بازدید 5096

بازی‌های لغو شده لیگ برتر در تعطیلات نیم فصل

کد خبر: ۹۴۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 03 December 2019

مشاور جدید سازمان لیگ در امور مسابقات گفت: اگر بخواهیم بازی‌های لغوشده را در نیم فصل اول برگزار کنیم برنامه نمایندگان ایران در آسیا به هم می‌ریزد، اما در بین دو نیم فصل می‌شود این بازی‌ها را برگزار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، غلامرضا بهروان در خصوص بازگشتش به سازمان لیگ به عنوان مشاور گفت: قرار است به عنوان مشاور در خدمت دوستان از جمله آقای مهدی و همه همکاران باشم. در کار اجرا ممکن است نواقصی وجود داشته باشد و باید ببینیم شرایط کاری به چه شکلی پیش می‌رود. در خیلی از موارد شما در حوزه کاری تحت تاثیر قرار می‌گیرید یا بعضی مواقع کار به شما تحمیل می‌شود. خوشبختانه در سازمان لیگ نفرات جوان، باهوش و در عین حال باتجربه‌ای حضور دارند که می‌توانند به این سازمان کمک کنند و بنده هم تا جایی که می‌توانم در کنارشان خدمت خواهم کرد.

بهروان با اشاره به لغو برنامه‌های مسابقات به دلایل مختلف و اعتراض به این تصمیمات، گفت: اگر بازی‌های گذشته را مثال می‌زنید که باید بگویم مراجع بالادست مثل کمیته اضطرار چنین تصمیمی را گرفته است. وقتی کمیته اضطرار که با سازمان محیط زیست و نهاد‌های دیگر در ارتباط است، این موضوع تقصیر سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نیست.

مشاور جدید سازمان لیگ در امور مسابقات افزود: مثلا شاید می‌شد مسابقه پرسپولیس و نساجی را برگزار کرد به شرط آنکه شاخص‌های آلودگی هوا در اطراف ورزشگاه آزادی را مورد بررسی قرار می‌دادیم که هر کدام از این مسائل زمان‌بر است. هرچند قبول دارم نواقصی وجود دارد، اما همه اتفاقات نباید به پای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نوشته شود.

رئیس اسبق کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به اینکه تکلیف بازی‌های لغوشده چه می‌شود، اضافه کرد: قطعا این مسابقات در نیم فصل اول برگزار نمی‌شود، چون تقویم به ما جا نمی‌دهد. ما ۴ تیم آسیایی داریم که مسابقات فشرده‌ای دارند و اگر سازمان لیگ اصرار می‌کرد مسابقات در موعد مقرر برگزار شود، در نظر گرفتن شرایط همین ۴ تیم بود. اگر بخواهیم بازی‌های لغوشده را در نیم فصل اول برگزار کنیم، مطمئن باشید برنامه نمایندگان ایران در آسیا به هم می‌ریزد و آن‌ها آسیب می‌بینند، اما در بین دو نیم فصل می‌شود این دیدار‌ها را برگزار کرد.

بهروان در خصوص اظهارات کامران منزوی که مدعی شد تیم‌های لیگ برتر باید همگی در پایان نیم فصل ۱۷ بازی خود را انجام بدهند و سازمان لیگ نباید از این موضوع چشم‌پوشی کند، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این اتفاق رخ نخواهد داد، چون تقویم به ما جا نمی‌دهد. البته سازمان لیگ این برنامه را دارد که بلافاصله پس از پایان بازی‌های نیم فصل اول، بازی‌های عقب‌افتاده با همان بازیکنان نیم فصل اول برگزار شود. کامران منزوی این موضوع را روی تجربه گفته، ولی سازمان لیگ مصر است که شرایط برای همه تیم‌ها یکسان باشد. مطمئنا در طول این چند بازی نمی‌شود تیم‌ها همه بازی‌های شان یکسان باشد، چون برخی بازی‌ها لغو شده، اما در هر صورت شرایط تیم‌ها در نیم فصل دوم یکسان است و همه به صورت یکسان مسابقات را آغاز خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی