بازدید 44885
هزار و هشتصد و شصت و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خط و نشان منتجب نیا برای اصلاح‌طلب نما‌ها / نقل قولی از روحانی درباره گرانی بنزین / احتمال ترک تحصیل هزاران دانش‌آموز به دلیل تحریم! / چه کسانی بعد از انصراف لاریجانی از کاندیداتوری، شیرینی پخش کردند؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نباید این احساس ایجاد می‌شد که روحانی از دانشجویان دوری می‌کند / نقوی حسینی: پذیرای هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نیستیم / نعمت احمدی: بازنگری در «قانون اساسی» فعلا ممکن نیست و.. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
خانم حقوقدان سرلیست می‌شود؟

مولاوردی در مورد سرلیستی خودش در فهرست انتخاباتی اصلاح طلبان، اظهار داشت: هنوز در مورد سرلیست اصلاح‌طلبان بحثی نشده است. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر شرایط سال ۹۴ مجدداً تکرار شودT اصلاح‌طلبان چه سیاستی پیش خواهند گرفت، گفت: ما در این خصوص «نفوس بد» نمی‌زنیم. منتظر هستیم ببینیم نظام و شورای نگهبان چه سیاستی را در قبال اصلاح‌طلبان پیش خواهند گرفت تا بعدا متناسب با آن شرایط، تصمیمات گرفته شود. مولاوردی در مورد احتمال ائتلاف اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل، گفت: همه این موضوعات در دستور کار ماست، اما هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ممکن است ائتلاف شود و هیچ ائتلافی صورت نگیرد. وی در پاسخ به سوال دیگری درخصوص وضعیت ثبت‌نام اصلاح‌طلبان در انتخابات، گفت: ما تمام تلاش خود را در چند بخش انجام دادیم و بیانیه دادیم که مشارکت اصلاح‌طلبان برای ثبت‌نام در انتخابات افزایش یابد.
 
نباید این احساس ایجاد می‌شد که روحانی از دانشجویان دوری می‌کند

محمد جواد حق‌شناس، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگویی با «آزادی» ضمن انتقاد از رویکرد رئیس جمهور در مراسم روز دانشجو گفت: «انتظار نمی‌رفت که روال موجود در همه سال‌ها بدون دلیل دچار خدشه و وقفه شود. انتظار می‌رفت که رئیس جمهور در همان روز شانزده آذر و در محل و مکانی که جامعه دانشگاهی و دانشجویی آن را یک نماد دانشگاهی می‌شناسد حضور پیدا کند. در عین حال لازم بود که فضا و فرصت را برای دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی فراهم کنند تا اگر سخن و نقدی وجود دارد، خیلی صریح و بدون محدودیت بیان کنند و به گپ و گفت با رئیس جمهور می‌نشستند. آقای روحانی هم باید از این گپ و گفت استقبال می‌کرد و حتی اگر امکان داشت مستقیم و زنده پخش می‌شد یا حداقل رسانه‌های اینترنتی این کار را می‌کردند.»
 
خط و نشان منتجب نیا برای اصلاح‌طلب نما‌ها

وی در خصوص معیار حمایت حزب متبوع خود از کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت ما از کاندیدا‌ها این گونه نیست که ما از هر کس که خود را اصلاح‌طلب معرفی کرد یا در این ایام به ما نزدیک شد، حمایت کنیم. همین لیست امید را در نظر بگیرید، این‌ها چگونه در لیست وارد شدند؟ من خودم عضو هیات رئیسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در آن زمان بودم. تعداد زیادی از نیرو‌های اصلاح طلب رد صلاحیت شدند، ما هم باید تصمیم می‌گرفتیم. معیاری که برای حمایت شورای عالی از لیست نهایی «امید» اتخاذ شد «معیار حمایت از دولت روحانی بود». بحث اصلاح طلبی نبود. در شرایطی قرار داشتیم، همین که کسی مخالف روحانی نبود برای ورود به لیست کفایت می‌کرد. آیا اکنون برای حزب جمهوریت این معیار، معیار درستی است؟ کمیته انتخابات و دفتر سیاسی ما باید ملاک و معیار‌هایی در چهارچوب مرام و اهداف حزب تعریف و به شورای مرکزی ارائه کنند.
 
نقل قولی از روحانی درباره گرانی بنزین

آیت‌الله علی اکبر رشاد رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران ادامه داد: این قانون بوده و در برنامه توسعه مجلس آن را تصویب کرده بود که دولت نسبت به افزایش قیمت بنزین تصمیم بگیرد و این کار را دولت با تاخیر انجام داد و آن گونه که آقای رئیس جمهور نقل می‌کرد در مواقع مختلف قصد اجرای این مصوبه مجلس وجود داشت، اما به سبب ملاحظاتی که وی مطرح کرد مانند سال ۹۴ به سبب انتخابات (بنا به نقل خود ایشان) اجرای این امر را صلاح ندانستند.
 
نقوی حسینی: پذیرای هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نیستیم

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ژاپن اظهار کرد: ژاپن از جمله کشور‌هایی بوده که جزو شرکای سنتی ما به حساب می‌آید و دهه‌های متمادی با ایران همکاری داشته است.
 
او افزود: در شرایط فعلی که ما تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه آمریکا هستیم تقویت روابط ایران با کشور‌هایی مانند ژاپن به آمریکا نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که کسی بتواند آن را محدود و سرکوب کند. نقوی حسینی با اشاره به احتمال میانجیگری مقامات ژاپن میان ایران و آمریکا بیان کرد: سیاست‌های ایران در این زمینه شفاف و مقتدرانه است لذا ما هیچ نوع مذاکره‌ای در هیچ زمینه‌ای با آمریکا را پذیرا نخواهیم بود. سخنگوی کمیسیون امنیت افزود: آمریکایی‌ها باید به تعهدات خود عمل کرده و تحریم‌های ظالمانه‌ای را که خلاف قوانین بین المللی علیه مردم ایران اعمال کرده‌اند، رفع کنند تا شرایط به دوران قبل از برجام برگردد، در غیر این صورت هیچ گفت‌وگویی با آمریکا امکان‌پذیر نخواهد بود.
 
نظر رهبر انقلاب درباره تخت جمشید

به مناسبت بازدید مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۱ آذر ۱۳۶۷ از تخت جمشید، توییتر منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نظر ایشان را که پس از بازدید از این بنای تاریخی بیان کرده بودند، منتشر کرد. بر اساس نظر رهبری در ساخت این مکان باستانی از هنر و استعداد مثال زدنی استفاده شده و این در حالی است که زیبایی بنا در کنار ظلم حاکم وقت در حاشیه رفته است.
 
متن توییت منتشر شده به این شرح است؛

" در بازدید از ⁧ تخت جمشید⁩، دو نکته در کنار هم دیدم؛

۱. هنر و استعدا دبشر که بدون ابزار پیشرفته و فقط با همت آثاری ساخت که اعجاب‌انگیز است.

‏۲. سلطه ظالمانه؛ که از آن هنر، تخت قدرت ساخته و بر کبریای ظالمانه خود افزوده.

‏در این آثار می توان تاریخ ایران و سنت‌های الهی را مشاهده کرد؛ از آن حراست کنیم. 
 
زیباکلام: با پیشنهاد عبدی مخالف هستم

صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فرارو با اشاره به اینکه بنده با بخش نخست صحبت‌های عباس عبدی مبنی بر عملکرد ضعیف دولت روحانی موافق هستم، اظهار داشت: اما با ادامه آن و اینکه به خاطر ضعف دولت روحانی انتخابات زودهنگام در اسفندماه برگزار شود، به هیچ عنوان، زیرا که شرایط چنین امری فراهم نیست، به اعتقاد بنده در اسفندماه تندروترین مجلس بعد از انقلاب تشکیل می‌شود و اگر انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار شود، فردی تندرو‌تر از احمدی نژاد و قالیباف رئیس جمهور خواهد شد. وی افزود: اینجای تحلیل آقای عبدی اشتباه است که با برگزاری انتخابات زودرس شرایط عوض خواهد شد، با توجه به این موضوع اگر یک فرد تندرو به قدرت رسید، چه تضمینی وجود دارد که شرایط بهتر شود و بدتر از الان نشود، مذاکره با آمریکا صورت گیرد؟ شرایط اقتصادی بهبود یابد و دیگر مردم معترض نباشند؟ این‌ها همه سوالاتی است که عباس عبدی باید برای آن‌ها جواب‌هایی پیدا کند.
 
کسانی که باعث تکرار این مجلس و دولت شده‌اند، حق ندارند پنهان شوند

روح‌الامینی درباره عبور از جناح گرایی در مجلس آینده خاطرنشان کرد: کسانی که باعث تشکیل مجلس دهم و تکرار دولت روحانی شدند، نمی‌توانند خود را پنهان کنند و مسئولیت اقدام خود را نپذیرند، بلکه باید در قبال مردم پاسخگو باشند. وی در پایان با اشاره به برخی نمایندگان که در اعتراض به عملکرد دولت استعفا داده‌اند، یادآور شد: در حالی که این نمایندگان خود از این دولت حمایت کرده‌اند امروز شدیدتر از مردم علیه ناکارآمدی دولت و نابسامانی‌ها معترض شده‌اند که قطعاً این بی‌صداقتی پذیرفته شده نیست.
 
احتمال ترک تحصیل هزاران دانش‌آموز به دلیل تحریم!

دانش‌آموزان تحت پوشش بنیاد کودک از طریق همیارانی که هزینه تحصیل آن‌ها را پرداخت می‌کنند، به مدرسه می‌روند. برخی از این همیاران، ایرانیان مقیم کشور‌های اروپایی به ویژه آمریکا هستند. به دلیل تحریم‌های یک‌جانبه آمریکا، از ابتدای فروردین سال ۹۸، بنیاد کودک موفق به تمدید قرارداد اوفک* خود برای ارسال پول به ایران نشده و به همین علت، هزینه تحصیل شش هزار دانش‌آموز قطع شده‌ است.
 
حمله فعال اصولگرا به پایداری ها؛ زیر بارشان نمی‌رویم!

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: پایداری چی‌ها عِده و عُده‌ای نیستند که بخواهند برای اصول‌گرایان خط و نشان بکشند، این جماعت یک طیف کوچک سیاسی، اما بسیار پر سروصدا بوده که به دنبال آن هستند که خواسته‌های خود را به جریان اصول‌گرایی تحمیل کرده و خود را محور نشان دهند، در صورتیکه چنین اتفاقی نخواهد افتاد و ما زیر بار پدرخواندگی پایداری‌ها نمی‌رویم.
 
چه کسانی بعد از انصراف لاریجانی از کاندیداتوری، شیرینی پخش کردند؟

جواد آرین منش به ایلنا گفت: طبیعتا بدون تردید جامعه‌ای که با نخبگان خود اینگونه برخورد کند این جامعه رو به انحطاط است، غافل از اینکه آیندگان همین بلا و همین مصیبت و برخورد را با آن‌ها خواهند داشت. اشاره من به این است که فردی سه دور نماینده و رئیس مجلس شورای اسلامی بوده است. رئیس مجلس هم که یک شخصیت انتصابی نیست بلکه فردی است که مردم یک حوزه انتخابیه او را انتخاب کردند و سپس ۲۹۰ نماینده از سراسر کشور در آن‌جا جمع شدند و از نظر خودشان بهترین را برای مدیریت و ریاست قوه مقننه برگزیدند. اگر با شیوه دموکراتیک برخورد می‌کنیم بالاخره این فرد نماینده یک جمع فرهیخته است که منتخبان مردم هستند؛ بنابراین رئیس مجلس یک فرد است که باید حرمت و حیثیت او را به‌ خاطر مردم و به خاطر نمایندگان مردم حفظ کرد. آیا واقعا انصاف است که در پایان سه دور نمایندگی و دوازده سال ریاست بر مجلس این گونه از زحمات او قدرشناسی کنیم و بعد یک فضای سنگینی ایجاد کنیم که ترجیح دهد کنار بنشیند؟ کنار نشستن که راحت‌تر است تا آمدن به میدان و زخم زبان شنیدن؛ بنابراین منظورم اشاره به ماجرایی است که با کنار رفتن آقای لاریجانی یک عده آمدند شیرینی پخش کردند و سپس هم برنامه‌ریزی کردند که جریان اصولگرا سه نفر را برای شهرستان قم در لیست خود بیاورد. واقعا علی لاریجانی با کدام یک از افرادی که در لیست آمده‌اند، قابل قیاس است؛ این یعنی بی‌راهه رفتن جریان اصولگرا در گزینش و انتخابش.
 
پناهیان: من عضو جبهه پایداری نیستم

علیرضا پناهیان روحانی نزدیک به جبهه پایداری، در توئیتی نوشت: بنده هیچ گاه عضو هیچ یک از تشکل‌های سیاسی موجود نبوده و نیستم، در جلسات شورای ائتلاف نیز شرکت نداشته و ندارم. همچنانکه عضو پایداری نیستم. اساسا حضور در گروه‌های سیاسی را برای خودم صحیح نمی‌دانم. آن‌ها که از چپ و راست اینگونه برچسب‌های ناشیانه را می‌زنند با صداقت کارشان پیش نمی‌رود.
 
نعمت احمدی: بازنگری در «قانون اساسی» فعلا ممکن نیست

یک حقوقدان با بیان اینکه قانون اساسی فصل سومی به نام «حقوق ملت» دارد، گفت: بسیاری از اصول این فصل، مثل اصل ۲۷ که راجع به آزادی اجتماعات و راهپیمایی‌هاست توسط قوانین عادی محدود شده‌اند و اگر آزادی اجتماعات وجود داشت، ما در سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ چنین وضعی پیدا نمی‌کردیم. این حقوقدان درباره بازنگری قانون اساسی گفت: بازنگری قانون اساسی اگر بخواهد طبق اصل ۱۷۷ آن که بازنگری را تعیین کرده، انجام شود اصلا امکان عملی ندارد. در این اصل گفته می‌شود که اولا رهبری باید اصولی را که قرار است بازنگری شود، تعیین کند. دوما دو سوم نمایندگان نیز آن‌ها را تایید کنند و بعد گروهی را تشکیل دهند که آن گروه قانون اساسی را اجرا کند. خب اصلا امکان ندارد که دو سوم نمایندگان مجلس را بتوانیم جمع کنیم و تازه زمانی که بخواهیم قانونی را بازنگری کنیم لازم است هیاتی جمع شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۸۱
نقوی حسینی پذیرای هیچ نوع مذاکره با امریکا نیستیم و در ادامه توی دلش افزود:
مگر اینکه دولت و مجلس دست خودمان باشد و افتخارش بنام خودمان ثبت شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
چهل سال وقت و انرژی و اعتبار و نیروی جوانی و اعصاب و آبروی کشور و مردم در جنگ زرگری دو جناح حاکم از بین رفت و تباه شد و حیف و میل شد
رای بی رای
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
اصلا دو جناح نداریم . هر دو از نظر اسمی متفاوت هستند از نظر تفکر و اداره کشور و ایدولوزیکی و راهبردی و سیاسی و .....هیچ فرقی ندارند ‌. واقعا یک نفر اصلاح طلب و یک نفر اصولگرا یا یا تفکر بین این دو گروه در سه حوزه سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و بین امللی و داخلی تفاوت ها را شرح بده ‌. واقعا سیاست گذاریها را مردم انجام میدهند ؟ با هم ادغام شوند تا به شعور مردم بی احترامی نشود .
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
جناب نقوی که نیمه ماه بی پول نمی شه درد ملت را بفهمه . خیال می کنه داره مقاومت می کنه
اگر با حقوق کارگر زندگی کردی حق داری در باره مذاکره یا مقاومت نظر بدی.
......
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
« . . . . . . . . . . »
............. : ...............
...................................................................
..............
لطفا سکوتم را سانسور نکنید!!!!
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
کاهو 1 کیلو7000 تومان
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خیلی گستاخی !!! تو داری نقوی حسینی و همه کسانی که تشنه خدمت هستند را به قدرت طلبی متهم میکنی !!! افسوس که قدر این نمایندگان دلسوز را مردم ندانستند!
خان محمدعلی اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
جالبه که روحانی دقیقا رفت به دانشگاهی که دانشجویانش درعین تحصیل همزمان حقوق بگیر دولتند و کمی جنب میخوردند از حقوق و مزایا و اینده شغلی هم خبری نبود پس همگی فقط دست به سینه شنوای حرفهای جالب! رییس جمهور بودند و دم نزدند! هههخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اقای نقوی این ویدئو صوتی چیه از شما پخش شده اگر با امریکا صحبت نمکنید مثل اینکه وقت ندارید چون ظاهرا سرتان شلوغ است
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
خان محمد علی . فقط بحث روحانی نیست . همین مطلبی که گفتی در جابی باید سخنرانی میشد که حقوق بگیر بودند و حرف نمیزدند ....... آیا در جاهای دیگر در حین سخنرانی میتوانند حرف بزنند یا نه کسانیکه به عنوان‌معترض پشت تریبون انتقاد میرفتند دست چین شده بودند و مقام مسول خود را برای ان سوال ، پاسخ را اماده بود . خان محمد ؟ شما واقعا هنوز فکر میکنی روحانی از نظر ایده و تفکر و راهکار علمی و سیاسی فرقی با دیگر مقامات کشور دارد ؟ اشتباه میکنی ؟ واقعا اگر یک اختلاف کوچکی در طاهر میبنی ساختگی هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
این دو جناح در ظاهر رقیب و در باطن رفیق هستند و بازنده اصلی مردم بیچاره هستند
خوب درس نخونن بیان داخل کارکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
حلوا شکری عقاب 100 گرم 8000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
قیمت حلوا شکری رو به 124 اطلاع میدادی رسیدگی کنن !!
همین انتخابات است که پدر مردم را در اورده و فقط یک دوره رییس جمهور بیاید و مردم برای دور بعد انتخاب نکنند ان شخص را و کس دیگری بیاید ، دیگر خبری از حرکت های سیاسی در اقتصاد نمی بینیم که از ان سو استفاده کنند و رای جمع کردن و مانند پایین نگه داشتن دستوری نرخ ارز در دور اول ریاست جمهوری و در دور دوم رها کرده چند برابر از نرخ واقعی یا الان هم بنزین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
جان‌مادرتان هر کسی را که انتصاب میکنید انجام دهیید اینقدر انتخابات انتخابات نکنید . برای انتخابات باید لوازم دمکراسی وجود داشته باشد وقتی قدرت احزاب مستقل و مردمی وجود ندارد اینقدر با روح و روان و شعور سیاسی مردم بازی نکنید . خودتان انتخاب کنید خودتان هم جوابگو باشید
این اصلاح طلب ها که اینقدر دنبال مذاکره هستند فقط نصف هزینه و وقت و کارهایی که برای این امریکا خرج می کنند بر روی داخل کار می کردن و ساختارها را عوض می کردن همه ملت دعا گویشان بودن ولی وقتی مدینه فاضله انها غرب باشد ....‌‌
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
داداش نوبت شما هم سه ماه میرسه فقط امیدوارم زیاد تند نرین یکدفعه از سوییس و فندلاند جلو بزنیم. اخه ما عادت به اینهمه پیشرفت نداریم رو دل میکنیم
:)
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
چرا چرت میگی چرا خودتون رو زدید به خواب اینقدر این حرف رو تکرار کردید که خودتون هم باورتون شده شما جماعت انحصار طلب در هیچ صورتی نمی‌گذارید کسی توی مملکت کار کنه این حرفا هم رد گم کردنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بهتر بود که می گفتی : اگر تند روهای اصولگرا در کار مذاکرات سنگ اندازی نمی کردند
و محو اسرائیل نمی گفتند
و اجازه می دادند تا شرکتهای آمریکایی هم بتوانند برای عقد قرار داد تجاری به ایران بیایند
این ظلم آشکار و فلاکت و بدبختی و گرانی و بیکاری و رکود تورمی و تحریم ها را شاهد نبودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
شما اصولگراها که 8 سال دولت موردنظرخودتون و آقاتونو داشتیدبا اون درامد نفت چکارکردید ؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عزیزم كمی مطالعه كنه برات خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
کشور بعد از جنگ تحمیلی دربست در اختیار اصولگراهاست واصلاح طلبها ممنوع التصویر و ممنوع ... هستند نکند روحانی را اصلاح طلب فرض کرده اید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
فکر کن از ۴ تا رییس جمهور بعد جنگ ۳ تای ان از طیف اصلاح طلب ها بودن
چیزی بهنر از این برای کشور نمی توان متصور بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خطاب به۲۲:۱۲
حالا شما که اینقدر عاشق امریکا و تکنولوژی هستی بگو ببینم چرا قبل انقلاب که این ها در ایران بودن فقر و فلاکت و تورم از مملکت می بارید؟!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
22:12
از درامد نفتی 618 میلیارددلاری اون زمان 150 تاش زمان دولت شما آزاد شد و این به غیر نفتیه که فروختن که حدود 400 میلیارده
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
عزیزان زیر این کامنت و یا هرجای دیگه درباره این رییس جمهور و اون رییس جمهور باهم جدا نکنید! تمامی روسای جمهور با شرایط خاص کشور را اداره کردند
درحالیکه مردم اعصاب ندارند.ازیک طرف گرانی ها وازطرف دیگر آنفلونزا وآلودگی هوا واخیرا کیک وکلوچه با قرص وکپسول خواب آورهم به آن اضافه شده حرف زدن از انتخابات برای این مردم از هزارتا......بدتر است.ن
روح الامینی جان انها پنهان نشده اند ممنوع التصویر هستند ولی باز برای اصلاح امور کشور و ایجاد شور انتخاباتی از اندک ابروی باقیمانده هزینه کردند.تازه به ایران تشریف اورده ای؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
موقع انتخابات تز مردم میخواهند با شور و حرترت و با لبخند رای را در صندوق بیندازید که هر کدام یک تیر به دشمن هست . یک نگاهی به تبلیغات تلویزیون بیندازی میفهمی چی میگم . حالا چی شد انتخاب مردم اشتباه بود ؟ بقول نماینده شجاع و دلیر و با سیاست خانم سلحشوری گفته است . کی بود کی بود من نبودم . برید مقصر را پیدا کنید . پرتقال فروش را مردم گم کردند
دیگه این بازی بدون توپ اصلاح طلب لو رفته شماها همان اصول گراها و همان موتلفه ای ها و همان پایداری چی ها هستید که فقط تابلوی اصلاح طلبی دارید بفرمایید در این ۲۰ سال مثلا اصلاح طلبی چه چیزی را مطابق خواست مردم اصلاح کرده اید؟؟؟؟ دقیقا هیچ چیز جز جیب مبارکتان که سهمی از سفره را داشته اید.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
کم لطفی نفرمایید! کمی ریش هایشان را اصلاح کردند و به حالت ته ریش متمایل گشتند! و از چپ دهه شصت به اصلاح طلب دهه هفتاد تغییر نام دادند !!! کم اصلاحی است؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
حال دادی والا همه رو یکی کردی رای باید به شخص باشه نه به حزب و گروه
زندگی زیباست لاکن نه در ایران و جهان سوم
راز بقای ایرانیان قسمت اول سال 1389
رازبقای ایرانیان قسمت دوم سال1391
رازبقای ایرانیان قسمت سوم سال 1396
راز بقای ایرانیان قسمت چهارم سال 1398
راز بقای ایرانیان
زیبا کلام من به شما قول میدهم که پس از انتخاب تندروها اوضاع بدتر بشود
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
یعنی عقب گرد . برگشت به دهه ۶۰ . چند میلیون نفر را دوباره استخدام کنند که در زندگی مردم سرک بکشند که شلوار تنک را کجا بپوشد یا شلوار خیلی گشاد نپوشد . زلف سر چقدر و چگونه آرایش شود . لب ها و چشم ها ارایش غلیظ نباشد . تا اینجا مشکلی نیست مشکل بدتر تفتیش عقیده سر خیابانها هست . کدام جناح هستی . فرزند کی هستی . چند سال سن داری . کجا میری . با کی کار داری . چند کلاس سواد داری . چرا موی سرت بلنده . چرا صورتت را تیغ میزنی . چرا کفشت پاشنه اش بلنده . ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
به جاش زودتر تکلیف مان روشن میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
یا زنگی زنگ یا رومی روم
فردوسی فرمود:


از آغاز باید که دانی درست / سر مایهٔ گوهران از نخست

که یزدان ز ناچیز چیز آفرید / بدان تا توانایی آرد پدید

سرمایهٔ گوهران این چهار / برآورده بی‌رنج و بی‌روزگار

یکی آتشی برشده تابناک / میان آب و باد از بر تیره خاک

نخستین که آتش به جنبش دمید / ز گرمیش پس خشکی آمد پدید

وزان پس ز آرام سردی نمود / ز سردی همان باز تری فزود

چو این چار گوهر به جای آمدند / ز بهر سپنجی سرای آمدند

گهرها یک اندر دگر ساخته / ز هرگونه گردن برافراخته

پدید آمد این گنبد تیزرو / شگفتی نمایندهٔ نوبه‌نو

ابر ده و دو هفت شد کدخدای / گرفتند هر یک سزاوار جای

در بخشش و دادن آمد پدید / ببخشید دانا چنان چون سزید

فلکها یک اندر دگر بسته شد / بجنبید چون کار پیوسته شد

چو دریا و چون کوه و چون دشت و راغ / زمین شد به کردار روشن چراغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
زنده باد
جناب باقی
اقای زیبا کلام یک روزی کل مشکل ایران را در داخل می بیند و یک روزی که فضا مهیا است کل مشکل ایران در عدم ارتباط ایران و امریکا می بیند
یعنی در کار این بشر ماندم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
هر دو تاست عزیز من. هردوتا
تحریم باعث ترک تحصیل می شود؟ خجالت بکشید مگر چند نفر از خارج هزینه دریافت می کنند؟
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بگو مملکت با این همه نفت خجالت نمی کشن حضراتی که این همه پول نفت و خمس . اونوقت باید دانش اموز در مدارس مجانی از بیگانگان مثل گرسنگان افریقا پول بگیرن. یخرده به مداحان کمتر پول بدین .
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
با پول فروش نفت در داخل و بنزین و گازویبل و گاز و اب و برق و تلفن و عوارض و مالیات و بیمه شخص ثالث و انواع بیمه ها میشود کشور را اداره کرد . البته اگر هزینه های اصافی داخلی و خارجی را قطع کرد .
پناهیان امروز دستور العمل جدید برای شورای نگهبان نداشتند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
عجله نکنید چندروز دیگر که رد صلاحیتها را دیدند اگر دوستان رد شدند که محال است شروع میکنند واگر نادوستان رد شدند که خیلی امکان دارد شروع میکنند به مدح وثنا
تا بناک این شش هزار نفر محصل که دارن با پولی که از امریکا میاد بچه های چه کسانی هستن و تو چه مدراسی دارن تحصیل میکنن نکنه این پول هم صرف بچه های بزرگان میشه و ما بی خبریم
اقای زیبا کلام اقای روحانی هم تندروست تندروی به این نیست که خشک مذهب باشی تندروی یعنی تو افکار خودت را فقط قبول داشته باشی و هرکسی جز خودت بکوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
یعنی شما این طور نیستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مثل احمدی نژاد
منم دست همه اونای که برای کاندید نشدن لاریجانی شیرینی پخش کردن از همین می بوسم و میگم دم هم تون گرم زنده باشید خدا قوت
يحتمل ، كريمي قدوسى ، حاجي دليگاني ، سالك ، ذوالنور ، .... و دوستان شيريني دادند . حيف از اقاي لاريجاني .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دلت برای ملت بسوزه که گوشت قربانی شدند
پناهیان به دور از جناح بندی اونم پایداری ؟!! حالا اگر تازه شما را دیده بودیم شاید باور می کردیم
آقای روح الامین عین صداقته اگر کسی تشخیص بدهد فردی در مقطعی درست عمل می کند و حمایتش کند و در مقطعی که ببیند درست عمل نمی کند مخالفش باشد دورویی اینه که در هر شرایطی از یک شخص حمایت بشه و این اشخاص باید جوابگو باشند
اقای نقوی حسینی گفته :امریکا به تعهداتش عمل کند تا به دوران قبل از برجام برگردیم!!!!! قبل از برجام! یعنی سال۹۱ ، یعنی تحریم دارو، تحریم بنزین، صف خرید مرغ یخی، انزوای ورزش کشور، تحریم خطوط هوایی و کشتیرانی و . . . ، یعنی واقعا ایشان ارزوی باز گشت به سال۹۱ را دارند یا می خواهند چنین القا کنند که برجام دستاوردی نداشت؟ امیدوارم نقل قول اشتباه باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
الان که در برجامیم اینا رو نداریم ؟ صف گوشت در همین برچام مگه نبود؟ توقیف کشتی ها مگر نبود؟جالبه که بهترین نتایج المپیک در همون 91 به دست اومد و فوتبال هم با کیروش و والیبال با ولاسکو نتایج خوبی میگرفتن
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
بنظرم منظورش به قبل از خروج از برجام بوده
خخخ در مورد اون خبر فقط میشه خندید
آقای منتجب نیا

شما اول بگو ببینم وقتی امام جماعت مسجد ستارخان بودی چه کار مثبتی انجام دادی که الان داری خط و نشان می کشی برای بقیه

اصلا ما نمیخواهیم رای بدیم
اگه ما نخواهید رای بدهیم کیو باید ببینیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

دست از سر ما بردارید
همه مجلس و صندلی هاش مال خودتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نه اینکه قبلا امثال شماها خیلی رای می دادین خخخخخ
یادم نیست هیچ سالی اینقدر کارهای انتخابات شده باشد و زود ... ناکارامدها از سر مردم دست بکشید . دولت بی کفایت و ناکارامد باعث شده تا با نردبان ان گردن راست کنید ... به انتخابات مجلس رای نمی دهیم. رای بی رای . هر چند تعداد آرا را بالا اعلام می کنید ولی خودتان می فهمید که چند نفر شرکت کرده اند . صدا و سیما نیز در بوق و کرنا نمی تواند شور ایجاد کند ...
وقتی نوبت به مردم میرسد هیچ چیز امکان پذیر نیست اما وقتی نوبت به آقازاده ها میرسد همه چیز امکان پذیر است
خدایا زندگی خودمان را با آقاها همزمان کردی که سوخت و تباه شد زندگی بچه هایمان را هم با آقازده ها که به خاکستر نشست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
بفرمایید اشراف زاده
من از اقتصاد چیزی نمیدانم اما از اقدامات اقتصادی دولت حمایت میکنم چون این اقدامات جلوی رشد بی رویه جمعیت کشور به خصوص در استان های محروم و مناطق حاشیه شهرها را میگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
از اقتصاد چیزی نمیدانی چطور نظر میدی و مسولیت قبول کردی ها ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
همونطور که مسئولان مسیولیت قبول میکنند
خبرها را که می خوانیم یک سفره بزرگ به نظر میرسد که یک سوی آن اصولگراها نشسته اند و یک سوی آن اصلاح طلبان و دعوا فقط بر سر بیشتر خوردن است اگر مردم هم بخواهند لقمه ای بردارند با لنگ و لگد آنها را دور می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
طنز تلخ اما واقعی....
کسی میدنه قیمت باتوم چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
برای خوردن مفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
برو گمرک یکی بخر
جای بسی تاسف داره کودک ایرانی باصدقه بیگانگان درس بخواند
آخه کسی قراره رای بده که شما دعوای لیست و سرلیستی می کنید؟!! همون 20 درصد میرن رای میدن، به قول زیبا کلام یه عده جوان تندرو هم انتخاب میشن
من رای بدهم تا آقازاده در آمریکا درس بخوانند؟ هرگز چنین مباد
سیستم اداری کشور کاملن مافیایی هست و این حتی در پایین ترین سطوح مثل انتخاب یک آبدارچی یا نظافت چی ادارت دولتی هم وجود داره

کشور پر از سلاطین مختلف شده و هر کسی ساز خودش میزنه

سلطان موز، خودرو، دارو، تجهیزات پزشکی، ماشین آلات سنگین، سیگار، خرما و....
من رای بدهم تا آقازاده ها اختلاس کنند؟ هرگز چنین مباد
بحرین شانس بزرگی آورد که از ایران جدا شد وگرنه الان یک ده کوره ای مثل ابوموسی یا بندرعباس و هرمزگان بود.
باید فشار رو از داخل افزایش بدیم و در عین حال اون قدر در انتخابات شرکت کنیم تا از انتخاب میان "بد و بدتر" به انتخاب میان " بد و خوب" و بعد "خوب و خوب تر" برسیم. ما هیچ گزینه ای به جز این نداریم. هر گزینه دیگری دولت و مجلسی چنان تندرو رو بر سرکار می آورد که با روی کار آمدن ترامپ در آن سو بک جنگ تمام عیار راه می اندازند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
مگه جنگ دست دولتهاست؟مردم اینهمه گفتن اقلا یه مامور بزارین دم تنگه این ناو امریکایی که هی میاد و میره گواهینامه مدارک رانندش رو چک کنن اقایون نکردن.شما خیالتون راحت باشه معلوم شد این تند روها فقط لب و دهن هستن.
۱مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
انتخاب بین بد و بدتر؟ تا الان انتخاب بین سرطان و ام اس ه . صعب العلاج و پر زحمت بدون حمایت دولتی و خانمان بر انداز
اگر به من رای بدید اووووووووووووووووونچنان بین مردم کیک و ساندیس مجانی توزیع میکنم که مردم دیگه از کیک و ساندیس زده بشن و علاوه بر این در همه استان ها کارگاه تولید کیک و ساندیس راه اندازی میکنم و توزیع آن را بین مردم رایگان اعلام مینمایم.

من صنعت پیشرفته تولید کیک و ساندیس را ملی خواهم کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اوووووووووووووووووووووووووووووووووونچنان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
کیک با قرص برنج ؟
یا بدون قرص خواب ؟
عجیب بود با اینکه دولت احمدی نژاد دولت بهار بود ولی پرستوها در دولت روحانی از راه رسیدند واقعا مسئولین با هماهنگ نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
چون دوستان شما علاقه به محیط زیست دارن
تحریم که کاغذ پاره بود که، نعمت بود
پس چی شد؟ تا کی ما باید تاوان بدیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
برجام کاغذ پاره بود . تحریم هم‌کاغذ پاره هست . الان هم تهدیدهای دو طرف به نقطه جوش نزدیک شده . یعنی اینقدر با هم کل کل میکنند فقط کافی هست داعش چند تا موشک یا خمپاره به دو تا ناو فرسوده امریکا در خلیج فارس بخوره جنگ تمام عیار شکل خواهد گرفت . بنطرم با این تهدیدهای پی در پی امکان دارد خود امریکا چنین سناریوی را ترتیب بدهد ولی هنوز زود هست
به من رای بدهید تا دوتا آقازاده ام که نتوانستند در کنکور هیچ رشته ای را بیاورند لااقل بفرستم امریکا یک مدرک دکتری بگیرندگناه دارند طفلکی ها .بچه های سالمی هستند فقط یک کم خرفت وکم هوش هستند.انشالله تا میاد این دوره واون دوره نمایندگیم تموم بشه اونها هم درسشون تموم شده و مشغول به کار شدند.خواهش می کنم.
برای ساخت تخت جمشید به کارگران مزد پرداخت شد بر خلاف اهرام مصر
پاسخ ها
m87
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
دوست عزیز تحقیقات جدید نشان میدهد برای ساخت اهرام به اکثر کارگران دست مزد داده میشده
شامپوی مخصوص شستشوی سگ ژرمن .اصل.اصل .آلمان1400000تومان
در خصوص انصراف لاریجانی و توزیع شیرینی توسط بعضی ها باید عرض کنم که در جامعه ما چون هدف، خدمت نیست و بیشتر منفعت طلبی است طبیعی است که برای از میدان بدر رفتن رقیب شیرینی پخش میکنند. دلیل دیگه شیرینی پخش کردن در حقیقت پایان یک انحصار طولانی مدت هست که واقعا مردم خسته شدند از این همه تکرار یک چهره و ندیدن تغییر. که هر دو حالت فاجعه هست برای جامعه.
آیا میدانستید کمک به دیگران، لبخند زدن، ابراز همدردی، قدر دان داشته هی خود بودن باعث بهبود سلامت شما خواهد شد.

برعکس عصبانیت، پرخاشگری، طلبکار بودن از همه و .... باعث افزایش احتمال ابتلای شما به بیماری های مختلف میشه.

متاسفانه عصبانیت، پرخاشگری و احساس طلبکار بودن نسبت به همه در جامعه بسیار گسترده شده و این اتفاق هم از درون خانواده ها و به خصوص آموزش پرورش در وجود مردم نهادینه شده
من رای دادم و اعتراض نکردم
شناسنامه من گواهی است بر این مدعا
که پیاده نظام دشمن نیستم
شناسنامه ام تا دلت بخواهد مهر خورده
من یک شهروند خوبم
جمعه ها رای می دهم
بقیه روزهای هفته تی پا میخورم
من دوباره در آخرین جمعه سال
به پای صندوق رای می روم
شناسنامه به دستی که هنوز نشکسته
ای آقازاده محترم
ای بزرگزاده
ای از تبار ژن های خوب
فرمان بران
تا اجرا کنیم
بردگانیم سر به فرمان نهاده
آقای نقوی صدایش از جای گرم بیرون می آید ؟ برای مشخص شدن گفتگو ،و رابطه با امریکا ، چرا به آرای مردم مراجعه نمیکنید ؟ بقول بنیان گذار نظام اسلامی ایران ، این دعواها برای خدا نیست ؟ این دعواها برای قدرت بیشتر ،و ثروت بیشتر است ؟ آقای نقوی ، خطر روسیه ،و چین ،و انگلیس هزار برابر امریکا میباشد ؟، اگر امریکایی نباشد ، جهان مانند دوران پیش از جنگ‌اول ،و ، دوم جهانی ، بین همین کشورهای روسیه ،و انگلیس ،و فرانسه ،و هلند ،و دانمارک ،، اسپانیا ،و پرتقال ،و چین ،و ژاپن ،و ،آلمان ،و ایتالیا ، تقسیم میگردید ؟، بروید تاریخ را بخوانید ؟ تا درک کنید که امریکا ناجی ملتهای در بند بوده ،و هست ،و خواهد بود ؟،،بقول پدر بزرگم که تعریف میکرد ، در جنگ اول جهانی که روسها ،و عثمانیها ،و انگلیسیها ایران را اشغال کرده بودند ، سالخوهای روسی در روستاها به دنبال ‌،، ماتوشکه ،، یعنی دختران ،و زنان جوان میگشتند ؟،، و اگر امریکا نبود در پایان جنگ دوم جهانی روسها آذربایجان ،و گیلان ،، کردستان را تخلیه نمیکردند ؟ و اگر تقابل نظامی بین ایران ،، امریکا رخ دهد ، این کشور ایران است که ویران میگردد ، نهایت ابنکه ایران . خساراتی به همسایگان جنوبی ،، ایراییل وارد نمایند ، و ملت ایران تباه میشوند ،و برای جند دهه باید غرامت خسارات کشورهای عرب همسایه ،و اسراییل را نیز پرداخت کنیم ؟و تا دهه ها هم نیروی اشغالگر نیابتی امریکا در ایران جا خوش کنند ؟بهترین راه همان مراجعه به آرای مردم ایران است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
تاریخ خوندی به این نتایج رسیدی اگه نمی خوندی چی میشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
جریان قایل صوتی جناب نقوی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
آفرین و هزار آفرین
سیاست ورزی مسؤولین بی کفایت و.1-مرحله اول :نه اینطور نیست.مرحله دوم:به شدت تکذیب می کنم.مرحله سوم:مردم زیاد به این فضای مجازی اعتماد نکنند.مرحله چهارم:بوده ولی نه به این صورت که شما می گویدمرحله پنجم:همکاران ما در وزارتخانه .سازمان در حال جمع آوری مستندات وآمار هستند.مرحله ششم:بله متاسفانه صحت دارد و به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.مثال:شیوع ایدز.آنفلونزا.محصولات تراریخته.ذرت آلوده.کیک با کپسول وقرص مخدر.سهمیه بندی بنزین.و........


این تکذیب اولیه وبعد صحت و واقعیت داشتن بقدری برای مردم بدیهی وجا افتاده که اگر مسؤول مربوط هر حرفی بزند مردم می گویند عکس این گفته درسته است.اگر برای مثال بگوید این درست است مردم می گویند داره دروغ می گه واگر بگوید تکذیب می کنم مردم می گویند صحت دارد.
پناهیان: من عضو جبهه پایداری نیستم_______آقای پناهیان صلاح شخص شما کناره گیری ازسیاست واستغفاراست
اگه توی هیئت رییسه مجلس آینده یه خانم داشته باشیم خیلی خوبه
جناب همتی از طرف جمعی از دلالان .دستت درد نکنه دلار ۱۲و نیم رو ۱۴ فروختیم ؟ فردا یه کم دیگه ارزونتر کن تا خرید داشته باشیم تا برای ژانویه بفروشیم در ضمن دعاگوی تو هم هستیم همیشه همینطور تو بازار دخالت کن ولی قبلش یه ندا بده ؟؟
آقا این پناهیان کیه که عطسه و سرفه هم میکنه،شما خبرش را منتشر می کنید؟
بعد از گرانی بنزین دو تن از مراجع و چند نفر از نمایندگان مجلس یه سخنی یک حرفی و نظری و مخالفتی کردند سپس عقب نشینی سریع انجام‌گرفت . االان دو موصوع هنوز مبهم هست مسولیت گرانی بنزین کیست . ؟ آیا حق اعتراض برسمیت شناخته شده است ؟ . آیا جایی برای اعتراض پیدا کرده اند ؟ شعارها را دولتی ها برای مردم مخالف سیاست ها انتخاب کرده اند . ؟ آیا اعتراض حتما باید صنفی باشد ؟ اعتراض سیاست ها را چگونه میشود انجام داد ؟
بنده به عنوان پجوهشگر برتر و چهره منتخب ماندگار که البته هنوز اسمم در لیست چهره ماندگار ثبت نشده ولی قول داده اند که بشوه. باید به ارزتان برسانم که تحریم همیشه بوده از زمان قابعیل تا زمان حابیل و فامیل آن موقع هم بیل تحریم شده بود.
لذا تحریم یک مشت کاقذ پاره است و ما باید از فرست تحریم استفاده کافی ببریم یعنی همین کاقذ پاره ها را جمع کنیم و آتشبزنیم تا از دود آن ابرِ سیاهی تشکیل شود تا باران خوبی ببارد تا کشاورزی ما رونغ بگیرد و گوجه فراوان کشت شود تا با فروش آن به خارجکی ها دلار بیشتری تهیه کنیم
اینگونه هم تحریم را دور زده ایم هم کشاورزی را رونغ داده ایم و هم بازار ارض و سکه را تثبیت گردانیدنده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خوب بود از لقیه راهکارهای اقتثاد نقاومتی بهتر بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
نعمت یدونه ای
از یاد نمیبرم دو سال پیش را وقتی امریکا از برجام خارج شد برخی اقایان نمی توانستند خوشحالی را در چهره خود پنهان کنند. و سال پیش از انرا که پیروزی ترامپ باعث مسرت شان شده بود !
اقتصاد ما که کلن تعطیله، حداقل بزارید این مردم خودشون ی چیزی در بیارن و اینقدر با مجوزهای بیخود، مالیات و ..... سنگ اندازی نکنید.
سلام . آقای روح الامینی آیا مجلس و دولت 40 ساله مورد تایید شما است اگر چنین است همه مجلسیان و دولتیان 40 سال گزشته باید پنهان شوند
بازار ارز کاملا احساسی و دستوری شده برای رونق دادن به بورس اماتورها وارد این بازار نشوند و به سود بانکی بسنده کنند ؟!!
شورای نگهبان اگه میخاد عدالت رو رعایت کنه یایاید هم مشارکت و هم پایداری رو یا تایید کنه یا رد کنه ؟؟ اگه جناحی رفتار کنه اتش دروزخ در انتظارشان است ؟؟!! دیگه اون دنیا خودی و غیر خودی ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
اگر از دوزخ کسی وحشت داشت و میترسید این وضع کشور و خیابانها و قبرستانها نبود
میگن روحانی عاقلانه تزین کار یعنی استعفا رو انتخاب کرده تا اصولگرایان دولت رو در دست بگیرن و ایران را سوریه کنند ؟؟!!
ما می خوایم با امریکا مذاکره بشه . مگه ما مردم نیستیم ... سانسور نکن ببین چقدر مثبت و منفی میاره . چرا خلاف نظر مردم رفتار می کنید . از جنگ و ستیز خسته شدیم
جناب روحانی بیا و با مردم صادق باش و بگو این افراطیون جه بلایی دارن سر کشور میارن ‌، استعفا بده و خلاص کن هم خودت رو ؟ افراطیون از حالا به بهونه ارزون کردن بنزین کهدر صدد گول زدن مردم و استیضاح رییس جمهورند ؟؟
دلمون تلخند میخواد
پناهیان گفت . من نه عضو چپ هستم و نه راست . چون انعا با صداقت حرف نمیزنند و عصو هیچ گروه سیاسی هم نیستم . سوال ؟ وقتی عضو هیچ‌گروه سیاسی نیستی چگونه در سیاست کارها و حرف های سیاسی میزنی ؟ بهرحال یک ایده اصولگرای داری یا میانه روی یا تند روی یا اصلاح طلبی . اگر هیچکدام نیستی . یعنی کلا از نطام دور هستی . فرافکنی تا کجا . چقدر ؟
تحریم که هیچ اثری نداره
روح الامینی در مورد انتخابات اینده و عبور از جناح بازی گفت کسانیکه که در دوره قبل باعث این دولت و مجلس شدند به جای استعفا باید پاسخگو باشند . سوال ؟ الان جناح اصولگرا در حال رایزنی با طیف های زیر مجموعه خود جهت رسیدن به اجماع هست . از اینکه میگویید فارغ از جناح بازی میخواهید خدمت بکنید فقط یک شعار سیاسی هست . دوم وقتی دولت و مجلس را شورای نگهبان تایید صلاحیت کرده الان خودش هم باید جوابگو باشد . نه نمایندگان مقصر هستند نه وزا و نه دولت . بلکه نهادهای انتصابی باید جوابگوی مردم باشند . بجای پاسخگویی به مردم با این توجیهات کسی پای صندوق اینده گول نمیخورد . اگر قرار باشد همچنان تحریم باشید و هر روز با امریکا و اروپا کر گری جنگ بخوانید و خصوصی سازی را مخالفت کنید و مجلس در راس امور و نطر مردم را نتواند اجرا کند تا زمانی که رییس جمهور رییس دولت بی تفنگ هست این سخنان ارزش سیاسی و گوش دادن نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
درود و هزار درود بر روح پر فتوح شهید محسن روح الامینی که در تظاهرات ۸۸ توسط قاضی مرتضوی به کهریزک منتقل و در اثر شکنجه به شهادت رسید
سال بعد طبق پیش بینی ها خسارت ۵۵ میلیارد دلاری به خاطر تحریمها پیش روی ایرانه، اکثریت مردم موافق رابطه با آکریکا هستند تا جلوی این خسارات گرفته بشه، چرا رفراندوم برگزار نمیکنید؟
چرا ملت از انصراف لاریجانی تاسف بخورند
خدمت بمردم با عصا و ویلچر و زیر بغل گرفتن ؟ بازنشستگی سیاسی سن ندارد ؟
اقای نقوی حسینی وای به روزی که شما با آمریکا کنار بیاید مردم بدبخت خواهند شد امیدواریم شما مقاوم بایستید و مذاکره نکنید چون سرانجامش خیلی خوب است
خدایا یا امکانات فرانسه را به ایران بیاور که بتوانم زندگی کنم یا مرا به فرانسه ببر که بتوانم اعتراض کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خیلی آمین!
امار تلفات جانی گرانی بنزین چند نفر اعلام شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
به نقل از روزنامه جوان .این روزنامه دنبال شفاف سازی کشته شدگان به چه منطوری هست
تحریم‌ها مانع ارسال پول برای لبنان نشه از بیرون به داخل مانعی نداره حالا چند بچه مدرسه نرند چی میشه
آنها برای رفتن لاریجانی شیرینی پخش نکردند برای شکست جریان لابیگری درمجلس شیرینی پخش کردند لابیگری که نتیجه آن همین گرانی بنزین بود و خودش هم فهمید و انصراف داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
تحریم و در پی ان کاهش ارزش ریال و در پی ان به صرفه شدن قاچاق بنزین کشور را مجبور به گران کردن بنزین کرد .
در فرانسه که باز هم خیابانها را معترضین بسته اند در صورتی مسئولان ایران میگویند اکثر معترصین از چشم کور و کر شده اند . سوالم این هست این معترصین با چشم کور و نابینا خیابانها را چگونه تصرف کردند و با یک چشم با چوب تو سر کلاه پلیس میزنند . از کور و لال و کر بعید هست از این جور کارها بکند . اینطور نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
مشکل تو این است خودت کور و کر هستی و قادر به دیدن و شنیدن حقایق نیستی. البته منظورم کور و کر باطنیست. در ضمن خیلی از این به قول تو کور و کرها از تو خیلی داناتر و فهیمتر هستند پس ببند.
نقوی تا دیروز که تحریم ها رو برکت میدوننست و ارزوی خزوج از برجام‌ رو داشت و برای نابودی برحام از هیچ اقدامی کوتاهی نکردن و همراه با نتنیاهو برجام رو سرزنش میکردن ، حالا چی شده به فگر افتادین ترامپ بباد پای مذاکره ؟؟
اگه انتخابات مثل حوزه انتخابیه ما باشه بیشترین افراد ظاهر پسند به مجلس راه پیدا میکنند
نخبه کجا بود....
در میان الواح و گل نوشته هایی که در موزه پارسه 'پاسارگاد در تخت جمشید وجود دارد برای اولین بار در تاریخ بشر به انجام و اجرای پوشش بیمه ای برای کارگران شاغل در تخت جمشید تاکید شده است
همچین در خصوص زنان کارگری که درکاخ شاغل بودند در هنگام زایمان مستمری و جیره و خوراک در نظر گرفته شده بود
در خصوص مردان کارگر نیز دستور داده شده بود هنگام بروز حادثه دولت وظیفه تامین زندگی و معیشت آنها را بر عهده دارد
دوستان عزیز میتوانند ابن واقعیت را از نزدیک در این موزه مشاهده فرمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
هویت ایرانی و تمدن ایرانی در تخت جمشید و پاسارگاد به یادگار ماند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
فکر کن ۲۵۰۰سال قبل و زمانی که اکثر مردم بیسواد بودند و برق و اب لوله کشی و جاده و...نبود منشوری بنویسی که پیشرفته ترین کشور دنیا اون رو نماد حقوق بشر در باستان بدونه .از معدود افتخارات ما ایرانیهاست
آقای زیبا کلام شرم نمی کنید؟ همیشه قبل از انتخابات این حرفها را تکرار می کنید و مردم را گمراه می کنید. حالا که به قول شما یک فرد میانه رو رئیس جمهور است و مجلس هم در اختیار به اصطلاح اعتدالگرایان است چه گلی به سر مردم زدید؟ مشکل امروز مردم معیشت است,بی کاری جوانان است, عدم توانایی جوانان برای ازدواج است, فساد دولتیست, حقوقهای نجومیست و با کمال پوزش خود جناب عالی هستید. دوباره با شعارهای قشنگ و ترساندن مردم از به اصطلاح تندروها مردم را فریب ندهید. شما چطور جواب وجدان خود را می دهید؟ ایران هر جا با اقتدار عمل کرد استعمار عقب کشید و هر جا که ضعف نشان داد تحریمهای ظالمانه بیشتر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خوب شروع کردید اما نتیجه گیریتان خوب نبود.الان هم مثلا داریم ایستادگی میکنیم!!.اگر عقب کشیده بودیم که تحریمها رفع میشد!!!! البته من معنی دیگری برای اقتدار دارم.اقتدار یعنی هیچ پابرهنه ای در سیستان و کردستان و کرمان نباشد.هیچ ایرانی در سفر با کشتی برای پناهندگی به کشور دیگر غرق نشود.پشت در هیچ سفارتخانه خارجی ایرانیان پاسپورت بدست در ارزوی ویزا نباشند.از کره و ژاپن و ترکیه برای کارگری به ایران بیایند نه بر عکس.سرانه خط فقر مانند انگلیس برای هر فرد در امد زیر بیست و هفت هزار دلار باشد. و خلاصه انقدر حساب ذخیره ارزی داشته باشیم که اگر رییس جمهور امریکا مشکل شخصی هم با ایرانیان داشت باز بتوانیم مدت ۸ سال براحتی کشور را اداره کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
آفرین بر نظریات ۲۳۲۵
ایکاش اینطور بشود
که فقط از راه دموکراسی واقعی و بکار گرفتن قدرت در اختیار اکثریت مردم ممکن است و بس
تخت جمشید چگونه و چرا خراب شد . چرا خرابش کردند .
پاسخ ها
رسول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
سلام دوست عزیز این سوالی بود که من از متصدیان امور تخت جمشید پرسیدم در بازدید از این اثار با عظمت تاریخی ،جواب این بود که تخت جمشید در طول قرنها مورد تهاجم اقوام مختلف قرار جرفتی و هر مهاجمی سعی نموده برای محو ان عظمت بخشی از اثار را تخریب کن که البته بلایا و تغییرات اب و هوایی طبیعی نیز تاثیر داشته،
نه مذاکره یعنی چی ؟یعنی کره شمالی و کوبا ؟ مگر کره شمالی بمب اتم نداره . چرا کره شمالی نمیزنه امریکا را نابود کنه ؟
آن خبر ترک تحصیل 6000 دانش آموز.اگر این واقعیت داشته باشد که خرج تحصیل6000 دانش آموز ما را موسسات آمریکایی پرداخت می کرده اند که باید سرمان رابگذاریم بمیریم
ای بابا روز بروز و سال به سال داره بدتر میشه این مملکت چرا
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
چون‌میزان مردم هستند مورد توجه قرار نمیگیرد . بقول احمدی نژاد که پارسال گفته بود قبل از انقلاب میگفتند مردم نمیدانند و بعد از انقلاب هم میگویند مردم نمیدانند و نمیفهمند . میزان قدرت مردم هست
خراسانو‌بدید به پایداری ها
کیشم که دادیم به چینی ها
بوشهر هم که شد مال روس ها
کسی دیگه ای هست سهم نگرفته باشه؟
خجالت نکشید بازم هست
کویر لوت هم میدیم به مردم همیشه در صحنه ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
ویلاهای شمال و کارخانجات هم سهم اصلاح طلبان و اعتدالجی هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
البته کویر لوت صاحب دارد شما بدون مجوز نمی توانی بروی
تابی از پناهیان چه خبر اینجا سرزمین پناهیانها هست ما فقط مهمانیم
من نمی دونم چرا یک عده مطلب را درست نمی خوانند یا مطلب به این سادگی را چرا درک نمی کنند و اظهارنظر می کنند. بابا جان عده از ایرانیان خیر ساکن آمریکا، کانادا و اروپا عهده دار پرداخت هزینه تحصیل تعدادی از کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست یا فرزندان خانواده های تهیدست داخل کشور هستند، حالا به واسطه تحریم، نمی توانند وجوهی که باید بپردازند رل به ایران بفرستند، لذا گفته اند ممکن است این دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل شوند، یکی نوشته خوب بیایند ایران کار کنند، و هرکسی نادانسته اظهار نظری کرده. عزیز من مطلب را درست بخوان بعد اظهار نظر کن.
پناهیان : من عضو پایدار نیستم . من اصلا سیاسی نیستم!!!!
جل الخالق ، آخر زمون شده‌. روز روشن رو میگه
شب تاریک. پناه بر خدا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
دروغ جزو گناهان کبیره است
مانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
شخص ناشناس یعنی واقعاً منظور ایشون رو نفهمیدی از سیاسی نبودن؟
بنازم ضریب هوشی!
اگر مشکلی هم بود با 124 تماس بگیرید
این مدل مملکت داری چیز جدیدی نیست و به نظر من بازهم ادامه داره هر دولتی که میاد تو۴سال اولش همه چی رو تو رکود نگه میداره یا به قول خودش ثبات!!!!تا بتونه برای دور دوم هم رای بیاره اونوقت دیگه مملکت رو به گند میکشه تا جایی که دور اولش روهم جبران کنه'''ما ایرانیها اگه عقل داشته باشیم اولا نباید رای بدیم اگر هم رای دادیم باید هر رییس‌جمهور رو برای یک دوره انتخاب کنیم اونم رییس‌جمهوری که مطلقا مطیع رهبری باشه
کوروش اگر ظالم بود بیانیه اش خط مشی سازمان ملل نمیشد.
اونهایی که مثل من در به اصطلاح انتخابات شرکت نمی کنند لایک کنند اونها هم که شرکت می کنند منفی بگذراند.
اصولگرا، اصلاح طلب، اعتدال همگی به رحمت خدا پیوستند و از همینجا برای هر سه شون فاتحه میفرستیم و براشون طلب آمرزش میکنیم. فاتحمه الصلوات .
در ایران چیزی به نام جناح و حزب وجود ندارد
در عوض ترک تحصيل هموطنانمان چهارصد هزار افغاني را مفت و مجاني داريم سالانه سوادآموزي مي کنيم اين ثروت و سرمايه که مال ملت ايران نيست
تابی انگار خیلی دلت از حاج اقا پناهیان پره ،طرف میگه من توی باند پایداری ها نبوده و نیستم اما شما اول خبرتون میگید ایشون نزدیک به پایداری هاست ،لابد اینم جزو اطلاع رسانی صحیحه دیگه!!!!
تحریم ها هیچ اثری نداره.
تنها راه حل مشکلات اینست که حقوق مزایای وزیران و مدیران و فرزندانشان را فقط برای یک ماه قطع کنند تا بفهمند که مردم عادی چه میکشند...
اول ببین کسی تمایل به رای دادن داره بعد اینجوری تیتر چپ و راست بزن اگر انصاف داری آقایان تابناکی یه تیتر نظر سنجی تو همین سایت بزن : آیا در انتخابات شرکت میکنی ؟
(پناهیان: من عضو جبهه پایداری نیستم)
شاید این مطلب را اگر درمسابقه خنده دار ترین جمله سال شرکت دهند
قطعا بعد ان سخن رئیس جمهوری که اظهار بی اطلاعی کردن
دوم شود
با این عملکرد مجلسیان من شک دارم نخبگان ملت باشند اونهایی که تمام غمشان انتصاب مهره های خود حتی در پایین تر پستها در استانها و شهرستانهای دور دست می باشد .
جنای نقوی حسینی .شما که اهل مذاکره و تعامل نیستید بیخود نماینده شدید کسیکه اهل مذاکره نباشد نباید نماینده شود ..تازه عضو کمیسیون امنیت هم هستید؟؟دوما شما انقدر هم کاره و تصمیم گیر نیستید که دستور میدین مذاکره ا امریکا ممنوع ..
بهتره در انتخابات شر کت نکنیم چون بقول علم الهدی دشمن از طریق انتخاب ما نفوذ می کنه
آقای آرین منش عملکرد آقای لاریجانی و مجلسی ها مملکت را به اینجا کشانده بی خود طرفداری بیجا نکنید لاریجانی
ه گلی به سر این مملکت زده اتفاقا جوانانی تازه نفس و بسیار خوش فکری هستند که بسیار بسیار کارآمد تر شجاع تر و باهوشتر هستند منتها میدان نمی دهند
به روح الامینی باید گفت اگر شجاعت داشتی، اجازه نمی دادی خون پسرت هدر برود.
برای نجات کشور بیشاز این اسیب نزدن به اعتقادات مردم بحث انتخابات زود رس یا دیر رس ریاست جمهوری بعنوان یک مقام تشریفاتی بی مسئولیت منتفی کنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر