بازدید 6452
استاندار قزوین:

وزیر کشور در زمان سهمیه‌بندی بنزین در قزوین نبود

کد خبر: ۹۴۴۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 15 December 2019
استاندار قزوین با تکذیب خبر سفر وزیر کشور به استان قزوین در زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، گفت: وزیر کشور از شهریور امسال سفری به قزوین نداشته است.

هدایت‌الله جمالی‌پور در گفتگو با ایسنا، با تکذیب خبر سفر وزیر کشور به قزوین در روز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، اظهار کرد: آدم به عقل کسانی که چنین خبری را منتشر کرده‌اند، شک می‌کند. چگونه وزیر کشور که رئیس شورای امنیت کشور هم هست، زمان اجرای این طرح مهم به سفر برود؟ این خبر کذب محض و مغرضانه است.

وی ادامه داد: از زمان انتصاب من به عنوان استاندار قزوین در شهریور، وزیر کشور به استان قزوین سفر نداشته است و با این‌که ما پیگیری زیادی برای سفر وزیر کشور به استان قزوین داشته‌ایم، اما هنوز این فرصت فراهم نشده است.

جمالی‌پور خاطرنشان کرد: در روز شنبه اول پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، وزیر آموزش و پرورش برای حضور در همایش هویت کودک ایرانی در قزوین بود و سپس در اجلاس مدیران‌کل آموزش و پرورش شرکت کرد. حدود ساعت هشت شب خبر رسید که بزرگراه کرج توسط اغتشاشگران مسدود شده است و امکان بازگشت وزیر به تهران فراهم نبود؛ بنابراین هماهنگ کردیم تا وزیر آموزش و پرورش از طریق بوئین زهرا وارد بزرگراه قم شد تا به تهران برود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل