بازدید 4223

کاغذ دیواری‌های ۲۰۱۹ را بشناسید

کد خبر: ۹۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 09 December 2019

امروزه انتخاب و سلیقه اکثر افراد و طراحان دکوراسیون داخلی برای فضای مهمانی به سمت استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی به جای نقاشی ساختمان پیش می رود و استفاده از کاغذ دیواری به دلیل کمتر بودن زمان اجرا ، نداشتن بو و تنوع طرح و رنگ بالا از مچبوبیت ویژه ای بین افراد برخوردار می باشد.

به دلیل همین تنوع طرح و رنگ بالا انتخاب کاغذ دیواری یکی از دغدغه های افراد محسوب میگردد که در این مقاله قصد داریم به نکات مهم هنگام انتخاب کاغذ دیواری های 2019 بپردازیم.

چند نکته تأثیر گذار در انتخاب کاغذ دیواری های 2019

  • در مرحله اول بهتر است بدانید رنگ مورد علاقه شما کدام است؟

آیا رنگ انتخابی متناسب با دکوراسیون داخلی شما می باشد و یا خیر؟نکته ای که باید به آن اشاره کرد استفاده از انتخاب و ترکیب صحیح رنگ و طرح کاغذ دیواری می باشد؛سعی کنید از ترکیب بندی های خاص و متفاوت استفاده نمایید.

  • همه دیوارهای اتاق را کاغذ دیواری نکنید!شما می توانید از ترکیب کاغذ دیواری و رنگ استفاده نمایید و یا پتینه کاری بهره بگیرید تا یک پذیرایی زیبا و متفاوت را خلق نمایید
  • برای یکی از دیواری های خانه از پوستر یا کاغذ دیواری سه بعدی استفاده کنید .
  • اگر طرفدار کاغذ دیواری مدرن و یا کاغذ دیواری کلاسیک می باشید دقت نمایید که طرح انتخابی برای سبک دکوراسیون داخلی شما متناسب باشد
  • اگر کف خانه شما دارای کف پوش های ساده می باشد سعی کنید از کاغذ هایی با طرح های شلوغ استفاده نمایید. و در غیر این صورت اگر کف پوش های شما شلوغ می باشند از طرح های ساده ساده با رنگ های ملایم تر استفاده نمایید.

کاغذ دیواری 2019 شامل چه طرح هایی می باشد؟

در هر جامعه ای مقوله به روز بودن یکی از مسائل مهم و مد نطر افراد بوده و این مسأله منحصر به سبک پوشش نیست و هر مسأله در هر حوزه ای شاهد ظهور روش ها و سبک های جدیدی هستیم که دکوراسیون خانه و همه اقلام آن از جمله کاغذ دیواری را شامل می شود.

اگر به سبک و نحوه چیدمان وسایل منزل امروزتان نگاه کنید و آن را با سبک چند سال پیشی که داشته مقایسه کنید متوجه تغییرات زیادی خواهید شد.همه این تغییرات بخاطر این است که هر کسی دوست دارد فضای منزل خود را متناسب با سبک های امروزی تزیین کند. امروزه دیگر مثل گذشته تعداد کاغذ دیواری ها در جنس ها و طرح های کم و محدود نیست و شما می توانید از بین هزاران و یا حتی میلیون ها نقش و طرحی که در فرآیند تولید کاغذ دیواری به کار گرفته می شود رنگ و طرح و حتی نوع و سبک طراحی آن را تعیین کنید.

حتی اگر می توانید اگر به سبک خاصی علاقه دارید که در بازار موجود نیست آن را سفارش دهید تا برایتان تولید کنند.

اما ممکن است بعضی طرح های خاص و مخصوصاً کاغذ دیواری های کلاسیک که از زمان های قدیم که توسط پادشاهان و اشراف زادگان مورد استفاده قرار می گرفته است را همچنان در آلبوم های کاغذ دیواری ببینید که هنوز در حال حاضر در حال استفاده است و طرفداران زیادی دارد.خوبی کاغذ دیواری های سبک کلاسیک اینست که هرگز جذابیت خود را از دست نمی دهد.

البته عموما افراد به دنبال بهترین کاغذ دیواری سال برای سالن پذیرایی خود می گردند و پیوسته به دنبال طرح های کاغذ دیواری پذبرایی 2019 هستند.

در مقابل افرادی هستند که عادت دارند هر سال یا هر چند سال یک بار مطابق جدید ترین کاغذ دیواری و با طرحی متفاوت ، منزل خود و مخصوصا پذیرایی خانه شان را تزیین کنند به  همین دلیل بدنبال آخرین طرح ها و سبک های میلادی می گردند.

برخی از مشتریان ما در مراجعه حضوری به فروشگاه های آرتار دکور و یا تماس های تلفنی سوالات مختلفی را در مورد کاغذ دیواری پذیرایی 2019 می پرسند که اغلب سوالات مشترک آنها در مورد سبک و طرح کاغذ دیواری است. همین طور سوال دیگری که دارند این است که آیا در بین آلبوم های کاغذ دیواری 2019 کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری مدرن ، طرح پتینه ای و مخصوصا طرح های جدید نطیر این دست وجود دارد؟

خوب در جواب باید خدمت تان بگوییم که شرکت های تولید کننده کاغذ دیواری با در نطر گرفتن سلیقه عام سبک های جدید را به گونه ای طراحی می کنند تا با هر سلیقه ای جور باشد. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله در مورد پذیرایی 2019 برایتان توضیح دهیم.

چگونه از کاغذ دیواری پذیرایی 2019 استفاده کنیم؟

قبل از انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی 2019 به وضعیت خانه خود توجه کنید . به عنوان مثال بزرگی و کوچکی خانه و مخصوصا سالن پذیرایی از نظر متراژ توجه کنید مثلا برای کاغذ دیواری اتاق خواب به دلیل مساحت کم اتاق باید از کاغذ دیواری با طرح های خلوت و رنگ روشن استفاده کنیم و به وضعیت نور گیر بودن محل دقت داشته باشید ولی در طرح کاغذ دیواری پذیرایی میتوان از کاغذ دیواری های تیره و طرح شلوغ استفاده کرد پس از آن در مرحله بعد لازم است ببینید که در اتاق پذیرایی از چه سبک چیدمانی استفاده شده است.

پس از این که موارد بالا را با دقت بررسی کردید می توانید برای انتخاب کاغذ دیواری  2019 اقدام کنید.

استفاده از کاغذ دیواری پذیرایی 2019 برای منازل کوچک:

اگر منزل شما کوچک  و نقلی است حتما این موارد را در زمان انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی در نطر داشته باشید و رعایت کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل