بازدید 6640
۱
بازتاب

خلیل‌زاده: آماده عقد قراردادجدید با استراماچونی هستیم!

ما به استراماچونی اعلام کردیم هم موافق این هستیم که قرارداد قبلی به قوت خود باقی بماند و فقط مدت زمان آن، یک سال کاهش یابد و هم قرارداد جدیدی را با مدت زمان یک ساله با او ببندیم
کد خبر: ۹۴۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱ 13 December 2019

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید مشاور این باشگاه عازم ایتالیا شده تا درباره عقد قرارداد جدید با سرمربی ایتالیایی مذاکره کند.

به گزارش تابناک ورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست موقت باشگاه استقلال در خصوص مراحل بازگشت استراماچونی گفت: این چند روز مراحل سختی را پشت سر گذاشتیم. با کمک سرکنسولگر ترکیه، معاون وزیر خارجه و پیگیری شدید وزارت ورزش و جوانان، مبلغی که حدود ۱۰۸ هزار یورو بود را به سفارت ایران در ایتالیا منتقل کردیم و قرار است او یک حساب در ایتالیا باز کند تا این مبلغ به صورت چک در اختیار او قرار بگیرد و استراماچونی این مبلغ را وصول کند.

خلیل‌زاده ادامه داد: ایشان متاسفانه آمادگی این را نداشت که از شرکت‌های قانونی خارجی پول به حساب او واریز شود و می‌خواست کار‌ها به صورت قانونی انجام شود که به دلیل تحریم‌های آمریکا، این برای باشگاه استقلال و به طور کلی، طرف‌های ایرانی قرارداد‌ها کمی سخت است.

خلیل‌زاده: آماده عقد قراردادجدید با استراماچونی هستیم!

وی درباره حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال در دیدار با شاهین بوشهر گفت: امیدواریم که این اتفاق بیفتد. ما تمام تلاش مان را انجام دادیم و حتی علی سلطانی، مشاور باشگاه در حال سفر به رم است تا درباره قرارداد فسخ شده این مربی ایتالیایی صحبت کند. ما به استراماچونی اعلام کردیم هم موافق این هستیم که قرارداد قبلی به قوت خود باقی بماند و فقط مدت زمان آن، یک سال کاهش یابد و هم قرارداد جدیدی را با مدت زمان یک ساله با او ببندیم. ما هرچه در توان داشتیم برای بازگشت استراماچونی انجام دادیم و تمام سعی خود را هم خواهیم کرد تا او هر چه زودتر به ایران برگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
متاسفم
این مدیران دولتی پول این مملکت رو همینطور بیرون می ریزند اگر قبلا قرارداد بستید حالا چرا می خواهید مجددا قرارداد ببندید . جمع کنید این بساطو.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر