بازدید 6879

ثبت‌نام ۱۱۰۰ نفر در تهران برای انتخابات مجلس

دبیر هیئت اجرایی انتخابات حوزه تهران گفت: در حوزه انتخابیه تهران کل آمار داوطلبین در پایان این چهار روز و در مجموع ۱۱۰۰ نفر بودند که مدارک خود را ارائه دادند.
کد خبر: ۹۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 04 December 2019
نظام ملکشاهی معاون سیاسی فرماندار و دبیر هیئت اجرایی انتخابات حوزه تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهران، گفت: در حوزه انتخابیه تهران کل آمار داوطلبین در پایان این چهار روز و در مجموع ۱۱۰۰ نفر بودند که مدارک خود را ارائه دادند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وی افزود: از این آمار ۲۵ درصد بانوان و ۷۵ درصد مرد بودند.

معاون سیاسی فرماندار تهران درباره آمار ثبت نامی در روز چهارم، اظهار داشت: ۳۴۲ نفر امروز ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، ۱۶ درصد خانم و ۸۴ درصد مرد و ۲ نفر نیز اقلیت دینی هستند.

ملکشاهی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه تهران امروز هیئت اجرایی اقلیت‌های دینی نیز تشکیل شد، گفت::در میان ثبت نام کنندگان در روز چهارم ۵۷ نفر دارای مدرک دکتری، ۲۳۹ فوق لیسانس، ۱۸ نفر حوزوی و ۱۱ نفر هم لیسانس هستند و ۱۷ و نیم درصد هم جانبازان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: پیرترین و جوانترین داوطلبان این دوره از انتخابات تا کنون ۳۰ و ۷۳ سال بوده‌اند.

معاون سیاسی فرماندار تهران در پایان به مشکلات عمده ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس در روز‌های اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از عمده مشکلات بحث مدارک تحصیلی مراجعین بود، زیرا اصل مدرک را به همراه نداشتند؛ کسانی که اصل مدارک را نداشته باشند، باید تاییدیه تحصیلی را همراه داشته باشند؛ همچنین بحث دیگر کارت ملی است، کسانی که کارت ملی هوشمند به همراه ندارند باید برگه ثبت نام ثبت احوال را همراه داشته باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر