بازدید 9454
۵

استراماچونی: مشکلات حل شود به استقلال برمی‌گردم

کد خبر: ۹۴۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 09 December 2019

سرمربی ایتالیایی استقلال گفت اگر مشکلات حل شود، فردا به تهران بازمی‌گردد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از گاتزتا دلا اسپورت، آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در مصاحبه‌ای که با این رسانه داشت، اظهار کرد: ماجراجویی متفاوتی در یک کشور آسیایی برای من بود که البته این ماجراجویی خوب تمام نشد. از تصمیمی که گرفتم ناراحتم زیرا ما می‌خواستیم کاری برای فوتبال و ورزش انجام دهیم که مشکلات سیاسی مانع این موضوع شد.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال قول‌های زیادی به من داد اما نتوانست آن‌ها را عملی کند و بلد نبود با یک مربی بین‌المللی چگونه رفتار کند. تیم ما از لحاظ نتیجه‌گیری و عملکرد فنی، خیلی خوب بود اما من ناراحتم که تیم را ترک کردم زیرا استقلال در رده نخست قرار داشت و این اتفاق برای نخستین بار بود که در سال‌های اخیر می‌افتاد. هواداران فوق‌العاده‌ای در استقلال داشتیم که به کمک آن‌ها می‌توانستیم سال بعد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. به این که سرمربی تیمی بودم که آن‌ها هوادارش بودند، افتخار می‌کنم.

استراماچونی در پایان گفت: زمانی که وکیل من با دلایل قانونی و قبل از این که کار به فیفا بکشد، قرارداد من را فسخ کرد، بعضی‌ها شیطنت کردند و گفتند استراماچونی از باشگاهی دیگر پیشنهاد دارد و می‌خواهد با تیمی دیگر قرارداد ببندد اما این به هیچ وجه درست نیست. در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارم و اگر مشکلات حل شود، من دوباره به نیمکت استقلال برمی‌گردم و دوباره با حمایت هواداران به کار خود ادامه خواهیم داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
یک اشتباه ترجمه به وجود آمده توی این خبر و این برداشت به وجود آمده که مشکلات حل میشه و استرا برمیگرده.
در حالیکه داره تاکید میکنه مشکلات حل شدنی نیستند و بر نمیگرده.
در متن انگلیسی خبر گفته شده که" اگر مشکلات حل میشد ، حاضر بودم همین فردا برگردم. اگر امکان داشت که دوباره مقابل هوادارانمان بازی کنیم فردا به استفلال برمیگشتم(یعنی امکان ندارد) "
پولها را میگیرد و دیگر برنمی گردد.
فقط به فیفا شکایت‌نمی کند
ومشكلي كه احتمالا حل نخواهند كرد
هر انکس از دیده رود از دل رود
ناز کشیدن و نار کردن نداریم
خوش اومدی
یک ایرونی با مرام بذارید جاش
عزت نفس بالاترین افتخار یک ورزشکار است !
امیدواریم منظور جناب استراماچونی از حل مشکلات باج خواهی نباشد !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان