بازدید 4251

انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در میرجاوه

کد خبر: ۹۴۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 08 December 2019
فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی میرجاوه با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر برای وارد کردن محموله‌ای سنگین به وسیله خودرو‌های نقلیه به مرز‌های حوزه شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: مرزداران بلافاصله برای انهدام این باند قاچاق مواد مخدر در قالب تیم‌های مختلف پوششی و عملیاتی پس از شناسایی محل عبور قاچاقچیان به اجرای کمین هدفمند پرداختند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان موفق شدند قاچاقچیان را زمین‌گیر کنند و آن‌ها را در دستیابی به اهداف شومشان ناکام بگذارند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات ضمن دستگیری دو قاچاقچی و توقیف دو دستگاه وسیله نقلیه، ۵۰۰ کیلوگرم تریاک به همراه مقادیر چشمگیری سلاح و مهمات کشف کردند.

سردار ملاشاهی با تشکر از همکاری نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران استان با وحدت و اعتقاد قلبی و با همکاری سایر نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی و مرزنشینان غیور به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته، مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر