بازدید 4096

بررسی تحریم‌های عمرانی آمریکا با حضور عراقچی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز تأکید شد که مهم ترین راه کار برای مقابله با تحریم های عمرانی آمریکا، استفاده از ظرفیت های داخلی و تکیه بر تولید داخل است، این مسئله موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۶ 09 December 2019

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز این کمیسیون، گفت: نشست امروز این کمیسیون با دستور کار بررسی روش‌های مقابله با تحریم حوزه عمرانی کشور با حضور عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه، رئیس سازمان هواپیمایی و رئیس سازمان کشتیرانی و بنادر و برخی دیگر از مسئولان مربوطه برگزار شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز مسئولان مربوطه گزارشاتی را درباره روند مقابله با تحریم های آمریکا ارائه کردند، خوشبختانه تمام دستگاه ها برنامه ریزی قابل قبولی را برای مقابله با تحریم های آمریکا در حوزه عمران انجام داده اند که این مسئله می تواند اقدامات دشمنان را خنثی کند.

وی تصریح کرد: در نشست امروز تأکید شد که مهم ترین راه کار برای مقابله با تحریم های عمرانی آمریکا، استفاده از ظرفیت های داخلی و تکیه بر تولید داخل است، این مسئله موجب تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: تحریم عمرانی ایران توسط آمریکا، مسئله جدیدی نیست و کشورمان خوشبختانه توانسته این موضوع را مدیریت کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل