بازدید 13409
۲

اعلام عزای عمومی در استان کردستان

استاندار کردستان در پی کشته و زخمی شدن تعدادی از هم استانی‌ها در حادثه آتش سوزی تالار عروسی در سقز، ضمن تسلیت این حادثه جمعه ۱۵ آذر را عزای عمومی اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۴ 06 December 2019
بهمن مرادنیا پنجشنبه شب در پیامی حادثه دلخراش جانباختن ۱۱ نفر از شهروندان مناطق کردنشین را تسلیت گفت و جمعه را در استان عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارش تابناک به نقل از مهر، در این پیام آمده است:

حادثه دردناک پنجشنبه شب چهاردهم آذر ماه در شهرستان سقز که منجر به جانباختن و مصدوم شدن تعدادی از هم استانی‌های عزیزمان در آن شهرستان شد، بدون شک یکی از تلخ‌ترین حوادث چند سال اخیر بە شمار می‌رود.

ضمن عرض تسلیت به خانواده داغدیده جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان این حادثه دلخراش، روز پانزدهم آذرماه ۹٨ را در استان عزای عمومی اعلام می‌کنم.

به همه مراکز درمانی تاکید می‌شود که تمام تلاش خود را برای مداوای مصدومان بکار بگیرند و لازم است تمام ابعاد قضیه توسط ارگان‌ها و نهاد‌های ذیربط بررسی و علت روی دادن این حادثه دردناک به اطلاع عموم مردم عزیز استان برسد.

همچنین مراسم اولین جشنواره شهروند برگزیده شهرستان دیواندره نیز در پی این حادثه و به منظور اعلام همدردی با خانواده جانباختگان لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

جانباختگان حادثه آتش سوزی تالار عروسی سقز شامل پنج کودک، پنج زن و یک مرد هستند.

به گفته حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان این حادثه در اثر نشت شلنگ گاز متصل به بخاری به وقوع پیوست و در آن علاوه بر کشته شدن ۱۱ نفر از مدعوین، ۳۸ تن دیگر نیز مصدوم شده و توسط نیرو‌های امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که حال سه تن از آنان وخیم گزارش شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
به برادران وخواهران خوب ودلاور خودم در استان کردستان صمیمانه تسلیت عرض می کنم.وشفای عاجل آسیب دیگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
تسلیت به مردم زجر دیده کردستان و بالاخص سقز. به راستی حادثه دردناکی بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان