بازدید 19794
وعده‌های مدیران دولتی ورزش ایران برای بازگشت سرمربی در صبح دوشنبه لحظه‌ای قطع نمی‌شود؛

آیا استراماچونی پولش را از بانک ایرانی تحریم‌ شده‌ شعبه‌ رم می‌گیرد؟ / مرد ایتالیایی؛ فراری از اتهام پولشویی

استراماچونی تحریم بانک ایرانی سپه و توقف فعالیت شعبه رم را دریافته و می‌داند که حتی اگر پول به این شعبه برسد با شرط دریافت پول از مجاری امن مورد نظر وی فاصله دارد. او نمی‌خواهد دستمزدش را طوری بگیرد که منجر به جریمه‌های بیشتری از اصل رقم برایش شود و او را در لیست متخلفان پولشویی قرار دهد. در اروپا دریافت ۱۶۰هزاردلار پول نقد نیز عواقبی برای دریافت کننده دارد...
کد خبر: ۹۴۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 15 December 2019

کشمکش بین وزارت ورزش و مدیران استقلال از یک سو و استراماچونی ایتالیایی از سوی دیگر، همچنان ادامه دارد و حتی ویدئوی واضح و گویای این مربی درباره پایان همکاری اش با استقلال هم نتوانست مسئولان را قانع کند که وی دیگر به تهران برنمی گردد.

به گزارش «تابناک ورزشی»؛ سرپرست موقت باشگاه استقلال این بار در واکنش به صحبت‌های استراماچونی می‌گوید: «سوء تفاهم شده است! سرمربی استقلال صبح دوشنبه در تهران خواهد بود!» این ادعای عجیب با شواهد نمی‌خواند، ولی هواداران استقلال را همچنان بلاتکلیف می‌گذارد.

استقلال بدون سرمربی و مربی، دیروز شاهین بوشهر را هم گلباران کرد و صدرنشینی اش را تداوم بخشید، اما در رم پایتخت ایتالیا، سرمربی مستعفی اش جملاتی می‌گوید که کاملا قابل تامل است.

او به سند منتشره از سوی وزارت ورزش ایران اشاره کرده که یک برگه با مهر بانک سپه شعبه رم را نشان می‌دهد! این، اما دلیلی بر رسیدن پول به دست استرا نیست، چون مشکل او دریافت پول از مجاری قانونی است؛ یعنی همان مسیری که مورد قبول سیستم بانکی و قضایی کشور ایتالیا باشد و او را به پولشویی متهم نکند.

آیا استراماچونی پولش را ازبانک ایرانی تحریم‌شده‌ شعبه‌رم می‌گیرد؟ / مرد ایتالیایی؛ فراری از اتهام پولشویی

از قرار معلوم بانک سپه ـ که جرو نخستین بانک‌های تحریم شده ایرانی بوده ـ مدت هاست که در رم فعالیت علنی و منظم بانکی ندارد و حتی شنیده‌ها حاکی از تعطیلی آن است. در این میان البته برخی افراد به عنوان کارمند این شعبه هنوز در آن مشغول به کارند!

استراماچونی تحریم این بانک و شعبه رم را دریافته است و می‌داند که حتی اگر پول به این شعبه برسد، با شرط دریافت پول از مجاری امن مورد نظر وی فاصله دارد. او نمی‌خواهد دستمزدش را طوری بگیرد که منجر به جریمه‌های بیشتری از اصل رقم برایش شود و او را در لیست متخلفان قرار دهد. در واقع چیزی که در حال حاضر مانع جدی تداوم کار مرد ایتالیایی با باشگاه دولتی استقلال است، تحریم های سنگین بانکی آمریکا علیه ایران است که بانک ها و موسسات را از پذیرش پول به نحوه مدنظر ایرانی ها فراری داده است.

در اروپا دریافت ۱۶۰ هزاردلار پول نقد نیز عواقبی برای دریافت کننده دارد که نمی‌توان توقع داشت استرا یا همسرش چنین عواقبی را بپذیرند. به همین خاطر او به دفعات به مشاوره وکلایش اشاره می‌کند و مشخص است که یک وکیل حقوقی ادامه فعالیت در شرایط خطرناک موجود را تایید نخواهد کرد.

Image result for ‫استراماچونی‬‎

نویسنده: پژمان حسین زاده

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
مواظب باشید مالیاتشو حتما پرداخت کنه.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
فعلا برای هر کسی بد شده
برای فتح الله زاده و رفقایش ، که چون چسب دوقلو سی سال است که به تیم استقلال چسبیده
عالی شد
شایان
| Germany |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اون برانکوی ضد ایرانی و پرسپولیسی بود که هیچوقت مالیات نداد و جز خیانت به مملکت ما کاری نکرد و متاسفانه برخی عناصر نااگاه هم حمایتش کردند. تا وقتی وزارتخونه و بزرگان ارکان نطام ضد استقلال باشند و بخاطر پیشینه این تیم از این تیم‌متنفر باشند و نتایج مهندسی شده و حمایتهای داوری و مالی به سمت پرسپولیس باشه تا جایی که وزیر ورزش و حتی برخی از مدیران استقلال را از پرسپولیسی ها انتخاب کنند، فوتبال ما درست نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
کرم از خود درخته ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
برانکو داد اینا نمیخوان استرا ماچونی بیارن از قصد
کاری کردن متهم بشه پولشویی
فرستاده فدراسیون باید 160 هزار یورو بصورت اسکناس تو یک کیف بذاره و مخفیانه در یکی از خیابونهای رم بعد از اینکه چپ و راستشو نگاه کنه بذارش تو بغل استراماچونی و فرار .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
برو خودتو مسخره كن بابا... برو
تحريمها كاغذ پاره اي بيش نيست. يادش بخير
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
از بیانات شیوای !؟ دکتر جلیلی و احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
خدا رو شکر که دکتر ظریف و رییسش موفق شدند تحریم‌ها رو بردارند. الان هم همه مردم در رفاه زندگی می کنند.
ایشان باید علیه ترامپ شکایت کند
من از تابناک تعجب می کنم که چرا اینقدر به این موضوع مربی استقلال توجه می کنه؟ واقعا خبری مهمتر از یک تیم فوتبال در کشور و جهان وجود ندارد؟ جالبه که این موضوع بسیار بیشتر از موضوع مربی تیم ملی مورد توجه قرار گرفته چرا؟ هدفی هست؟
خدايا چه قوانين خوبي دارند
عزیزم وقتی پای وزارت خارجه و سفارت ایتالیا و ایران بیاید وسط پول نقد هم مشکلی برای واریز ندارد
بخدا ۳۰۰۰ دلار می خواهم برای خانواده ام در ایران بفرستم از ژاپن. هیچ راهی نیست!! جز اینکه دست به دامان صرافی های غیرمجاز بشوم. واقعا چرا ایران باید اینقدر هزینه بدهد؟؟ مسولان دقیقا بگن ما الان هزینه ی چی رو داریم میدیم‌ در دنیا؟ ایا این درست است یک ایرانیکه برای انتقال چندر غاز به خانواده اش در ایران اینطور انگشت نما بشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
برو به ترامپ بگو که از توافق اومده بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
از بیت کوین استفاده کن دوست عزیز. هزینه اش هم کمتر میشه.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
به مسئولین توانمند نظام اسلامی بگو که میگفتن ما استاد شدیم تو دورزدن تحریمها و قاطعانه میگفتن مذاکره نمیکنیم و جنگ هم نمیشه غافل از اینکه جنگ رو بدجوری باختن به ترامپ
چرا با انتشار یک رسیدبانکی مبنی بر پرداخت وجه درخواستی استراماچونی مردم را مسخره میکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دروغ در اسلام جزو گناهان کبیره است
ولی برخی چون واجب ترین کارها به وفور استفاده میکنند
خب تمام شد رفت وقتی برای بیماران مظلوم وگرفتار ما نمیتوانیم بدلیل سختی جابجایی پول از اثر تحریمها دارو وارد کنیم چه دلیلی دارد دنبال مربی خارجی و اینهمه ازانرژی کشور مصرف شود که چه بشود؟ تمام کنید این بازی را
پاسخ ها
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
منظورت بازی با آمریکاست یا گفتن اینکه تحریم نعمته یا اینکه تحریم کاغذپاره است؟
فقط خودتون ببینید چه وضعیتی ساختید



من نمیدونم پس با این وضعیت بازرگان های بیچاره چجوری کار می کنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ساده است .کار نمی کنند
عجب نعمتی بودن تحریم‌ها و ما نمیدونستیم. حالا دقیقا گرفتیم مطلب رو. تابناک عزیز متاسفانه من نعمت تحریم رو دیر درک کردم حالا حداقل منتشرش کن
با سلام واحترام
همه میدانند که عدم تایید fatf توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکنون موجب شده تا مشکل پرداخت پول توسط بانک ایتالیا برای استرا هم بیشتر شود. اگر تا بهمن آنرا نپذیریم مشکلات مالی کشور بیشتر میشود.
ضمنا ماندن کارمندان دربانک سپه رم که عملا بدلیل تحریم ها کاری ندارد چه معنایی دارد.جز هزینه برای ملت. . احتمالا از اقازاده ها هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
به نظرم استراماچونی داره در پازلی که براش تعریف کرده اند بازی می کنه. یعنی اینکه ایران رو ببره به سمتی که مردم فکر کنند باید به اف ای تی اف بپیوندند. اونوقت آمریکایی که مرتب از ایران خواسته به اف ای تی اف بپیونده با داشتن اطلاعات مالی ایران جلوی دور زندن تحریمها توسط ایران را می گیره و دایره تحریمها را تنگتر می کنه. شاید هم دوستان فکر می کنند آمریکا می خواد مشکلات مالی ما حل بشه که مرتب اصرار داره ایران اف ای تی اف رو قبول کنه
نفهمیدیم که این تحریمها ظالمانه هستن یا موجب شکوفایی می شن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
بستگی ب شرایط داره.این تحریم ها خودش می دونه در کجا چه جور عمل کنه
تحریم ها هوشمنده دیگه
خودشون هم گفتن تحریم هوشمند
آبرو ریزی دیگر برای ایران و ایرانی!!!
یا به مه تیمها پول بدین یا دست استقلال و پرپولیس را از کیسه مردم قطع کنید، وزارت ورزش مقصر اصلی چنین بی عدالیته
نه اگه مشخص باشه از کجا آوردی
در بلاد کفر چه قوانین بدی وجود داره.باید منشا پول و درامد مشخص باشه. اینجا هزار میلیارد هزار میلیارد جابجا میکنن. هزار هزار میلیارد بدون سند نیم ساعته وام میگیرن . برای غرب متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
داداش باور نکن این بازیها را که برای ما درمیارن. بانکهای سوئیس که مرکز پولشویی هست پس چرا کسی باهاشون کاری نداره؟ چرا مفسدان اقتصادی ما که به غرب میرن کسی بهشون گیر نمی ده پولت رو از کجا آوردی؟ چرا خاوری مشکلی نداره؟
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
غرب وحشیه و نجس!!! با این قوانین عقب افتادشون! گول پاپیون و کراواتشونم نخورینها، اونا وحشی و نجس هستن
یاد احمدی نژاد افتادم که می گفت : اگر در خیابان از مزدم بپرسید تحرم چیه . می گن تحریم اصلاچی هست . اصلا تحریم نمنده !!!!! یادش به خیر و خوشی باد . وقتی که او بود ما خوش بودیم و با حرفها و رفتارش ما را می خنداند !!!! البته بعد از مدتی هم که اثرات رفتارش مشخص شد . حسابی ما را گریاند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دردوره او ما مردانه ایستادیم و تحریم شدیم. در این دوره تسلیم شدیم و تحریم شدیم. کدام را شما می پسندید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
تحریم اصلا نمنده !!!!
عزیزانی که گفتن ما الان داریم هزینه چی رو تو دنیا میپردازیم همه میدونیم هزینه همون چیزهائیست که اگربنویسیم ازخطوط بی نهایت قرمز رد میشیم امروز من راجع به استراماچونی نوشتم اونم غیرقابل انتشار شد اصلا هیچ ربطی به جنتی و یزدی وشریعتمداری هم نداشت خودم موندم تابناک خط قرمزش خیلی زیاد شده
با این اخبار میخواهید برجام دو و سه و اف ایتی افت تصویب کنید بعد ملت بدبخت تر کنید
ما آمریکا را کنار رینگ بردیم که تسلیم نشویم.
وقتي امنيت ملي و منافع ملي يك كشور و ملت با غرور يك شخص گره زده شود و نبايد حرف اين بت بزرگ شكسته شود نتيجه اش اين مي شود كه تمام هست و نيست كشور در جهت توجيه و درست نمايي تصميمات بت بزرگ توجيه مي شود .....
استراماچوني رسمایک ملت را مسخره کرده چرابرخي ها این توهین رانمی بينند.فرقی نمیکند مربی هر تیمی که ميخواهدباشد.شرفمان رانبايد به یک اجنبی بفروشیم.
استراماچونی یه مربی حرفه ای هست و یکی از بهترین وکلای دنیا رو داره کنارش. اصلا ادمی نیست که بخواد شخصیت خودشو توی کشورش به خاطر نقض قوانین زیر پا بذاره. نه کاری ب سیاست داره ن به هیچی. میتونست خیلی راحت به خاطر عدم پرداخت مطالبات تا الان شکایت که به فیفا ولی کاری نکرده. چون میخواد برگرده به تیمش و از ی طرف دیگه تهدید شده توسط پلیس. همین و بس. استرا نه حق کسی رو خورده ن چیز دیگه ای. این ماییم ک با اون قرار داد بستیم وحقشو ندادیم. اسلام گفته همه هم خوب میدونن که باید روی معامله وایسیم. این که به fatf یا هر چیز دیگه ای ربطش بدیم کار ی عده ادم سو استفاده گر از ورزش حرفه ای هست. امیدوارم کمی واقع بین باشیم. یاحق
کی بود میگفت تحریم ها تاثیری نداره؟؟؟ها؟؟کجاست الان؟؟؟چرا قائم شده؟؟؟
پولی که تو جیبت هستش را نمیتونی در بیاری بدی به طرف مقابل بعد میگه تحریم تاثیر نداره
سلام. دوستان من نمیدونم چرا باید ما پول بیت المال رو و زمانی که سخت ترین تحریمها بر روی کشور قرار گرفته پول این مردم بدبخت رو بدیم استاماچونی یا غیره. الان زمانی هستش که نباید یا یورو هم خرج هله هوله کنن نمیدونم چرا میلیون یورو میلیون یورو خرج فوتبال میکنن اونم از جیب ملت و بیت المال. واقعا من موندم چرا دارن این کارارو انجام میدن. اصلا مربی ایرانی باشه مگه چی میشه. ما مگه بدهکار استراماچونی یا ویلموتس یا بقیه ی مربی های خارجی هستیم. تورو خدا یه کم فکر کنن این کسعولین ورزش ... جای تاسف داره به خدا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها