بازدید 30368
گزارش

کلینزمن مدافع ملی پوش ایران را برای هرتابرلین می‌خواهد

سایت ۹۰Min ترکیه در پیگیری‌های اخباری که پیرامون انتقال قریب الوقوع مجید حسینی از ترابزون اسپور به پایتخت آلمان منتشر شده بود، نوشت: «پیشنهاد دو و نیم میلیون یورویی هرتا همچنان روی میز سران ترابزون اسپور قرار دارد
کد خبر: ۹۴۱۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 04 December 2019

نیم فصل دوم بوندس لیگا می‌تواند بعد از سال‌ها شاهد حضور یکی دیگر از ستاره‌های فوتبال ایران با پیراهن یکی از معتبرترین باشگاه‌های این کشور باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سال‌ها از آخرین حضور یک بازیکن ایرانی در بوندس لیگا آلمان می‌گذرد. این طلسم، اما در نیم فصل دوم این رقابت‌ها بعد از ژانویه ۲۰۲۰ می‌تواند شکسته شود، چون بنا به ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای یورگن کلینزمن سرمربی جدید هرتابرلین در صدد اضافه کردن یکی از ستاره‌های جوان ساختار تدافعی تیم ملی ایران به جمع شاگردانش است.

سایت ۹۰Min ترکیه در پیگیری‌های اخباری که پیرامون انتقال قریب الوقوع مجید حسینی از ترابزون اسپور به پایتخت آلمان منتشر شده بود، نوشت: «پیشنهاد دو و نیم میلیون یورویی هرتا همچنان روی میز سران ترابزون اسپور قرار دارد تا مجید حسینی چمدان‌های خود را برای کوچ به هرتا ببندد. این بازیکن که یک فصل و نیم پیش با ۵۱۷ هزار یورو از استقلال به ترابزون پیوست حالا پنج برابر ارزش پیدا کرده و می‌تواند راهی بوندس لیگا شود».

این سایت با اشاره به آمار ساختار تدافعی هرتا مدعی شد کلینزمن که با در اختیار داشتن مدافعانی همچون نیکلاس استارک، کریم رکیک، ددریک بوویانا و جردن توروناریگا در حال حاضر چهار مدافع میانی در اختیار دارد با توجه به ۲۷ گل خورده در این فصل سخت به دنبال بازسازی ساختار تدافعی خود است و مجید حسینی ۲۳ساله گزینه اول آن‌ها برای این اقدام است. بازیکنی که قابلیت بازی در سیستم سه دفاع را دارد و علاوه بر دفاع میانی توانایی حضور در دو پست دیگر را نیز دارد.

جالب این که اخبار نقل و انتقالاتی بازیکنان فوتبال ایران این روز‌ها به سوژه اصلی رسانه‌های ترکیه تبدیل شده است به خصوص انتقال غیرمنتظره روزبه چشمی به ترابزون اسپور که می‌تواند احتمال جابه جایی مجید حسینی به باشگاه آلمانی هرتابرلین را افزایش بدهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر