بازدید 4497
رئیس سازمان مدیریت بحران عنوان کرد:

اتمام بازسازی مناطق سیل‌زده خوزستان تا پایان سال

رئیس سازمان مدیریت بحران با اشاره به روند بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده خوزستان گفت: امیدواریم با این روند تا پایان سال جاری، نوسازی همه واحد‌های مسکونی، زیرساخت‌ها و مدارس به اتمام برسند.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹ 10 December 2019
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اسماعیل نجار امروز (۱۸ آذرماه) در حاشیه بازدید از روستا‌های سیل‌زده بخش شاوور و پل ناجیان در شهرستان شوش اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان در سیل امسال پای کار بودند. با توجه به گستردگی میزان سیل در خوزستان و خسارت‌های وارد شده به واحد‌های مسکونی، مزارع و زیرساخت‌ها در حال حاضر روند بازسازی و نوسازی خوب است.

وی افزود: امیدواریم با این روند تا پایان سال جاری، نوسازی همه واحد‌های مسکونی، زیرساخت‌ها و مدارس به اتمام برسند.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان مدیریت بحران بیان کرد: هیچ مشکلی در ارائه تسهیلات و کمک‌های بلاعوض در دو بخش کشاورزی و مسکن وجود ندارد. نقدینگی لازم تامین شده و در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط از جمله جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار داده شده است.

نجار تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی دولت، تنها در بحث زیرساخت‌ها باید با حساب و کتاب بیشتری کار پیش برود و پروژه‌ها تعریف شوند. در این زمینه پروژه‌های ضروری در اولویت قرار گرفته و بخشی از طرح‌ها نیز مانند احداث مدارس شش کلاسه با کمک خیران و بانک‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: از روز‌های ابتدایی سیل تلاش شد با ایجاد مسکن اضطراری و فراهم کردن اجاره‌بها، سیل‌زدگانی که مسکن آن‌ها قابل سکونت نبود سریعا اسکان یابند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان