بازدید 6976
۳

بیرانوند برای قسط حقوق کالدرون ۸۰ هزاردلار قرض داد

کد خبر: ۹۴۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 10 December 2019

دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید اگر مدیران این باشگاه برای تامین مطالبات سرمربی تیم‌شان مشکل داشته باشند حاضر است بخشی از پول کالدرون را به باشگاه قرض بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از جدایی آندره‌آ استراماچونی از استقلال به خاطر دریافت نکردن مطالبات مالی‌اش، این نگرانی در بین هواداران پرسپولیس ایجاد شد که شاید کالدرون نیز که حالا ۱۱۰ هزار دلار از قسط اولش طلبکار است به خاطر دریافت نکردن مطالباتش پرسپولیس را ترک کند. در همین رابطه حتی محمدحسن انصاری‌فرد به ایسنا گفته است پرسپولیسی‌ها باید ۱۱۰ هزار دلار طی چند روز آینده به سرمربی تیم‌شان پرداخت کنند تا نگرانی‌ها برطرف شود. البته سرمربی پرسپولیس هم در آخرین اظهار نظر خود درباره این موضوع پایان نیم فصل را به عنوان مهلت نهایی برای حل مشکلات مالی‌اش تعیین کرده است.

در همین رابطه علیرضا بیرانوند عنوان کرد: ما اجازه نمی‌دهیم سرمربی تیم‌مان به خاطر مشکلات مالی جدا شود. مطمئنا آقای محمدحسن انصاری فرد تلاش خواهد کرد تا مطالبات سرمربی تیم را فراهم کند. امیدواریم این اتفاق رخ بدهد تا مشکلی برای تیم ما به وجود نیاید.

وی افزود: البته اگر باشگاه برای تامین مطالبات مالی آقای کالدرون مشکل داشت و نتوانست آن را تامین کند من می‌توانم ۸۰ هزار دلار آن را به عنوان قرض در اختیار باشگاه قرار بدهم و بعدا که مشکلات حل شد پولم را پس بگیرم. با این کار می‌خواهم کمکی به باشگاه کرده باشم تا بتوانند مطالبات سرمربی تیم را بدون مشکل پرداخت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
من نمیفهمم تو این شرایط تخریم دولت چرا انقدر مربی خارجی میاره . بخدا همش توش دلالیه
طرفدارهای دو آتیشه قرمز که حقوق و در آمد دلاری و ارزی هم دارن!! اگه مردن و یه جو صداقت و مردانگی دارن ... نشون بدن !!!
ایول به بهترین دروازه بان آسیا
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی