بازدید 7951
۱
پرسپولیس دقایق آخر زیر توپ می‌زد

مجیدجلالی: این جدول را پاره می‌کنم!

وقتی بازی کاملا قفل بود، فقط یک بازیکن کلیدی می‌توانست تاثیر بگذارد. فرق ما این بود که پرسپولیس بازیکن کلیدی داشت. حریف با یک موقعیت به ما ۲ گل زد. داستان ما تکراری شده
کد خبر: ۹۴۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 10 December 2019

سرمربی گل‌گهر که در ورزشگاه آزادی سیستم دفاعی کامل انتخاب کرده بود، می‌گوید تیمش مقابل پرسپولیس بدشانس بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی سرمربی گل‌گهر پس از شکست ۲ بر یک تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: فکر می‌کنم می‌توانستیم بازنده نباشیم. وقتی بازی کاملا قفل بود، فقط یک بازیکن کلیدی می‌توانست تاثیر بگذارد. فرق ما این بود که پرسپولیس بازیکن کلیدی داشت. حریف با یک موقعیت به ما ۲ گل زد. داستان ما تکراری شده است که پیشرفت خود را نشان می‌دهیم، اما به خاطر اشتباهات کوچک و مقطعی شکست می‌خوریم. هنوز نمی‌دانم چرا گل اول را خوردیم. می‌توانستیم بازنده نباشیم.

او افزود: اعداد و ارقام جدول باعث می‌شود اشتباهات بچه‌گانه انجام دهیم. در دیدار با شهرخودرو، نفت مسجدسلیمان یا حتی بازی امروز را باید می‌بردیم. جلسه بعد می‌خواهم جدول بزرگ لیگ را به بازیکنانم نشان دهم و سپس پاره کنم تا نشان دهم که اعداد را باید کنار گذاشت.

او در خصوص برزای گفت: وقتی بازیکنی در این استادیوم بازی می‌کند، باید حرفه‌ای‌تر باشد. بازیکن حریف او را تحریک کرد، اما نباید برزای واکنش نشان می‌داد. در زمانی که تلف شد ما می‌توانستیم بیشتر حمله کنیم، اما برزای کاری کرد که هم وقت برای ما رفت و هم بازی بعد او را نداریم؛ آن هم درست در دقایقی که پرسپولیس زیر توپ می‌زد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
واقعا بازی را دیدم. اگر از گل ها بگذریم گل گهر تیم بازنده نبود. واقعا بدشانس بود.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی