بازدید 13845
لابد شیخ سلمان و قاضی CAS هم پرسپولیسی بودند

انصاری‌فرد: کلِ دولت از استقلال حمایت می‌کند

پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و با بازیکنانی مثل طاهرخانی، آدام همتی و حسین‌پور توانسته به فینال آسیا برود و در این مسیر با بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی رقابت کند. شیخ سلمان هم پرسپولیسی بوده که پرسپولیس به فینال آسیا رفته؟ یعنی قاضی CAS هم پرسپولیسی بوده که به سود ما رای داده است؟
کد خبر: ۹۴۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷ 10 December 2019

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها تا دچار مشکل می‌شوند می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی است در حالی اکنون تمام دولت از آن‌ها حمایت می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل پرسپولیس درمورد اظهارات برخی هواداران و پیشکسوتان استقلال درباره باشگاه پرسپولیس پس از فسخ قرارداد استراماچونی اظهار داشت: هواداران زیادی به ما پیام دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنیم. یک مربی با هر رزومه‌ای به استقلال آمده و حالا رفته است. هواداران استقلال هم ناراحت هستند و حق دارند، اما رفتن او چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ پرسپولیس چه گناهی دارد؟ کالدرون هم بابت مسائل مالی مشکل دارد و ما ۱۱۲ هزار دلار او را پرداخت نکرده‌ایم. ما چه زمانی درباره استقلال صحبت کردیم؟

«اگر مشکلی بوده، خودمان حل کردیم و گردن کسی نینداختیم.» انصاری‌فرد ضمن بیان این جمله گفت: چرا هواداران، پیشکسوتان و مدیران استقلال به هر مشکلی که می‌خورند، از پرسپولیس مایه می‌گذارند؟ هجمه زیادی روی پرسپولیس است. شما حکم‌های صادره کمیته انضباطی و اشتباهات داوری علیه ما را ببینید. در چند سال اخیر چقدر از اشتباهات داوری ضرر کردیم؟ چرا گناه مشکلات خود را گردن پرسپولیس می‌اندازید؟ آن وقت می‌گویند پرسپولیس تیم دولتی است.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده توسط دولتی‌ها برای بازگرداندن سرمربی آبی‌پوشان عنوان کرد: در روز‌های اخیر از وزیر ورزش، وزارت خارجه و معاون این وزارتخانه دنبال استراماچونی افتاده‌اند که او را برگردانند. سه ماه پیش این اتفاق برای برانکو افتاد، اما چنین کار‌هایی انجام نشد. عراقچی که می‌گفتند پرسپولیسی است، دنبال کار استقلال است. اگر پرسپولیس مورد حمایت دولت بود، برای سفر به ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا مجبور نبود در سه کشور توقف کند و از مسیری طولانی به ایران نمی‌آمد.

انصاری‌فرد: کلِ دولت از استقلال حمایت می‌کند

انصاری‌فرد با بیان اینکه پرسپولیس در نهایت سلامت و صلابت هفت قهرمانی به دست آورد و کسی نمی‌گوید این قهرمانی‌ها مشکل داشت، خاطرنشان کرد: اینگونه نبود که بگویند کمیته انضباطی به ما سخت نگرفت و از داوری سود برده باشیم. تا زمانی که تحلیل‌های نادرستی درخصوص پرسپولیس دارید، وضعیت استقلال همین است. وقتی پرسپولیس موفق بوده و استقلال موفق نبوده، این موضوع را تجزیه کنید و به راهکار مناسب برسید. چرا این‌ها را گردن پرسپولیس می‌اندازید؟

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم بوده و با بازیکنانی مثل طاهرخانی، آدام همتی و حسین‌پور توانسته به فینال آسیا برود و در این مسیر با بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و گابی رقابت کند. شیخ سلمان هم پرسپولیسی بوده که پرسپولیس به فینال آسیا رفته است؟ استقلال به ترکیه رفته و در سوپرجام شرکت نکرده و پرسپولیس قهرمان معرفی شده، یعنی قاضی CAS هم پرسپولیسی بوده که به سود ما رای داده است؟ پرسپولیس آنقدر مظلوم واقع شده که این کار‌ها علیه‌اش صورت می‌گیرد.

انصاری‌فرد ادامه داد: در فصل اولی که برانکو آمد، پرسپولیس به دلیل تفاضل گل قهرمان نشد و دیدید در آن فصل چه اتفاقاتی از سوی داوری رخ داد. همیشه سعی کرده‌ایم قداست داوری را حفظ کنیم و از آن‌ها تقدیر کرده‌ایم، اما هوادار ما آن سال گریه کرد و ناراحت شد. در همین بحث مدیریت ببینید استقلال چقدر تغییرات داشته و پرسپولیس چقدر. ثبات مدیریت در استقلال بیشتر بوده، اما پرسپولیس توانسته موفق‌تر باشد. علاوه بر این شما هزینه‌های کادر فنی استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنید، همین طور بازیکنان خارجی دو تیم را باهم مقایسه کنید و ببینید استقلال چقدر از امتیازات پولی برخوردار بوده و پرسپولیس چقدر. روز اولی که به باشگاه پرسپولیس آمدم سلطانی‌فر به من گفت: نمی‌توانیم هیچ کمکی کنیم، اما الان ببینید به استقلال چقدر کمک می‌شود، آن وقت به پرسپولیس پول نمی‌رسد.

وی درباره اینکه پرسپولیس همیشه از لحاظ زمین تمرین و سایر امکانات مشکل داشته است، یادآور شد: الان ما یک ورزشگاه داریم (شهید کاظمی) و استقلال هم یک ورزشگاه دارد (امام رضا (ع) علاوه بر این استقلال کمپ ناصر حجازی را هم در اختیار دارد، اما ما ورزشگاه درفشی‌فر را اجاره داده‌ایم و نمی‌توانیم ار آن استفاده کنیم. صحبتی با هواداران استقلال دارم؛ با این دعوا‌ها و اینکه پیشکسوتان علیه هم صحبت می‌کنند، بقیه سود می‌برند و دارند در ناز و نعمت از این شرایط استفاده می‌کنند. ما هیچ‌وقت از استقلال حرف نزدیم و نمی‌خواهیم مشکلات‌مان را گردن کسی بیندازیم، اما استقلالی‌ها هروقت به مشکل می‌خوردند می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: وزیر ورزش به خاطر دفاع از حقوق استقلال به مقرر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت، اما پرسپولیس نیازی به این کار‌ها ندارد. پرسپولیس چه گناهی کرده است؟ بهتر است خوب تحقیق کنند تا دلیل موفقیت‌های پرسپولیس را بدانند. هواداران استقلال پای تیم‌شان هستند و می‌دانم مثل هواداران ما که در برد و باخت با تیم هستند، همکاری می‌کنند. پرسپولیس ۹ سال موفقیت نداشت، اما هواداران پشت تیم‌شان ایستادند و نتیجه آن را با نایب قهرمانی آسیا و ۳ قهرمانی لیگ برتر گرفتند.

انصاری‌فرد با اشاره به اینکه کالدرون نیز از پرسپولیس طلب دارد، عنوان کرد: کالدرون از ما پول می‌خواهد، ولی تیم را ترک نکرده است. برانکو ۱۱ ماه از ما طلب داشت و نرفت، اما الان اینقدر جنجال و هیاهو برای رفتن استراماچونی به راه افتاده است. الان کل دولت از استقلال حمایت می‌کنند، اما بازهم می‌گویند روحانی برای موضوع طارمی به ترکیه سفر کرده است! این در حالی است که سفر‌ها و برنامه‌های رئیس جمهور از یک سال قبل برنامه‌ریزی می‌شود، مگر روحانی بیکار است برای طارمی به ترکیه برود؟! آن وقت می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی است در حالی که ما هیچ امکاناتی از دولت نگرفته‌ایم؛ فقط چند قرارداد اسپانسری بسته‌ایم و توانستیم مدیریت کنیم. سرمربی استقلال می‌رود، ما چه گناهی داریم؟

وی با بیان اینکه باید ۱۱۴ هزار دلار به کالدرون پرداخت کنیم، گفت: سعی می‌کنیم برای این پرداخت تامین مالی کنیم تا دغدغه‌ها برطرف شود. از هواداران پرسپولیس می‌خواهم مثل همیشه با کمال آرامش از تیم حمایت کنند و پیشکسوتان نیز بیشتر تیم را تشویق کنند تا مسیر موفقیت‌ها را ادامه دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۷
فرافکنی به این می گن از وضعیت استقلال مشخصه چقدر حمایت میشه ازش آقای همیشه شاکی
چطور این فرد که از رفقای هدایتی است اصلا مدیر عامل شده؟
بلسلام ورزشگاه کاظمی با ورزشگاهی که به استقلال واگدار شده قابل مقایسه نیست ضمن اینکه شما هم با فتحی دست نشانده قابل مقایسه نیستی و خیلی چیزای دیگه که خودتون میدونید و وزیر نامحترم
احسنت، دوست داریم مدیر عامل.
ارحام صدر می گفت پدر من برای پیشرفت تئاتر در اومد ؛ ولی همه میگن وحدت!
با سلام خدمت تمام هواداران با شعور تیم های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس.ما طرفدارهای پرسپولیس خدا شاهده از وضعیت تیم رقیبمون خوشحال نیستیم.چون این رقابته که شور و شر و بین ما گرم میکنه. بنابراین فکر نکنید ما از شرایط شما خوشحال مییشیم برادر و خواهرای فوتبالیمون
التماس دعا.......دروغ هرچی بزرگتر باشه احنمالا باورش راحتتره از دید ایشون....
عموحسن یادت رفته روزایی که فدراسیون و وزیر بازی کرده و نکرده واستون جام اسنپی و قالپاقی میفرستادن و باهر بازی چارجانبه یه حلبی نثارتون میکردن و داورا برای دراوردن بازیتون هر جنقولکی بلد بودن میکردن...
سکوت
اینکه الان تمام دولت بقول شما دنبال کار استقلال هستند بخاطر این هست که میدونن خرابکاری که وزیر ورزش با انتصاب مدیران نالایق کرده دیگه ممکنه کار رو بجای باریک برسونه .
زمان جبارف و تیام و حسینی و امید ابراهیمی که مدیریت وقت گذاشتن بره بخاطر چی بود ؟ غیر از بی کفایتی مدیران وقت استقلال که همین وزیر انتخاب کرد ؟
چرا ؟ چون خودتون میدونستید اون استقلال رو نمی تونستید ببرید و نبردید . در رویای قهرمانی آسیا بودید ولی ممکن بود استقلال مانعتون بشه در مراحل بالاتر . پس راه تضعیف استقلال پیاده شد .
خیلی این آدم وقیحه
رسپولیس تیم حکومتی است با کمک حکومت جام اسنپی میگیره
پینوکیو کجایی؟ یادت بخیر …
خیلی جالبه از اشتباهات داوری میگه، خیلی هم فوتبال تمیز هم بازی میکنید!! جمع کن تیمی را که روی کاکل حسین هدایتی دولابی می‌چرخه را
خب هر دوتاتون تیم حکومتی هستید که در مواقع بحران از جیب کل مردم ایران می خورید.
آقای انصاری فر نه اینکه از شما حمایت نمیشه.
ما که چیزی نگفتیم.آخه چقدر پرسپولیس مظلومه.دلم سوخت
خخخخ!!! چی زدی انصار جون!!! کاملا پیداست که کی جکومتیه!
اقای انصاری فر مذاکره خاتمی و امیر قطر برای کدوم تیم بود . یا داستان طارمی که روحانی با اردوغان برای کدوم تیم صحبت کرد؟ البته مدیر عامل شدن خودتون رو هم فراموش نکنید. خیلی ساده اگه واقعا کمک وجود داشت که به اینجا نمیرسد. مساله طرفداری از یک تیم خاص نیست بلکه مدیریت سیستم هست که منجر به یک ابروریزی تمام و عیار بین المللی شد.
اون موقعي كه بايد حمايت كنن نكردند دادا.
چه فایده که تمام فدراسیون و داورها پشت پرسپولیسو و سپاهان هستن
اقای انصاری فرد شما مدیران دولتی هستین همکاران شما در استقلال مشکلات بزرگی رو برای مربی بوجود اوردن
پس وظیفه ی دولت می باشد
لطفا مغلطه کاری نفرمائید
ضمناً جریان طارمی رو حتما مرور کن
ایشان اگر راشت می گوید بیلان و گزارش مالی پرسپولیس را مشخص کند و استقلال هم همینطور تا معلوم شود در این دو تیم چقدر بودجه صرف شده است ..حرف الکی زدن هنر نیست ..
واقعا آقای انصاری فرد حیا نمی کند این چنین حرفی می زند . ایشان فرار رو به جلو می کند
یادش بخیر یک زمانی یک برنامه ای بود اسمش ۹۰ بود نشست آمار تیمهایی که از داوری سود بردند رو دراورد وقتی نشون داد پرسپولیس و سپاهان سود بردن نفهمیدیم چی شد فقط دیگه ۹۰ نبود
وزیر ورزش هم حتما به استقلال کمک میکنه اصلا به خاطر فشار کمکهاش بود ستاره ها هر سال فرار کردن الان هم مربیش گذاشت رفت نتونستن اینهمه محبت رو تحمل کنن
پرسپولیس هم مظلوم واقع شده البته فقط استقلال بهش حسودی نمیکنه همه شهرها از زور حسادت با سنگ و چوب کیلومترها به پیشوازش میرن
در آخر هم خدا استقلال رو لعنت کنه که باعث شد پرسپولیس به خاطر جعل توسط فیفا محکوم بشه ( البته کمیته انضباطی ما با نظر فیفا به شدت مخالفت کرد )
نگران نباش كل بودجه مال شما دو تيم ملوس پايتخت است بعدي شمايي
برید یه نگاه ریز به بودجه پرسپولیس نسبت به استقلال کنید بعد از این چرت و پرت ها بنویسید. استقلال اگه حکومتی بود، با اختلاف ۳۰ امتیاز بیشتر از پرسپولیس، در صدر جدول بود. لطفا شایعه سازی نکنید.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی