بازدید 9221

فوت ۳ نفر در اردبیل بر اثر ابتلا به آنفلونزا

از افراد بستری شده متاسفانه ۳ مورد فوتی داشتیم که البته سابقه بیماری‌های قلبی عروقی داشتند که دو نفر از این افراد ۸۴ ساله بودند و نفر سوم جوان ۴۱ ساله بود.
کد خبر: ۹۴۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 07 December 2019
معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: ۳ نفر بر اثر ابتلا به بیماری آنفولانزا در این استان فوت کردند.

بابک نخستین در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه ۳ نفر در استان اربیل بر اثر آنفولانزا جان باختند، افزود: از اواخر آبان‌ماه امسال همزمان با کل کشور شاهد مراجعه بیماران مبتلا به آنفولانزا بودیم که تعداد ۱۰۰۰ نفر به صورت بستری موقت و سرپایی از خدمات پزشکی برخوردار شدند و هم اکنون نیز ۲۶۰ نفر بستری شده اند.

وی افزود: از افراد بستری شده متاسفانه ۳ مورد فوتی داشتیم که البته سابقه بیماری‌های قلبی عروقی داشتند که دو نفر از این افراد ۸۴ ساله بودند و نفر سوم جوان ۴۱ ساله بود.

نخستین ادامه داد: آموزش‌های لازم در پیشگیری و مقابله با ویروس آنفلونزا را از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش اعلام کرده ایم و امیدواریم مردم توصیه‌های پزشکی و رعایت نکات بهداشتی را جدی بگیرند.

وی گفت: از چهارشنبه گذشته مراجعین این بیماری به مراکز درمانی استان کمتر شده و این بیماری در استان اردبیل در حال کاهش است و امیدواریم تا پایان هفته به طور کامل در سطح استان کنترل شود.

نخستین عنوان کرد: به دلیل بارش شدید برف و شیوع بیماری آنفلونزا مدارس استان طی امروز و فردا تعطیل اعلام شده است تا فرصتی برای مهار بیماری باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر