بازدید 13289
۱

آخرین آمار رسمی مرگ و میر ناشی از آنفلوآنزا

کد خبر: ۹۴۳۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 10 December 2019
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از کنترل ویروس آنفلوآنزا در کشور خبر داد و گفت: از روز سه شنبه گذشته با روند کاهشی و همچنین روند نزولی در بروز موارد جدید آنفلوآنزا رو به رو هستیم.
 
کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در گفتگو با خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین آمار‌ها در خصوص تعداد مبتلایان به آنفلوآنزا، گفت: این آمار‌ها هر هفته از سوی معاونت بهداشت وزارت بهداشت تجمیع و اطلاع رسانی می‌شود.

جهانپور با بیان اینکه در هفته گذشته ۲۵ نفر دیگر نیز جان خود را در اثر ابتلا به آنفلونزا از دست دادند، افزود: از آغاز مهر سال جاری تاکنون ۸۱ نفر در مجموع جان خود را از دست داده اند.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه از روز سه شنبه گذشته با روند کاهشی و همچنین روند نزولی در بروز موارد جدید آنفلوآنزا رو به رو هستیم، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده روند ابتلا به آنفلوآنزا فروکشی کرده است.

سخنگوی سازمان غذا و دارو با بیان اینکه از نظر تامین دارو و واکسن آنفلوآنزا مشکلی وجود ندارد، گفت: آنفلوآنزا ویروس غیر قابل پیش بینی و با شدت بیماری زایی بالا بوده، اما کنترل آن رخ داده است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت یادآور شد: روند ابتلا به آنفلوآنزا نهایت تا هفته آینده روند کاهشی را در پیش خواهد گرفت البته که در تمامی فصول سال احتمال ابتلا به آنفلوآنزا وجود دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
یا من اسمه دوا ذکره دوا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار