بازدید 8767

قسمت دوم ۲ سریال دل از وبسایت کول دانلود

کد خبر: ۹۴۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹ 10 December 2019

بنا بر آخرین خبر از سایت کول دانلود، تازه ترین سریال نمایش خانگی تحت عنوان "دل" قرار است که در روز چهارشنبه 13 آذر ماه 1398 توزیع می شود.

منوچهر هادی که با ساخت فیلم ها و سریال های بسیار محبوب و پرفروش این سال های اخیر لقب کارگردان لاکچری ساز و پرفروش را به خود اختصاص داده است این بار قصد دارد که با دل به شبکه نمایش خانگی رونق بدهد. هادی پیش از این نیز با تولید فیلم های بسیار پرفروش و محبوب من سالوادور نیستم و رحمان 1400 و همچنین سریال بسیار زیبای عاشقانه، نشان داده بود که نبض گیشه را در دست دارد.

سریال دل از اردیبهشت 98 در تهران و شمال و البته بدون حضور محمدرضاگلزار کلید خورد، فیلمبرداری که 7-8 ماهی به طول انجامید دراواسط آبان به پایان رسید و با اخذ مجوزهای قانونی ، اکنون به مرحله پخش رسیده است..

خلاصه داستان سریال دل با این جملات همراه است: قصه سریال «دل»در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال ازاین قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و

بازیگران سریال دل بدین شرح می باشند: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلازارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر

هم اکنون شما می توانید در پایان این نوشتار با کلیک بر روی لینک، این سریال عاشقانه و دیدنی به اضافه آرشیو کاملی از آثار ایرانی را به صورت مجاز از وبسایت کول دانلود، تماشا کنید. نیاز به گفتن است که این سایت همواره حامی و پشتیبان مولفین و کپی رایت آثار می باشد.

>> دریافت قانونی سریال دل: دانلود سریال دل

همچنین سریال های دیگر در دست پخش:

دانلود سریال مانکن

دانلود سریال کرگدن

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان