بازدید 12090

طلبکار اموال بیمارستان امام خمینی کرج را با خود برد

به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی(ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد،
کد خبر: ۹۴۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸ 15 December 2019

رئیس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از تعطیلی بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: اخیراً یکی از طلب‌کاران بیمارستان با حکم قضایی وسایل آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد.

به گزارش «تابناک»، قاسم طاهری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص توقیف اموال بیمارستان امام خمینی(ره) کرج گفت: با وجودی که این برای کلانشهر کرج یک ضرورت محسوب می‌شود اما مشکلات آن همچنان ادامه دارد.

طاهری افزود: به دلیل پرداخت نشدن بدهی به یکی از پیمانکاران بیمارستان امام خمینی(ره)، طی چند روز گذشته این پیمانکار با حکم قضایی، اموال آزمایشگاه میکروبیوشیمی و پاتولوژی را توقیف و از بیمارستان خارج کرد، این اموال به وسیله دو وانت از بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: هنوز بخش زیادی از بدهی‌های بیمارستان به چند پیمانکار دیگر پرداخت نشده و به همین دلیل احکام توقیف اموال دیگری هم وجود دارد، البته پیش از این یکی از پیمانکاران برای خارج کردن اموال یکی از بخش‌های بیمارستان اقدام کرده بود که پرسنل اجازه این کار را نداده بودند.

طاهری در ادامه از تعطیل شدن بخش دیالیز بیمارستان هم خبر داد و گفت: پیمانکار تأمین کننده تجهیزات این بخش 9 میلیارد تومان طلب داشته اما در حال حاضر این میزان به 40 میلیارد تومان رسیده و به دلیل ادامه این بدهی، تجهیزات این بخش را توقیف و از هفته گذشته مانع از ادامه کار آن شده است.

وی افزود: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بهانه نبود صافی و پزشک صورت گرفته است، این بخش پذیرای ۳۰ بیمار دیالیزی بود که در این شرایط به بیمارستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

طاهری تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که به بیمارستان امام خمینی(ره) کرج اعتبار می‌داد بخش دیالیز بود و حالا این بخش تعطیل شده است.

این مسئول در خصوص حقوق معوقه پرسنل بیمارستان هم اعلام کرد: تاکنون دو حقوق معوقه به پرسنل پرداخت شده است، راه اندازی مجدد بیمارستان دغدغه اصلی پرسنل است و برای این کار باید تعرفه‌های بیمارستان از دولتی به خصوصی تبدیل شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۷
زحمت کشیدیییید ! با پول پیمانکار بدبخت که معلوم نیست با چه دردسر و بدبختی جورش می کنه ، بخش رو راه اندازی کردید. بعد میگید این بخش به بیمارستان اعتبار خاصی می داد ؟؟!
برای پرداخت حقوق های چند صد میلیونی پزشکها پول هست، برای پرداخت طلب پیمانکاران پول نیست؟؟
با پول مردم کاسبی میکنید و بیمارستان میسازید؟ خب کمتر بچاپید و بدهیتان را بدهید!
توقیف اموال در محاکم امر خوبیست اما نه برای بیمارستان که روزانه به امر سلامت وبهداشت مردم می پردازد.این امر باعث وقفه در درمان می شود و به جان مردم صدمه می زند.قاضی و صادر کننده حکم در چه حالی هستی؟؟؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
در حال گرفتن حق الناس !
دو تا کنفرانس مسخره تو هتل های شهر خوش آب و هوا رو کم کنند ، پول پمانکار و بیمه و پرستاران و غیره رو بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
این سکه دو رو دارد ، یک روی آن همان فرمایش جنابعالی می باشد و روی دیگر آن فردی است که 40 میلیارد از سرمایه زندگی اش را از دسترسش خارج کرده اند که می تواند حتی باعث بدهکاری او به دولت و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگری شود که درنهایت اگر توان مالی کافی را نداشته باشد چیزی جز زندان نصیبش نمیشود .
در دادگاه هم با این استدلال که بیمارستان بود و چه و چه و چه !!! کسی مانع زندانی شدن شما نمی شود.
حال قضاوت با خودتان.
دیگه باید بگیم با وجود این مدیران و مسئولین دولتی خدا به داد این مملکت برسد ،دیگه نیاز به حمله ویا تحریم نیست این عزیزان نالایق زحمت کشورهای تحریم کننده را خیلی خیلی کم کردند ،من به جای آن کشورها بودم به اینها اقامت دائم و نشان لیاقت میدادم .ویا شاید دارند ما بی خبریم!
تو این کشور باید همه پول ها ریخته بشه تو گلوی پزشکانی که سیری ناپذیرند و برای بقیه جنبندگان گدا میشوند.و این بازی ادامه دارد...کشور یک بام دو هوا
مگر بیمارستان به بیماران خدمات مجانی می دهد؟
مگر از بیماران و بیمه ها دریافت هزینه ها را نمی گیرد؟
مگر به پزشکان .....
و وو
یعنی چه ....طلبکار مگه میتونه با جان مردم بازی کنه !؟ دادگاه چرا به این احمق اجازه داده به وسایل ازمایشگاهی که با جان انسانها ارتباط داره دست اندازی کنه ...
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
قاعدتا احمق رو میشه به کسی گفت که با پئل قرضی و نداشته بخشی رو می سازه و استفاده می کنه که با جون مردم در ارتباطه. اگه یه نفر دیگه از این بیچاره شکایت کنه ، می تونه بگه بیمارستان پولم رو خورده و نمیده ، به
من چه ؟ نخیر ! باید بره زندان ! برای همین هم پیش دستی کرده و تا زندانی نشده اموالش رو پس گرفته
انوقت دركشورهاي همسايه بيمارستان اهدايي ميسازيم
پولها چه شده
مشکلی نیست فدای سر آقازاده ها و ... ازمابهتران ، مردم هم عادت میکنند ، مهم اینست که آبرویمان جلوی بقیه شیعیان جهان نرود حالا مردم هم بدلیل اینهمه بی کفایتی و سختی اقتصادی مردند فوقش میروند بهشت دیگه ... رستگار میشوند ...
یه طوری مظلوم نمائی میکنه .بدهی دارید باید بدهید .حکم قضائی داره .خوب کرده
بنده هم پیمانکار یکی از بیمارستانهای تهران هستم و از ابتدای امسال مبلغ ناچیزی از طلب بنده رو پرداخت کردند و میدونم که امیدی به دریافت نباید داشته باشم چون هستند پیمانکارانی که طلبهای سنگین تری دارن و اونها هم به دنبال شکایت هستن و بیمارستان هم کلا شرمنده است و بی جواب . کلا تو همه چیز رکورد زدیم !
میلیاردها پول کسری موسسات مالی واعتباری را از خزانه دادید خوب قرض این بیمارستان را هم میپرداختید تا باعث سرگردانی بیماران بیچاره نشوید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار