین می‌کنند و با کشف هر اشکالی می‌شود سراغ پخش کنندگان رفت و زنجیره را تا انتها یعنی خط تولید پی گرفت؟ آیا ممکن است چنین فرایندی طی شود و منشا آلودگی‌ها یافت نشود؟!

این‌ها چند نمونه از سوالاتی هستند که می‌شود در این باره مطرح کرد؛ سوالاتی که می‌شود در قالب کلی تری بیانشان کرد و پرسید آیا قابل قبول است که کیک‌های آلوده به بحرانی وسیع در کشور تبدیل شوند که از اقتصاد تا امنیت روانی مردم را تحت الشعاع قرار دهند و کسی قادر به پایان دادنش نباشد؟ آیا تعلل مسئولان در کشف واقعیت و پایان دادن به غائله، نشانه شومی از ناتوانی شان در مهار بحران و مخابره این پیام به دشمنان نیست که در این حوزه‌ها فعالیت کنند؟!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸۷
اگه جعبه ایی بودن برید سراغ پخش . اگر تو قفسه دستی بردن گذاشتن قفسه مفازه . یا تو مغازه یارو داده به مشتری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
این نشان از اتش به اختیار ه ،که قابل کنترل نیست!
قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مانند کشف ندن منشا بوی بد در تهران که بنظرم یک ترور روانی جامعه است
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
میگن تو کارخونه نبوده و بعدش پلاستیک را باز کردن قرص گذاشتن توش.
باشه قبول ولی آخه لایِ کیک و کلوچه را چطوری باز کرده و دوباره بسته؟
چرا اطلاعات ورود نمیکنه ، مگه این مشکل ، امنیت ملی رو هدف قرار نداده؟
پاسخ ها
مج
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اطلاعات نمیخواد بابا
همه ی اینا تو خط تولید در مرحله آخر یه کارگاه غیر مشخص تولید شده و با بسته بندی جعلی برندهای معتبر توزیع شده
که راحت با پیگیری مسیر خرید قابل کشفه
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دلت خوشه ها
جالب اینکه هر بار غذای بیرون رو میخورم دچار خواب آلودگی شدیدی میشم مخصوصا غذایی که برنج توش باشه پرس و جو هم کردم اکثرا دچار خواب آلودگی میشن حتی مصرف برنج منزل هم خواب آلودگی میاره
و میگن چربیت بالاست ولی ازمایش میه چربی ندارم بد نیست برنج ها هم آزمایش بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
یه بشقاب کمتر بخور تا معده ات سنگین نشه و احساس خستگی نکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
وقتی برنج مصرف میکنید کربوهیدرات و به دنبال آن میزان قند خون بالا میرود درصورتی که مشکل دیابت نوع دو
داشته باشید سبب خواب آلودگی میگردد حتما میزان قند خود را چک کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
!!!برنجای مارک پروینه
چه طور وزارت اطلاعات وارد عمل نمی شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
چون قراره منشا آن نامشخص بماند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
وارد عمل شده که این اتفاق افتاده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
از كجا مي داني كه وارد عمل نشده؟
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
یعنی واقعا نمیدونی چرا؟؟ قرار نیست مشخص شه فقط قراره ذهن مردم از گرانی بنزین دور شه
خيلي مغازه ها دوربين ندارند، يعني مي شود در قفسه يك فروشگاه كيكي يا ماده غذايي ديگري را به مواد غذايي ديگر اضافه كرد. يا در حين حمل مواد غذايي را جايگزين كرد.
عجب
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
عجب نداره. سوار تاکسی شده بودم راننده معتقد بود کار کار خودشونه. حالا من نمی دونم منظورش کی بود
حتما یه «کله گنده» پشت این قضیه است. شک نکنید!
وقتی دزد مجسمه های تهران پیدا نشد، جاساز کیک ها نیز به این زودی پیدا نخواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اسید پاش ها
اما آیا یافتن منشا کیک و کلوچه‌های آلوده اینقدر دشوار است؟ مگر نه اینکه نظام توزیع کالا مشخص است و مغازه داران و فروشگاه‌ها کالا‌های مورد نیازشان را از شرکت‌های پخش تامین می‌کنند و با کشف هر اشکالی می‌شود سراغ پخش کنندگان رفت و زنجیره را تا انتها یعنی خط تولید پی گرفت؟ آیا ممکن است چنین فرایندی طی شود و منشا آلودگی‌ها یافت نشود؟

.......... سوالات در خور و کاملا واضح ......همین ها را پی جویی کنید به جواب خواهید رسید ...فقط پی چویی کنید نه در حد خبر رسانی و جهت اطلاع
پاسخ ها
hamid
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
سوالی که شکل می گیرد این است که وقتی پای مسایل سیاسی وامنیتی است سه سوت طرف رو می گیرن ولی وقتی اموال مردم به غارت می رود یا درخیابان خفت می شوند ویا مثل مورداخیر پای سلامت وامنیت روانی مردم در میان است همه نظاره گرند وهیچکاری نمی کنند.
اگریکی کشف حجاب کند کمتراز 24 ساعت از طریق دوربین ها طرف را می گیرند ولی وقتی درماشینت رو ازجامی کنند وخودروات را روز روشن لخت می کنند وبه پاسگاه مراجعه می کنی بهت می خندن ومی گن به کی شک داری... واقعا تاسف باره
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
در پاسخ به hamid
جا دارد این نوشته ات را تیتر اول رسانه کرد
۱قرص هیوسین باعث مسمومیت نمیشود
۲ اسید پاشهای اصفهان نیز هرگز دستگیر نشده اند و منشا هر دو بنظر من یکیست
۳کسانی که این بازی زشت را ترتیب دادند تا حواس مردم را از گرانی و اعتراضات اخیر پرت کنند بازی خطرناکی را شروع کرده اند
اگر الان مجرم این کار دستگیر نشود و حسابی س ج نشود می تواند مثل سریالهای جنایی به مسموم کردن کیکها برسد و انوقت ماجرا خیلی جنایی خواهد شد
تابناک واقعا انتظارت از مدیریت کشور بیهوده است !!!
رییس جمهوری ک از یکی مهمترین تصمیمات تو حوزه مدیریتیش خبر نداره و بقول خودش از خواب ک پا شده خبر دار شده ، انتظار داری اینا رو کشف هم کنن؟!
قفل شدن سیستم تصمیم گیری در کشور، نمودش در همین چیزهاست نه فقط آلودگی هوا و بنزین و ترافیک حاصل از بارش برف و سیل و زلزله و ....
برای این به نتیجه نرسید که برای مسئوولین امر موضوع مهمی نیست!!! متاسفانه نگاه مسئوولین و مدیران به مشگلات مردم فاقد اراده است و آقایان خیلی راحت!!! از کنار این مشائل می گذرند!!
عامل آن را پیدا نکرده اند؟ یا نخواسته اند پیدا کنند؟ البته شاید قرار است پیدا نشود تا آن را گردن منافقین، آمریکا و اسرائی، یا حتی ننه زن صدام بیاندازند؟
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
واضحه که کار منافقین و عربستان هست مثل بقیه موارد در 40سال اخیر، فرداست که برادران عزیز مصاحبه کنن و بندازن گردن اسراییل یا آمریکا یا کشورهای عقب مانده منطقه!!! خخخ
اقایان اماکن وتعزیرات چرا کارخانه جات تولیدی را مقصر حساب نمی کنید؟؟؟؟؟؟
برای انحراف افکار عمومی از ماجراهای آبان که موضوع مطلوب و مناسبی هستش.
اشکال اصلی در سیستم بهم ریخته نظام توزیع کالا وانبوه واسطه ها وویزیتور هاست که هم روی قیمت وهم کیفیت اجناس تاثیر دارد .دو سه روز پیش شخصا شاهد توزیع گوشت توسط یک سواری شخصی بودم ،،،گوشتی که باید با کامونت های یخچال دار وزیر نظر دامپزشکی باشد. تا منشا توزیع کننده گوشت ووضعیت بهداشتی آن قابل پیگیری باشد .
هردم ازاین باغ بری میرسد !!!
مملکت به حال خودش رها شده
ترفندی است برای فراموش شدن اعتراضات بنزینی
دشمنان خیلی وقت است که وارد این عرصه ها شده اند صبح عالی بخیر !
بالاخره باید یه جوری گرونی بنزین یادمون بره
کار دشمن است
خداروشکر امنیت داریم!!!!
اولین و مهمترین کار در این شرایط حساس بستن اینترنت است!
اصلا اعلام میکنند که در صورت مشاهده این موارد به کجا شکایت کنیم . 110 زنگ بزنیم . اون که مثل زنگ های دیگر اصلا عکس العملی نشان نمیدهد . پس کجا باید شکایت شود
هیچکس به این همه اسلحه که در کشور پخش شده و یا مقصر جاگذاری قرصها کاری نداره،خیلی وقته که اسب رو گم کردن ،حالا دنبال نعلش می گردن
یعنی پیدا کردن منشا این کیکها از دستگیری زم و ریگی دشوارتره؟؟؟!!!
تابی جان حتما پشت پرده این کار یک رازی نهفته است .
یک احتمال آن است که کسانی قصد دارند ارزش سهام این شرکت ها رو پایین آورده ودرصدد خرید سهام آن به نازل ترین قیمت هستن وبعد از مدتی که آبها از آسیاب افتاد به قیمت خیلی بیشتر بفروش برسانند وسود کلان ببرن .
احتمال دوم آن است شرکت های رقیب درصدد از دور خارج کردن رقبا ، دست به این کار می زنند .
اگر سیستم درست داشتیم وپیگیری میکردن نتیجه کار معلوم می شد ..
قضیه این قرص ها منحرف کردن افکار هست
خیلی جالبه که هر بار که در مملکت یه اعتراضی میشه یا اتفاقی علیه خواسته های مردمی رخ میده، بلافاصله یه فاجعه به بار میاد و اون اعتراضها رو به محاق فراموشی میبره. واقعا جالب نیست؟؟؟؟
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ممکنه لطف کنید مورد مشابه دیگری را مثال بزنید ؟
من موندم چطور ظاهر کیک یا اون شیرینعسل اسیب ندیده اگر تو خط تولید وارد نشده این قرصها
مطمئنا قضیه برای تشویش اذهان عمومی بوده وگرنه هزار راه برای مسموم کردن کیک هست ! میتونست قرص ها رو پودر کنه تامعلوم نشه توی کیک ولی از قصد کپسول رو با غلاف کپسولی گذاشته توی کیک تا دیده بشه و بشه ازش گزارش تصویری تهیه کرد! که طرف به هدفشم رسید!
یادسردار رادان افتادم دستگیری اون بنده خداهایی رو گه با آهنگ happy رقصیده بودن رو تو تلوزیون اعلام کرد در عرض ۲۴ساعت !!
کار خود پزشکهاست بگردید ببینید کدوم پزشکها بیمار بیشتر میخواستند
مهاجمین مسلح به یک قهوه خانه در مسگرآباد تهران دستگیر شدند؟
برخورد قاطع کنید ... بازی کردن با جان انسان ها بسیار کار ضد اخلاقی می باشد
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نوید جان الان دیگه موقع بیسکویت خوردن شد ما انسان شدیم ؟ موقع خوردن سوسیس و کالباس ماست و لبنیات برنجهای خارجی روغن پالم و مایع ..... انسانها نیستیم ؟ موقع ساختن ماشین چی برامون؟
به این کار می گویند تروریسم و باید نیروهای ضد تروریسم وارد عمل شوند زیرا این عمل هم اقتصاد و هم سلامت مملکت را نشانه گرفته و با علایمی که این کیک ها دارند باید از کارخانه ها و خط تولید پیگیری سریعا آغاز شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نه بابا
شما یه سازمانی داری تو کشور بنام پدافند غیر عامل که وظیفه اش رسیدگی به این موضوعاته، عجیبه که ظاهرا هیچکاری انجام نداده و هیچ اطلاع رسانی هم نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
رفتن دنبال ایرهای دزدیده شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اتفاقا قراره چندتا همایش بزارنو مجددا مهمترین تهدید کشور رو بی حجابی اعلام کنن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
خب اونا فقط بودجه شون به اندازه کنفرانس و گردهمایی و مقابله با تحریم ها و زدن مشت محکم بر دهان استکباره
واقعا که!!!
وقتی فروشنده مشخص, توزیع کننده و تحویل دهنده برای فروش مشخص, محل تحویل گرفتن کیک مشخص, حالا چطور عوامل اصلی نامشخص???
چه طور تا حالا نفهمیدید. کار دشمن است
مثل امواج ماهواره که منشا آن کشف نشده ! ؟
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
پارازیت هاش؟ که مضر نیست؟
واقعا وطن پرستی هم نعمتی خدادادیست
راستی داستان اون شهرستانی که همه ایدز گرفته بودند چی شد عمو ! ؟؟؟؟؟؟؟؟
این مدل خرابکاری از پست ترین نوع خرابکاریهاییه که دشمنان ملت ایران انجام دادند.هرکسی که این رذالت و خیانت رو انجام میده منفورترین دشمن مردمه که کودکان بی گناه رو هدف قرارداده.نیروهای پلیس و قوه قضاییه بایستی در اسرع وقت نسبت به کشف عوامل و مسببین این حرکت ضد انسانی و عقوبت آنها اقدام کنند.
آخه این موضوع نباید خیلی سخت باشه.تولید کننده ها مشخص،توزیع کننده ها مشخص،فروشگاه هاو مغازه ها مشخص ولی اراده ای برای بررسی و کشف حقیقت لازم داره.
پاسخ ها
رزیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نه بابا
ديروز انفولانزا امروز كيكهاي الوده سرپوشي برمشكلات
موضوع قرص برنج و قرص های مخدر تکذیب شده و قرص ها عمدتا از انواع قرص های سرما خوردگی و مسکن و امثالهم بوده اندو هدف فقط تشویش اذهان عمومی و ضربه زدن به صنعت کشور و ضربه زدن به اعتبار صادراتی کشور بوده است
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اووف ... دستشون درد نکنه که داروهای ارام بخش و ضد درد دادن دندون بچه ها درد نگیره ‌‌. کلا کارشون فرمودید چی بود؟ تحریف و انحراف افکار عمومی؟ از چی ؟ مگه چیزی شده تو کشور؟
اول باید کنترل شود قرص و کپسول در مایه کیک بوده و پخته شده یا بعدا اضافه شده؟
اگر با خمیر پخته شده که تکلیف مشخص است در کارخانه ها این کار انجام شده و در غیر اینصورت باید مبانی توزیع کنترل شوند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
چرا تا حالا به فکر کسی نرسیده بود!!!
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دکتر قرصها و کپسولها سالم بودن ، میشه مگه با کیک پخته بشن و سالم بمونن؟؟؟
از اونجایی که تئوری توطئه خیلی وقت ها جواب میده ، شاید بد نباشه که اینجوری فکر کنیم که قرار کدوم مواد اولیه این کیک ها قابل تامین نباشه مثلا آرد، یا شکر و یا تخم مرغ و.... قرار باشه یک جوری با ایجاد شائبه برای مصرف کننده، به تولید کننده برای کاهش تولید و تقاضای مواد اولیه فشار آورده شه و مابقی داستان. و شاید هم قرار یکسری تولید کننده از گردونه تولید خارج شن و تولید انحصاری شه و....
اگر همه این کیک ها مال یک شرکت و یا یک کارخانه و دارای تاریخ معین ( محدوده معین) هستند به احتمال قوی کار یک کارگر یا سرکارگر که با شرکت مشکل داشته می باشد!!!!!
احتمالاً کار عوامل نفوذی عربستان و داعش باشه. مخصوصاً که از سیستان و بلوچستان و کرمان شروع شد. وزارت اطلاعات همکار نمیخواد؟
هر وقت منبع اطلاعاتی روح الله زم پیدا و معرفی شود منشا این کیک ها هم اعلام خواهد شد
مگه قر کمره که سه سوته پیداش کنند؟
این هم کار امریکا و دشمن است خخخخخ
اگه من یه کلیپ رقص از خودم میزاشتم حتما در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر میشدم!!
با اینکه تولید کننده معلومه و مجاری پخش ولی هیچ کس اقدامی نمی کند چرا؟
چون بخش قابل توجهی از سهام این کارخانه ها مال آقازاده هاست و خانواده های مشهور زیادی ازش سهم دارن
خیلی ها میگن این داستان به خاطر پرس کردن حواس جامعه از گرانی و بنزین و غیره بوده. ولی هرچه که بود یک روش خیلی کثیف ولی قابل اجرا رو به بد خواهان یاد داد! اگر چند وقت دیگه یک عده بیان و با همین روش سیانور به خورد مردم بدن چی؟
هر چیزی پیدا نشه حتما نباید پیدا بشه..
گویا کسی از شوک تراپی چیزی نشنیده است.
اینهم مانند گرانی بنزین که مانند آبی سرد بر سر مردم فقیر کرده ریخته شد باید آنها را بخود مشغول دارد تا جناب روحانی به میز مذاکره جلوس کرده و بتواند با کلید خود معمای انتقال پول ثروتمندان بحساب های خود در خارج کشور و تضمین آنها را حل نماید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر