بازدید 11439
۴

تعرفه آب و برق در سال آینده ۷ درصد افزایش می یابد

وزیر نیرو می‌گوید براساس تصمیم دولت، وزارت نیرو اجازه افزایش بیش از ۷ درصدی تعرفه آب و برق را ندارد، بنابراین تعرفه آب و برق در سال ۹۹ تنها ۷ درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 09 December 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه نشست امروز (دوشنبه 18 آذر ماه) کمیسیون کشاورزی مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در فصل بررسی بودجه، تمام دستگاه ها از جمله وزارت نیرو موظف است با کمیسیون های مجلس شورای اسلامی تعاملات لازم را داشته باشند.

وی افزود: آب و برق علیرغم نقش مهم و تاثیرگذار در تمامی عرصه ها به عنوان صنعت زیرساختی، از نظر بودجه ای به منابع داخلی و فروش محصولات به مصرف کنندگان متکی است البته وزارت نیرو از بودجه عمومی دولت نیز بهره مند می شود.

عضو کابینه دوازدهم اضافه کرد: در لایحه بودجه سال 99 مجموع اعتبارات وزارت نیرو حدود 9هزار میلیارد تومان است.

اردکانیان ادامه داد: پویش "الف، ب، ایران" از مهر ماه آغاز شد و به مردم وعده داده شد تا پایان امسال 227 طرح آب و برق با سرمایه گذاری حدود 33 هزار میلیارد تومان در تمام استان ها اجرایی شود.

وزیر نیرو درباره میزان افزایش قیمت آب و برق در بودجه سال 99، تصریح کرد: براساس تصمیم دولت، وزارت نیرو اجازه افزایش بیش از 7 درصد تعرفه آب و برق را ندارد، اگرچه تورم بیش از این عدد بوده و قیمت کالاهایی که برای تولید آب و برق استفاده می شود بیشتر است اما تعرفه آب و برق در سال 99 تنها 7 درصد افزایش می یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پدر مردم رو در اوردین
شما که به مردم میگید تحریم هارو تحمل کنن پس چرا خودتون فشار میارید؟ شما هم تحمیل کنید گران نکنید!
دمتون گرم
بالاخره مشخص نشد هزینه یک متر مکعب آب با الگوی مصرف در سال 99 چند در میاید و افزایش پله ای چقدراست؟ 7% اضافه شده ولی آما 200 ریال هم یه ازا هر متر مکعب میگیرند، انگار این عدد اضافه کردن نیست!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار