بازدید 7498
عبدالحسین روح الامینی؛

مجلس و دولت دست‌پخت اصلاح طلبان هستند

کد خبر: ۹۴۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 09 December 2019
عبدالحسین روح الامینی رئیس خانه احزاب ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درمورد عدم حضور چهره‌های شاخص اصلاح طلب در انتخابات اظهار کرد: مجلس و دولت تکراری که با «تکَرار» مراجع اصلاح طلب (رئیس دولت اصلاحات) شکل گرفت نتیجه دست پخت اصلاح طلبان است.

دبیر کل جبهه ایستادگی تصریح کرد: اصلاح طلبان با توجه به رویگردانی آحاد مردم به ویژه اصلاح طلبان از عملکرد مجلس و دولت در دوره گذشته و در دوره فعلی به دلیل ناکارآمدی و مسائلی همچون افزایش غیر حرفه‌ای نرخ بنزین نمی‌خواهند پاسخگو باشند و در مظان سنجش قرار بگیرند، البته آن‌ها بهانه‌های همچون نظارت استصوابی را هموراه مطرح کرده اند، اما مهم‌ترین دلیل شرمندگی از عملکرد سیاسی آن‌ها در دوره گذشته بوده است.

فعال سیاسی اصولگرا درمورد طیف‌هایی که ممکن است کرسی‌های مجلس آتی را در اختیار بگیرند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد که با حضور و مشارکت حداکثری مردم مجلس آینده شکل متفاوتی نسبت به مجلس فعلی خواهد داشت و به احتمال قوی نیرو‌های انقلابی، دلسوز، کارآمد و قوی در مناطق مختلف کشور مورد اقبال مردم قرار بگیرند.

روح الامینی ادامه داد: معتقدم افراد با سابقه مثبت، کارآمد، ساده زیست و انقلابی مورد توجه مردم قرار می‌گیرند فارغ از اینکه به لحاظ دسته بندی‌های سیاسی در چه دسته بندی حضور داشته باشند، مگر اینکه اصلاح طلبانی که در عملکرد خود موفق نبوده اند دوباره با ایجاد دو قطبی‌های کاذب و جنگ روانی به سمت مسائل حاشیه‌ای ببرند.

دبیر کل جبهه ایستادگی درمورد به سرلیستی قالیباف گفت: مردم تهران خاطره خوشی از عملکرد و کارآمدی اقای قالیباف در دوران شهرداری او دارند، البته قالیباف به لحاظ سیاسی دارای مخالفان سیاسی است، اما در مجموع نظرسنجی‌ها حاکی از این است که عموم مردم تهران با فاصله قابل توجه نسبت به دیگران به سر لیستی او اقبال خواهند کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار