بازدید 6217
بازگشت قهرمان سه دوره لیگ به کورس قهرمانی

پرسپولیس ۲ - گل‌گهر ۱ ؛ قرمز به سپاهان رسید و به آبی چسبید

سرخپوشان پایتخت با هدایت کالدرون از توقف دسته جمعی رقبای بالاجدولی نهایت استفاده را برد و با برتری ۲ بر یک مقابل تیم دفاعی مجید جلالی موفق شد با سپاهان هم امتیاز شود و در حالی که یک بازی کمتر از استقلال انجام داده، به یک امتیازی صدرنشین برسد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ 10 December 2019

تیم پرسپولیس در دیداری فشرده و نه چندان آسان از سد تیم پایین جدولی گل‌گهر سیرجان عبور کرد تا به زحمت در مسیر صدرنشینی قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرخپوشان پایتخت با هدایت کالدرون از توقف دسته جمعی رقبای بالاجدولی نهایت استفاده را برد و با برتری ۲ بر یک مقابل تیم دفاعی مجید جلالی موفق شد با سپاهان هم امتیاز شود و در حالی که یک بازی کمتر از استقلال انجام داده، به یک امتیازی صدرنشین برسد. 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع‌خواه، مهدی ترابی، بشار رسن (۸۴ - مهدی عبدی)، وحید امیری (۶۶ - فرشاد احمدزاده) و علی علیپور.

سرمربی: گابریل کالدرون

ترکیب گل‌گهر: میلاد فراهانی، علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، حسام پورهاشم، یوسف وکیا (۸۵ - مهرداد بایرامی)، امین پورعلی، مهرداد عبدی (۸۵ - محسن طرهانی)، بهنام برزای، رضا محمودآبادی (۷۰ - علی قربانخانی) و پیمان رنجبری.

لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس به سپاهان و یک قدمی استقلال رسید

سرمربی: مجید جلالی

پرسپولیس با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و بعد از استقلال ۲۶ امتیازی و سپاهان ۲۵ امتیازی به دلیل تفاضل گل در رده سوم جدول ایستاد. این در حالی است که پرسپولیس و سپاهان یک بازی کمتر نسبت به استقلال دارند.

پس از ۴۵ دقیقه بدون گل، شوت دیدنی و فوق العاده ترابی از راه رسید تا قفل دروازه گل‌گهر شکسته شود. در ادامه نوبت به علیپور رسید تا حرکت او با اشتباه عبداله حسینی مدافع حریف وارد دروازه این تیم شود. در ادامه حملات سیرجانی‌ها بیشتر شد و ابراهیمی در دقیقه ۸۸ یکی از گل‌ها را جبران کرد تا بازی ۲ بر یک به سود پرسپولیس شود. ضمن اینکه بهنام برزای بازیکن سابق استقلال و فعلی گل گهر بازهم مقابل پرسپولیس خبرساز شد و در دقیقه ۹۴ با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد. پرسپولیس با این برد، ۲۵ امتیازی شد و در مکان سوم ایستاد. گل گهر هم در جایگاه پانزدهم باقی ماند.

برزای که سابقه حضور در استقلال را دارد از اواسط نیمه دوم در درگیری لفظی با بازیکنان حریف از سوی اشکان خورشیدی دوبار جریمه و در نهایت از زمین بازی اخراج شد تا مسابقه بعدی تیمش را هم از دست بدهد. اتفاقی که موجب خشم شدید مجید جلالی شد.

 

شرح گل‌ها:

پرسپولیس ۱ گل گهر ۰ (دقیقه ۵۲، مهدی ترابی): حرکت پا به توپ مهدی ترابی با سوپرشوت وی او ادامه یافت و در نهایت تبدیل به گلی دیدنی شد. شوت هافبک موثر پرسپولیسی‌ها بالاتر از دست دروازه بان از بالاترین نقطه سه کنج چپ دروازه گل گهری‌ها تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۲ گل گهر ۰ (دقیقه ۸۰، گل به خودی): حرکت هجومی پرسپولیسی‌ها در این دقیقه با پاس به موقع مهدی ترابی ادامه یافت و علی علیپور که تنها دروازه بان گل گهری‌ها را روبرو خود می‌دید و در حالی که تصور می‌شد وی توپ را به دروازه این تیم بزند با ارسالی کوتاه قصد داشت تا دیگر بازیکن پرسپولیس را صاحب توپ کند، اما برخورد این توپ به پای عبداله حسینی، مدافع حریف وارد دروازه شد.

پرسپولیس ۲ گل گهر ۱ (دقیقه ۸۹، علیرضا ابراهیمی): در حالی که سرخ پوشان با خیال راحت تری نسبت به بازیکنان حریف بازی می‌کردند ارسالی دقیق روی دروازه این تیم با ضربه سر دیدنی مدافع پیش تاخته گل گهری‌ها یعنی علیرضا ابراهیمی دروازه بیرانوند را باز کرد.

 

ترابی تک ستاره امید پرسپولیس در آسمان لیگ نوزدهم

مهدی ترابی در دیدار مقابل گل گهر ششمین گل فصل را به نام خودش ثبت کرد تا بار دیگر عصای دست کالدرون و تیم پرسپولیس بشود. سوپرگلی که سد محکم میهمان به لاک دفاعی رفته را باز کرد. البته این تنها تاثیر مستقیم ترابی روی سه امتیاز پرسپولیسی ها نبود و او پاس گل دوم بازی که البته با اشتباه عبدالله حسینی گل به خودی شد را نیز ارسال کرده بود که مثل بازی های اخیر سرخپوشان ویژه ترین چهره تیمش و البته بازی باشد.

 

دقیقه ۲: ارسال از سمت چپ توسط محمد انصاری به روی دروازه گل‌گهر ضربه سر علی علیپور را به دنبال داشت که ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۲۸: بازی بسته گل‌گهر سیرجان موقعیتی را به پرسپولیس نمی‌داد تا شاهد بازی سردی باشیم، اما یک ضربه ایستگاهی و ارسال آن روی دروازه می‌توانست دومین موقعیت نصفه و نیمه را روی دروازه میهمان ایجاد کند که مدافعان گل‌گهر توپ را دور کردند.

دقیقه ۳۰: شوت سنگین و غافلگیرکننده محمد انصاری از راه دور به سمت دروازه گل‌گهر واکنش میلاد فراهانی را به دنبال داشت تا یک کرنر نصیب پرسپولیس شود.

دقیقه ۴۸: توپ در محوطه جریمه به احمد نوراللهی رسید که شوت سرکش این بازیکن پس از برخورد به مدافع گل‌گهر راهی کرنر شد.

دقیقه ۸۲: مهدی ترابی در نبرد با مدافعان گل‌گهر صاحب موقعیت در محوطه جریمه این تیم شد که ضربه‌اش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: بهنام برزای از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴+۹۰: شجاع خلیل‌زاده و علیرضا ابراهیمی کارت زرد گرفتند. همچنین بهنام برزای از گل‌گهر بخاطر اعتراض شدید با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی