بازدید 17593
۳
نماینده تهران در گفت‌وگو با «تابناک» مطرح کرد؛

برخی عوامل وزارت ورزش غیرصادقانه عمل می‌کنند/ وزارت ورزش، پشت پرده‌های زیادی دارد که هنوز رسانه‌ای نشده اند

به نظر می‌رسد، هم در مدیریت فعلی تیم ملی و نحوه قرارداد بستن با ویلموتس و هم در نحوه همکاری با سرمربی تیم استقلال بد عمل شده است. من در همین رابطه با برخی عوامل وزارت ورزش صحبت کردم و احساس می‌کنم رفتار آن‌ها غیرصادقانه و غیرشفاف است؛ حتماً استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا خواهم کرد.
کد خبر: ۹۴۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 11 December 2019
در تیم اقتصادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، هماهنگی نبود/ دولت حاضر نیست از سیاست‌های غلط اقتصادی دست برداردروز گذشته، یک نماینده مجلس شورای اسلامی از درخواست سی نماینده برای استیضاح وزیر ورزش به دلیل اتلاف منابع مالی در تیم ملی فوتبال کشورمان و همچنین تیم باشگاهی استقلال خبر داد.

به گزارش «تابناک»؛ عبدالکریم حسین‌زاده در این باره گفت: سوء‌مدیریت منجر به اتلاف گسترده منابع مالی کشور و ضربه به اعتبار بین‌المللی در اداره تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله دلایل این استیضاح است، چون قرارداد سه میلیون یورویی ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی کشورمان و فسخ یک طرفه قرارداد از سوی او، اسباب زیر سوال رفتن ورزش کشورمان شد.

محور دوم این استیضاح، سوء‌مدیریت و اتلاف منابع مالی در اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و با توجه به این‌که وزیر ورزش رئیس مجمع عمومی هر دو باشگاه است، در صورت عدم ساماندهی باشگاه استقلال، روند سوءمدیریت در این باشگاه متوقف نخواهد شد.

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم هم در خصوص تشکیل کمیته‌ای در مجمع نمایندگان تهران با هدف بررسی مشکلات دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به «تابناک» گفت: پس از نامه‌های متعددی که از طرف هواداران پرسپولیس و مخصوصاً استقلال به آقای عارف نوشته شد، ایشان بنا را بر تشکیل کمیته‌ای در مجمع نمایندگان تهران برای بررسی مشکلات این دو باشگاه محبوب گذاشتند و بنده هم به عنوان مسئول این کمیته انتخاب شدم.

وی افزود: مدتی است، فعالیت این کمیته شروع شده، اما بنا به ملاحظاتی تا امروز خیلی موضوع را رسانه‌ای نکردیم. دو، سه هفته‌ای است که ارزیابی کارشناسی خود را در این باره آغاز کردیم و در همین تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که مدیریت وزرات ورزش قابل قبول نیست، زیرا وزارتخانه مداخلات زیادی در امور این دو باشگاه دارد و از طرفی، تکلیف قانونی‌اش ـ که قرار بود تا شهریور امسال واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شد ـ عملیاتی نکرد؛ هرچند قول دادند تا آخر امسال این اتفاق بیفتد.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اکنون همه تلاش ما در این کمیته بر این است که از بُعد نظارتی موضوع را دنبال کنیم و اصلاً نمی‌خواهیم کمیته درگیر کار اجرایی شود. ما نماینده مردم هستیم و تا جایی که امکان دارد، می‌باید به سیستم اداره این دو باشگاه پرطرفدار کمک کنیم. ما باید صدای هواداران این دو باشگاه باشیم، مخصوصاً وقتی آن‌ها از ما خواستند مشکلات را بررسی کنیم.

صادقی اظهار داشت: در حال حاضر این کمیته جلساتی را با بدنه کارشناسی مسلط به اوضاع این دو باشگاه داشته و بنا داریم به تدریج با مدیران ارشد وزارت ورزش هم جلسه داشته باشیم. در ادامه به دنبال این خواهیم بود که جلسه‌ای را با حضور دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس و وزیر ورزش و جوانان داشته باشیم تا موضوعات دقیق‌تر مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه یادآور شد: به نظر می‌رسد هم در مدیریت فعلی تیم ملی و نحوه قرارداد بستن با ویلموتس و هم در نحوه همکاری با سرمربی تیم استقلال بد عمل شده است. من در همین رابطه با برخی عوامل وزارت ورزش صحبت کردم و احساس می‌کنم رفتار آن‌ها غیرصادقانه و غیرشفاف است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس، با اشاره به اینکه حتماً استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا خواهد کرد، گفت: انتقاد به وزیر ورزش و جوانان ابعاد زیادی دارد، اما اوضاع و احوال تیم ملی و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس موضوع را برجسته‌تر کرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳
کاش هر کی حرف می زد شفاف شفاف حرف نمی زد نمی زاشتن دهن باز کنه، همه مملکت مجهوله
کلا همه چی تو ایران پشت پرده است و جلو پرده چیزی نیست . ورزشمون هم مثل بقیه چیزامون . یه کلمه " در این برهه " رو انداختند دهنشون پشت پرده به فساد مشغولند .
اسم چپاول بیت المال رو میگذارید غیر صادقانه؟؟؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی